Ekaa kertaa seksiä!?

Seksi

Joo eli tänne tulkaa kaikki kertomaan seksistä kaikee,ite en ole kertaakaan kokeillut ja pelkkäk irjottaminenkin jo saa mut kiihtymään!olen 14v tyttö voiko panna jos on menkat?mikä on suu seksi?mitkä on parhaat asennot?kuinka kauan?miltä seprma maistuu?Sattuuko seksi?Mikä on peppu/analiseksi?mikä on paras seksi?Mikä on sperma?Pitääkö pippelin mennä pillun sisälle?pitääkö alussa tehä mitä?miten naisen täytyy olla?Täytyykö naisen ja miehen kosketella ensin pillu ja pippeliä?pitääkö pippelin seistä kun harrastaaa seksiä?kertokaa vaan ihan kaikkea!ja haluaisin kyllä kokeilla mutta ei ole edes poikaystävää :((

5

222

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gjdgidcl

oot joko joku 5v pentu, tai oot vaa vitun vajaa. hei. nukkumaan pikkukakkonen meni jo.. noi jutut selvii sulle myöhemmi kun kasvat...

• Ihme vinkumista

Mitä vittua piipität siinä!? Tämä on KESKUTELUPALSTA joten jos sinua ärsyttää alottajan kysymys mitäs lue tätä palstaa ylipäätään?

• HUOHUOHsyntymädorka

Huoh no kerron nämä kuitekin sinulle.

voi panna ku on menkat
      Suuseksissä nuolet kyrpää
      no kaikil on omansa
      3-10minuuttiin
      -
      eka kerta sattuu vähän
      anaaliseksissä mies työntää kyrpänsä sun perseeseen
      kaikil on omansa
      sperma on miehen kyrvästä tuleva neste joka saa sinut raskaaksi
      pitää mennä ei siit muuten tuu mtään
      ei pidä välttämättä tehä mitään jos ei haluu kortsuu
      voit istuu,maata,seistä ihan miten vaan
      ei
      ja pitää seistä

• sad face is pregnent

tässä mäkin voin vastata oman näkemykseni tästänäin koska omasta ekastani on 4 päivää.. ei kortsuu olllu kuitenkaan ja sitten kai olen raskaana, ei hän kyllä lauennut :D
      ei voi
      suuseksissä 'imet' SITÄ :D
      parhaita asentoja ei oikeestaan oo että jokanen tykkää mistä haluaa :)
      siinä ei oo oikeesti mitään rajaa :D itelläni kesti vaan 5-13 ? minuuttia koska kaverit oli oven takana :D
      tuotanoin se nyt riippuu ihmisestä yleensä että ketä sattuu ketä ei
      selitän yksinkertasesti ;D dick ---> ass :D
      okei tossa paras seksi, se mikä mulla tavallaan oli ei sinänsä lasketa koska se vaihe kun hän sormetti oli kai paras :D
      ja loppu on samaaaa kun aikasemmassa tekstissä
      mutta ajattele, mulla ei oo poikaystävää, tykkäsin siitä pojasta, olin juomassa frendien kanssa. se tuli sinne ja puhu hempeitä 'mä haluun sut' jne 'rakastan sua' kaikenmaailman löpinöitä :d ja ku lopetettii 'älä kerro kellekkää' ja aamulla kysyin että mites tästä jatketaa, ' ollaa vaa kavereit' ;( saaaaad face

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4802
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3493
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2420
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1349
    7. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1212
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1202
    9. 165
      1079
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    Aihe