Joo elikkä ettisin peliseuraa xbox 360 konsolille pelaamaan. Löytyy Mw3, Bf3, Mw2 ja jottai muuta skeidaa. Mut joo, ne ketä on kiinnostunu, laittaa kommenttiin xbox nimensä ni lisäilen ne. (Pelaan enimmäkseen Mw3:sta).
Peliseuraa
Mw3....
8
188
Vastaukset
onks sull minecraft:ii ???
- poiks
mulla on minecraft Xbox360
- poiks
Ainiin käyttäjänimi sakukar
- joku
täs olis yks hyvä minecraft serveri ip---> 80.223.3.225!
- Terseeeeeee
Terse perseet. Joo ettisin kans seuraa mw3 peleihin.. ja miksei bf:kin :) Mun käyttäjänimi: TonzAy50LD1ER
- Mix Bonde
bf3 pelaan ei oo täl hetkel muita paitsi mw3 joskus tän kuun lopus löytyyks keltää mikkiä nii party chattii gt- Mix Bonde
- mekaaninen hippi
Battleield 3:ea pelailen ja kaikki jotka tuntee tarpeelliseksi voi laittaa kaveripyynnön - GT = Mechanic Hippie
- samikki8
mun nikki on nasaloki357
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 264523
- 1092292
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa981513Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1731436- 601294
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561155Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2041118puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo111069- 501049
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931004