Koska juuri nyt Puolassa riehutaan ja yritetään tappaa ihmisiä.. jalkapallo on harrastus joka tekee ihmisistä tuollaisia? huh huh mikä harrastus..
Jalkapallo pitää kieltää nuorilta
4
91
Vastaukset
- JJJJGG
Älä nyt jalkapalloa dissaa...
Kaikki nämä asiat johtuvat geeneistä, opetuksesta ja ympärillä olevista ihmisistä...
Tai jostain paskasta....Nuo johtuvat rasista tai jonkun sodan jälkiseurauksena venäjä-puola=toinen mailmansota saksalainen tuomari=natsi saksa mikä voisi paremmin sopia yhteen...
- VITUN VENÄJÄ PASKALAKKI!
soviet.sniper kirjoitti:
Nuo johtuvat rasista tai jonkun sodan jälkiseurauksena venäjä-puola=toinen mailmansota saksalainen tuomari=natsi saksa mikä voisi paremmin sopia yhteen...
Siis oottekste nähny niitä mellakka-videoita? Ne ryssät on aivan sekopäitä! Yks turvamies loukkaantui vakavasti! Ja näin että siellä oli 15-v poika potkimassa täysillä maassa makaavaa miestä... Kaikki tämä JALKAPALLOPELIN TAKIA. Tätä menoo ei maailma kauan oo turvallinen & puhdas paikka... Hitto, vituttaa koko venäjä... Niin paskamainen suuri valta, jolle ei voi mitään sanoa vastaan. VITUTTAA IHAN PERKELEESTI!
- 6+2
Jalkapalloa opetellaan pelaamaan raa-asti. Ja jopa minun luokkalaiset jotka pelaavat jalkapalloa ovat todella agressiivisia. Softaus rentouttaa B-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022276- 1041694
- 841388
- 1311371
- 1171256
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘751227Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834