Tunteeko joku Filippiinien lainsäädäntöä?
Mitä seurauksia on auton väärinpysäköinnistä ?
Paljonko tulee sakkoja?
Saako useamman sakon samasta pysäköinnistä, jos se jatkuu pitkään?
Hinataanko auto pois?
Tuleeko rengaslukko ?
Jos hinataan pois, tuleeko muita seurauksia kuin ajoneuvon menettäminen jos ei maksa vaadittuja sakkoja ja kuluja ? (ainahan voi ostaa ajokelvottoman, mutta ulkoisesti hyväkuntoisen pakettiauton. Vaikkapa sellaisen, jonka moottori on loppuunajettu tai on varastettu)
Auton väärinpysäköinti / Filippiinit
Väärinpysäköinti?
2
209
Vastaukset
- gukntyunty
tääl voi parkkeeraa ihan miten huvittaa. tääl ei saa sakkoja mistään. jos polisiisit huomaa et on valkonen apina ratissa nii ne kyl vie kaikki rahat.
tääl lähes kaikki autot ja kuskit on ajokelvottomia.- Pinoy
Juu näinhän se on vaimonkin mielestä, et Manilassa nyt joku poliisi voi joulun alla lahja budjettiaan vähän kartuttaa sakottamalla valkoista äijää, mut muissa kaupungeissa voit pysäköidä ihan miten huvittaa. Muuten kaikki jotka valkoiset tunnen, istuvat kyllä aina pelkääjän paikalla autos sielä, saat auton ja kuskin vuokrattua halvalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?581101Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11820Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83573Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36504Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43483Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36476