" Joskus jätän ostokseni rappukäytävään ja kuljetan niitä sitten pikkuhiljaa sisälle mieheni huomaamatta"
Lause lainattu jutusta naisesta, joka jutun mukaan ostaa melkein kaikki vaatteensa käytettynä.
Itse toimin joskus vähän noin, rappukäytävää ei tosin ole.
Osteletko mieheltäsi salaa?
7
63
Vastaukset
- 1943
Provo varmaan. Olen aina ollut taloudellisesti miehistäni riippumaton. Ihmeellisiä parisuhteita on.
- 33
Kumpi on mielestäsi provo, kysymykseni vai lainaus?
Linkki kuvineen on olemassa mutta en laita kun kaikki ei osaa/uskalla avata linkkejä.
Riippumaton olen minäkin, ei siitä ole kysymys. Riippumaton parisuhde voi jollekin olla ihmeellinen, toisin päin kun..
- ei hyväksy
Vain kaljaa.
- 33
Jännitystä elämään. Millaiseen paikkaan piilotat?
- ei hyväksy
33 kirjoitti:
Jännitystä elämään. Millaiseen paikkaan piilotat?
Kumisaappaideni varsiin, villasukka päälle.
- . .
En ole mikään himoshoppaaja, mutta kaiken ostan, mitä haluan, ja johon tiedän varamme riittävän.
Niin tekee miehenikin.
Olemme tasa-arvoisia ja tasaväkisiä. Muistan pohtineeni asiaa joskus nuoren asuntosäästäjäperheen äitinä. Erityisesti varttuneemmilla naisilla taisi olla tapana valehdella tai piilotella ostoksia siihen aikaan, ja olin kuullut monen naisen sanovan: "Hyvältä mieheltä pitää peittää yksi silmä ja pahalta kaksi".
Lapsen syntymän aikoihin olimme ehtineet jo omassa parisuhteessamme muuttaa monia perinteisiä toimintamalleja ja pohtia omia arvojamme. Luottamus, rehellisyys ja tasa-arvo olivat niistä tärkeimpiä.
Kun jäin äitiyslomalle, tuntui alkuun siltä, että olen tilivelvollinen miehelleni rahankäytöstä. Muistan miettineeni luultavasti jonkin hieman suunniteltua kalliimman varusteen hankinnan yhteydessä, uskallanko kertoa miehelleni sen todellisen hinnan. - Mielessä oli monia muistikuvia siitä, miten oma äitini oli valehdellut kalliimpien vaatteiden hintoja isälle ja oli joskus pyytäessään saanut kaupasta halvemman hintalapunkin.
Pohtimisen jälkeen päätin, etten voisi alkaa valehdella. Ja olen ollut tyytyväinen päätökseeni. Rehellisyys oli yksi niistä arvoista, jonka halusimme siirtää jälkikasvulle. Toisenlaisia malleja tarjoamalla se tuskin olisi onnistunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078