Haluaisin hieman vanhempana rauhanturvaaksi, mutta en tiedä mihin pitäisi mennä peruskoulun jälkeen. Menen ensi syksynä ysiluokalle, mutta onko väliä mihin jatko-opintoihin menee jos haluaa rauhanturvaajaksi?
Lisäksi minulla on värisokeus, mutta ei kai se haittaa rauhanturvaajan hommissa?
Rauhanturvaajaksi
3
1002
Vastaukset 3
- Jägster
Ei mitään väliä iletko värisokea. Käy koulut kunnolla ja intti kans, niin eipä sillä väliä ole. Jos haluat "rauhanturvaajaksi", niin opiskele vaikka kokiksi ja mene puuroa keittämään missiolle. Jos haluat rauhanturvaajaksi ihan oikeasti, niin mene vaikka vartijaksi.
- asdasdasdsd
Itse asiassa jos 100% varmuudella haluat rauhanturvaajaksi niin opiskele lähihoitajaksi. Tai jollei kiire ole niin vielä parempi jos ensihoitajaksi. Lämärin paikka on taattu ja kutsua pukkaa kunhan vaan jaksat papereita iskeä sisälle.
Ja värisokeus todellakin vaikuttaa. Riippuen tietysti tehtävästä. Ainakin se vaaditaan ihan normilääkärintarkastukseen merkittäväksi jo hakuvaiheessakin, mutta en nyt muista spesifikkejä kun itsellä ei moista ole. - pääsisiköhän
Pistinpä paperit hakemaan. Saa nähä onko siitä lähihoitaja koulusta sitten hyötyä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106822En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496