Joopa joo. Aina kun kohdalle sattuu joku kiinnostava mies on hän aina varattu. En pääse yli entisestä ihastuksestani,vaikka mitään ei tapahtunut. Hänkin oli varattu.
Hän kuitenkin lupasi soittaa minulle,mutta eipä ole yli kuukauteen enää mitään kuulunut.
Nyt en pääse hänestä yli ja vaikka toivoisin löytävänin vapaan ja rehellisen miehen,sitä ei tule tapahtumaan.
Olen 26v enkä koskaan seurustellut,näköjään olen jäämässä sinkuksi loppuelämäksi.
Taas ysi tylsä sinkkukesä edessä...
6
552
Vastaukset
- heh joki
ei voi mitään mut onneks em-kisat pelastaa :)
- miehenkuvotus
Sama tylsä sinkkukesä edessä, kerkesin keväällä ihastua yhteen naiseen kunnolla,mutta olin hänelle vain leikkikalu. Tyyppi jolla testailla viehättävyyttänsä ja odottaa parempaa.
Tuskin hänestä tulen kesän aikana yli pääsemään, vaikka pääsisinkin, niin enhän minä kenellekkään naiselle kelpaisi. - kiva kun kivaa
Höpsis...kyllä te sinkut veilä joku päivä heräätte ja kaipaatte villiä sinkkuelämäänne..Niin tai ainakin sitä että saitte tulla ja mennä vapaasti..:P Sitten kun muutamakin tenava huutaa velkaisen asunnon kammarissa ..Tulee huokaus..vaikka se ihan ok -se perhe-elämä onkin...Kaikki aikanaan! Simät auki ja kesäflirtti valloilleen..:) Lentosuukkoset.silmäinskut,..
- 32vvitunrumaapina
hahahahahahahahhhhaaaaahhahahaaaa ai villiä sinkkuelämää. Juu tulihan sitä juhlittua lukiossa, ammattikoulussa, ammattikorkeakoulussa ja yliopistossa. Eipä tuolta koskaan mitään naista mukaan tarttunut. Ei voi mitn, että on näin vitun ruma! Kyllähän nuo kaikki muut kaverit ovat jo perheen perustaneet ja olen suvunkin ainoa sinkku! Monesti ei edes kehtaa ulos mennä enää, kun on kuulemma niin vitun ruma! Kuolemaa odotellessa...
- Vapaa ja rehellinen
Jännä huomata että näiltä palstoilta löytyy ikää myöten samanlaisessa tilanteessa oleva nainen.
Ihastukseni monesti ovat varattuja ja tällainen kiltti gentlemanni joutuu yllättävänkin helposti "friendzonelle".
Enpä ole juuri itsekkään seurustellut, mitään pitempiaikasta suhdetta ei ole takana.
Sovitaanpa sokkotreffit jos asut Oulun tienoilla :D Ite oon ollu jo viikon sinkku semmosta se elämä teettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417999Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432071Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252010- 911673
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811607Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51970
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850- 34832