Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

jatkoa Lucalle

majjuuu

Elokuun seitsemästoista oli ensimmäinen kerta kun menetin hänet. Yön yli ollut kova kuume oli purkautunut ja se pysäytti hänen sydämensä. Sydän pysähtyi neljäksi ja puoleksi minuutiksi. Ne olivat elämäni kamalimmat minuutit. Minä istuin hänen huoneensa ulkopuolella epämukavalla muovituolilla katsellen hoitajia, jotka ryntäilivät edestakaisin pelastaakseen hänen heiveröisen elämänsä.

En lähtenyt hänen viereltään ennen kuin hän puristi kättäni, vinkkasi silmää ja käski minun mennä kotiin peseytymään.

Tämän jälkeen minä vannoin, ettei hän jättäsisi minua enää koskaan yksin.

Luulen että Lucan todennäköisyydet selviytymisestä olivat jo ehtyneet. Kun kiitospäivä koitti hän oli melkein kuin luuranko. Mutta minä en välittänyt.

Hän uskoutui minulle sinä yönä. Hän hyväksyi tosiasian että hänen aikansa oli jo melkein täynnä ja hän lupasi odottaa minua toisella puolen. Minä pyysin häntä jäämään, mutta hän vain pudisti kevyesti päätään ja kosketti selkääni pehmeästi. Hän ei tulisi näkemään joulua.

Se oli kaksi kuukautta sitten...

En enää kyennyt katsomaan häntä kytkettynä kaikenlaisiin laitteisiin. Me päätimme karata pois yhdessä pimeän aikaan. Minä käärin hänet peitteisiin, jotta saisin vietyä hänet turvallisesti pois. Me ajoimme pois äitini autolla, kunnes saavuimme vanhaan majaan, jossa minun perheeni viihtyi loma-aikaan. Luca ja minä emme voisi olla enää onnellisempia. Minua ei haittaa, että olen uutisissa joka ilta tai, että jokainen maakunnan poliisi etsii minua.

Kaikki mistä välitän on vain pysyä Lucan kanssa ikuisesti.

Vaikka hänen ruumiinsa vilisisi madoista ja alkaisi vähitellen rapistua pois luiden päältä. Vaikka hänen mädäntyvän ruuminsa haju ei koskaan kaikkoaisi iholtani. Hänen huulensa ovat yhä lämpimät öisin ja hän usein kuiskailee helliä salaisuuksia minun korvaani ennen kun me nukumme. Ei kukaan, ei poliisit,ei lääkärit, tai kukaan muu voi ikinä erottaa meitä. Olen varautunut heihin.

Varmistin ,että toin terävimmän veitsen sairaalasta, minkä löysin, ennen kuin lähdimme.
Mutta siihen asti minä makaan Lucan käsivarsilla, tai ainakin minä kuvittelen niiden joskus olleen vahvat kädet. Me puhumme koko yön, kunnes hän vie minut pois.
Me tulemme olemaan yhdessä ikuisesti...

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvostelkaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      93
      2444
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2153
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1798
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1591
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1566
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1525
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1488
    8. 54
      1350
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      88
      1305
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe