Koraani on kummallisin kirja.

Yllläh synnyttää?

Oli ennenkuulumatonta, olla vihainen Jumalalleen. (Kuten Muhammed)
Kukaan juutalainen eikä Ylpeät Kristityt ole sitä kyenneet tekemään. Luin koraanin ja hämmästyin:"EI ALLAH MITÄÄN SYNNYTÄ!"Onko kyseessä käännösvirhe, todennäköisesti....
Ateistit rakastuvat Islamiin, jopa Kristinukossa, ja minun on käynyt samoin.....

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paha Krisititty
    • Ei ihan hullua!

Mutta tietysti helppo nakki, Allah siittää.....

• Lintuja, missä?

Lapsena finnejä etumuksessa, vanhempana selässä...
        Paitakin on revennyt joskus ja ihan joka puolelta(Suura 12)....
        Hassu juttu, Hassaninkin mielestä varmasti....
        Spitaalin siis melkein sain, ja Mooses kertoi 3. Moos 15.... miten siitä paranee...

• Kallista.
        Lintuja, missä? kirjoitti:

Lapsena finnejä etumuksessa, vanhempana selässä...
        Paitakin on revennyt joskus ja ihan joka puolelta(Suura 12)....
        Hassu juttu, Hassaninkin mielestä varmasti....
        Spitaalin siis melkein sain, ja Mooses kertoi 3. Moos 15.... miten siitä paranee...

Ruuanlaittotaitoni, ei ole ylpeämpi kuin Allahilla, kiitos hyvästä pikaruuasta....

• Oma nimi on paha
        Kallista. kirjoitti:

Ruuanlaittotaitoni, ei ole ylpeämpi kuin Allahilla, kiitos hyvästä pikaruuasta....

Olen lähes 44 vuotta.
        Olen muutaman yön valvonut, vaikka olen 37, joten se on mahdollista....
        Älä kaadu kiveeni, jos näet minun Koraanini, ei ole hyvää panna omiin nimiinsä opuksia....
        Mutta siinä olen hyvä, että teen sen ilmaiseksi.....

• Kova Suomen maa.
        Oma nimi on paha kirjoitti:

Olen lähes 44 vuotta.
        Olen muutaman yön valvonut, vaikka olen 37, joten se on mahdollista....
        Älä kaadu kiveeni, jos näet minun Koraanini, ei ole hyvää panna omiin nimiinsä opuksia....
        Mutta siinä olen hyvä, että teen sen ilmaiseksi.....

Silloin vielä rakastettiin, nyt on kevättä rinnassa, ja keväältä enemmän näyttää taas Suomen kesä, koska niitä on neljä....

• Shirinille.
        Kova Suomen maa. kirjoitti:

Silloin vielä rakastettiin, nyt on kevättä rinnassa, ja keväältä enemmän näyttää taas Suomen kesä, koska niitä on neljä....

Ei ole viihdettä, jos ei ole virheitä, niitä on siellä monta, etsi virheet, ja syytä, niin ei Syyria tuhoudu, ydinkokeiluissanne....

• Hyökkävä sydän.
        Shirinille. kirjoitti:

Ei ole viihdettä, jos ei ole virheitä, niitä on siellä monta, etsi virheet, ja syytä, niin ei Syyria tuhoudu, ydinkokeiluissanne....

Vain Rakkaus vääristää Islamin, älkää eksykö.

• Akimel 2.12
        Hyökkävä sydän. kirjoitti:

Vain Rakkaus vääristää Islamin, älkää eksykö.

Ei Rakkaus ole Ongelma ja laitonta Islamille, koska Niitä on Rakkaudessa kaksi, eikä yksi kuten Islamissa. Yhtä hyvin se sen tajuaa että On oikeatakin Islamin rakkautta, kun ei liikaa käänny vieraiden naisten ja miesten pariin... Ihmiset eivät ole toisilleen, olivatpa mitä maapallomme kansaa tahansa vieraita, kaikki eläimet ovat. Mutta ei niitä silti saa murhata....
        Usa säälii ja HALVEKSII ikuisesti meitä, jos emme usko Avaruudessa olevaan elämään, mutta siinä ne ovat väärässä että taivaassa kaikki HALUAVAT olla pelkkiä ihmisen tai drangonin näköisiä MURHASOTAPERKELEITÄ!

• Kauanko jaksaa?
        Akimel 2.12 kirjoitti:

Ei Rakkaus ole Ongelma ja laitonta Islamille, koska Niitä on Rakkaudessa kaksi, eikä yksi kuten Islamissa. Yhtä hyvin se sen tajuaa että On oikeatakin Islamin rakkautta, kun ei liikaa käänny vieraiden naisten ja miesten pariin... Ihmiset eivät ole toisilleen, olivatpa mitä maapallomme kansaa tahansa vieraita, kaikki eläimet ovat. Mutta ei niitä silti saa murhata....
        Usa säälii ja HALVEKSII ikuisesti meitä, jos emme usko Avaruudessa olevaan elämään, mutta siinä ne ovat väärässä että taivaassa kaikki HALUAVAT olla pelkkiä ihmisen tai drangonin näköisiä MURHASOTAPERKELEITÄ!

Hulluksiko ne minua vielä luulee("Vain HULLU haastaa minut murha-taisteluun:"Marvelin Thanos"), kun jota World Warcraftia viettelevät pelaamaan... Ne liikkuvat, mutta eivät liiku niin kauan, että se olisi elämää, koska tappavat toisensa.... Tekisisin sen, jos olisin varma, etten heti tai alle miljadin sekunnin sisällä itse kuolisi, mutta sitä en tiedä.(Tai jos koneeni olisi nopeampi, varmasti pelaisin, fujizu liikaa rutisee, ja se jää itsekin sitä kuuntelemaan, siksi melko hidas, miksi halusin hyvän koneen?)
        Lapsena pelasin, mutta valitettavasti en ole enää lapsi.....
        Tai pelaan vieläkin, mutta kirjaimiakin on yhtä kova kunnia saada näytölle sotimaan tai rauhallistumaan....
        Maze-of califerin pelasin läpi, vaikkei se ollut yhtä kolmiulotteinen, ja siinä tuli Game-OVer eli kuolema vaikka pelasinkin sen läpi....

Tai onhan sille suuri painonnostosuoritus tuossakin tuota palkkia pitää tuntikaupalla harteittensa päällä? Paljonko painaisi, jos olisvat massaa, eikä vääriä värejä vain?

Saatan katsoo kyllä kohta Spider männin, Vaikka Norman Osborne kuoli, ja valhe, ettei Spider man sitä murhannut....
        SOtajoukkoja on syytä kunnioittaa, ei OIKEITA FYSIKKALISIA sotia pysty(eikä edes tietkonepelejä), joka sälli käymään, enkä itsekään armeijassa(kun senkin kävin) oikeasti paljoa kilpaillut.... Mutta sodan alkeassa kuolee vain pelko kaikilta, mitä hyötyä siitäkään on.....
        Syy miksen pelaa: Pitäisi kokailla aluksi pienemmällä pelillä, että oppisin liikkeet, enkä murha-kauhuun menehtyisi, kun muut mut heti murhaisi....

• Lysähtääkö?
        Kauanko jaksaa? kirjoitti:

Hulluksiko ne minua vielä luulee("Vain HULLU haastaa minut murha-taisteluun:"Marvelin Thanos"), kun jota World Warcraftia viettelevät pelaamaan... Ne liikkuvat, mutta eivät liiku niin kauan, että se olisi elämää, koska tappavat toisensa.... Tekisisin sen, jos olisin varma, etten heti tai alle miljadin sekunnin sisällä itse kuolisi, mutta sitä en tiedä.(Tai jos koneeni olisi nopeampi, varmasti pelaisin, fujizu liikaa rutisee, ja se jää itsekin sitä kuuntelemaan, siksi melko hidas, miksi halusin hyvän koneen?)
        Lapsena pelasin, mutta valitettavasti en ole enää lapsi.....
        Tai pelaan vieläkin, mutta kirjaimiakin on yhtä kova kunnia saada näytölle sotimaan tai rauhallistumaan....
        Maze-of califerin pelasin läpi, vaikkei se ollut yhtä kolmiulotteinen, ja siinä tuli Game-OVer eli kuolema vaikka pelasinkin sen läpi....

Tai onhan sille suuri painonnostosuoritus tuossakin tuota palkkia pitää tuntikaupalla harteittensa päällä? Paljonko painaisi, jos olisvat massaa, eikä vääriä värejä vain?

Saatan katsoo kyllä kohta Spider männin, Vaikka Norman Osborne kuoli, ja valhe, ettei Spider man sitä murhannut....
        SOtajoukkoja on syytä kunnioittaa, ei OIKEITA FYSIKKALISIA sotia pysty(eikä edes tietkonepelejä), joka sälli käymään, enkä itsekään armeijassa(kun senkin kävin) oikeasti paljoa kilpaillut.... Mutta sodan alkeassa kuolee vain pelko kaikilta, mitä hyötyä siitäkään on.....
        Syy miksen pelaa: Pitäisi kokailla aluksi pienemmällä pelillä, että oppisin liikkeet, enkä murha-kauhuun menehtyisi, kun muut mut heti murhaisi....

Ei rauha ole niin pelottavaa kuin sota, mutta rauha on raskain taakka....

• lääketokkura....
        Lysähtääkö? kirjoitti:

Ei rauha ole niin pelottavaa kuin sota, mutta rauha on raskain taakka....

Älä säti valvovaa karhua, se pelöstyy, muttei silti pelastu....

• Yksinujeltaja

Ei tämä ollut keskustelua, siksi en rikkonut lakia.... Älä siis sinäkään riko, ja rupea keksustemaan asiasta.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      149
      4694
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      104
      3944
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3559
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3340
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      55
      3281
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      33
      2678
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2559
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2266
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      20
      1908
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      36
      1768
    Aihe