Hei, minkälainen on keskustan uimahallin kuntosalin varustetaso eli mitä sieltä löytyy? Etenkin juoksumattoa olisin vaille, kun ulkona en juoksemista voi harrastaa.
Kiitos jo etukäteen
Uimahallin kuntosali
14
3119
Vastaukset
- boooooooo
ei siellä mattoa ole, pari pyörää vain. laitteet taas hyvät.
- pwirnv
Uimahallin kuntosalissa ei ole muuta huonoa kuin saatanallisen kallis hinta.
- Puosu2
Saanko kysyä, miksi et voi ulkona juoksua harrastaa? Vaivaako ahdistus/allergia/itikat/joku muu?
- KuntoonMars
Ollaanpa uteliaita, allergia ja muut siihen liittyvät tervelliset haitat... Onko Lehmus ja LPR Kuntosali millasii paikkoja, kertokaan niistä lisää, kiitti
- LK
KuntoonMars kirjoitti:
Ollaanpa uteliaita, allergia ja muut siihen liittyvät tervelliset haitat... Onko Lehmus ja LPR Kuntosali millasii paikkoja, kertokaan niistä lisää, kiitti
Lehmus on semmoinen että se on kaupungin halvin ja helvetin epäsiisti ainakin pari vuotta sitten. Miesten pukuhuone on suorastaan ahdistava kuntonsa ja kokonsa puolesta. Myös sali on todella ahdas. Mutta laitteita on kaikki mitä tarvitseekin.
Eli ei viihtyisä, mutta halpa, hyvällä paikalla ja riittävän hyvin varusteltu. - Lehmuskävijä
LK kirjoitti:
Lehmus on semmoinen että se on kaupungin halvin ja helvetin epäsiisti ainakin pari vuotta sitten. Miesten pukuhuone on suorastaan ahdistava kuntonsa ja kokonsa puolesta. Myös sali on todella ahdas. Mutta laitteita on kaikki mitä tarvitseekin.
Eli ei viihtyisä, mutta halpa, hyvällä paikalla ja riittävän hyvin varusteltu.Höpö höpö, parin vuoden jälkeen Lehmukseen on tehty iso remontti, olikohan viime vuoden keväällä. Sali on nyt tilava ja laitteet uusia. Jos on noin vanhaa tietoa, niin parempi olla ihan hiljaa.
- tyytyväinen asiakas
Bull Factorylta löytyy kaksikin juoksumattoa, sekä muutama crosstrainer. Hintakin on edullinen, eikä ole mikään ns. "äijäsali" rohkeasti vain meidän muiden mukaan :)
- Ahkera bodaaja
Uimahallin kuntosali on suhteellisen kallis laitteisiin nähden. Aerobisia laitteita on tuskin nimeksi, pari pyörää, soutulaite, stepperi, siinähä ne taisi olla.. Kuntosali laitteet iha ok, joskin joitakin voisi vaihtaa hyödyllisempään. Penkkilaite kaupungin paras!
- kestokuntoilija
Lehmuksen kuntosali nykyään tosi siisti, keväällä tehty tehty tosi tarpeeseen. Miiesten pukkarikaan ei oo enää sellane perseenkääntöpaikka. Laitteetkin on uusittu. Ite oon kyllä tosi tyytyväinen.
- BestplacefromLPR
Lappeenrannan kuntosalille on tullut paljon uusia laitteita ja pukuhuoneetkin on uusittu! Sieltä löytyy myös sisäjuoksu-rata ja paljon uusia ja hienoja laitteita!
Hinta oli itseltäni kun eien siellä kävin 2e, ja olen 15 vuotias.- BestplacefromLPR
siis eilen :D
- 5531321
Ihan kuin yrittäjä markkinoisi itse saliaan!!
- suuri vaara
kuntosaleilla ja uimahalleissa homot ja lesbot vaanii. Lapset on vaarassa ja käy ne h-L käsiksi aikusiiinkin.
liian kovaa meno aainakin mulle ! - kokeileppa
Lauritsalan uimahallilla on pieni kuntosali ja uudet Hur:n laitteet. Avattiin 15.7.13. Laitteita on tulossa lisää. Maksaa muistaakseni 1,20 e uimahalli maksun lisäksi. Eli 5,80 1.20. Itse pidän Hur:n laitteista eniten ja aijon sitä ruveta käyttämään maksoipa mitä tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202313Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2361739Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3071267- 65959
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53925- 39834
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53825J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh34666