Haluaisin hieman vanhempana rauhanturvaaksi, mutta en tiedä mihin pitäisi mennä peruskoulun jälkeen. Menen ensi syksynä ysiluokalle, mutta onko väliä mihin jatko-opintoihin menee jos haluaa rauhanturvaajaksi?
Lisäksi minulla on värisokeus, mutta ei kai se haittaa rauhanturvaajan hommissa?
Rauhanturvaajaksi
3
803
Vastaukset
- Jägster
Ei mitään väliä iletko värisokea. Käy koulut kunnolla ja intti kans, niin eipä sillä väliä ole. Jos haluat "rauhanturvaajaksi", niin opiskele vaikka kokiksi ja mene puuroa keittämään missiolle. Jos haluat rauhanturvaajaksi ihan oikeasti, niin mene vaikka vartijaksi.
- asdasdasdsd
Itse asiassa jos 100% varmuudella haluat rauhanturvaajaksi niin opiskele lähihoitajaksi. Tai jollei kiire ole niin vielä parempi jos ensihoitajaksi. Lämärin paikka on taattu ja kutsua pukkaa kunhan vaan jaksat papereita iskeä sisälle.
Ja värisokeus todellakin vaikuttaa. Riippuen tietysti tehtävästä. Ainakin se vaaditaan ihan normilääkärintarkastukseen merkittäväksi jo hakuvaiheessakin, mutta en nyt muista spesifikkejä kun itsellä ei moista ole. - pääsisiköhän
Pistinpä paperit hakemaan. Saa nähä onko siitä lähihoitaja koulusta sitten hyötyä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769242Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per623368- 422748
- 272271
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto502237Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj202208- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151783- 681715
- 181649