Patti rinnoissa?

--

Joo siis huomasin toissa päivänä, että mulle on tullut oikeeseen rintaan sellanen pieni kova patti joka vähän väliä kutittaa ja vähän myös sattuu. Onks se sit vaan sitä et rinnat kehittyy vai jtn muuta?

13

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedot

Ootpa "törppö" kun et kerro sukupuoltasi ja ikääsi.

• Niin, miehillähän ne rinnat kehittyykin ihan vitusti.

Tai no, ehkä sinulla, mutta ne eivät ole rinnat, ne ovat manboobsit.

• maikki13456

Moikka! Olen 18.v tyttö, ja samanlaisia kokemuksia. Se taitaa olla rintasyövän alku.. Itse sain rintasyövän 16 vuotiaana. Sinun kannattaa mennä mahdollisimman pian lääkäriin! Ja puhua asiasta kouluterveydenhoitajan kanssa. Jos et ota nyt toimeksi. Saatat menettää rintasi!!

• --

no olen tyttö ja 13 vuotias.

• lääkäriä suosittelen.

en oo eikä paras sanoo mut mä en usko että se syöpä oo... Tai mistäs minä sen tiedän, koska en oo nähnyt sitä mut silti suosittelen lääkäriin menoä ja pian niin selviää seki asia :) tsemppii!

• lääkäriä suosittelen
        lääkäriä suosittelen. kirjoitti:

en oo eikä paras sanoo mut mä en usko että se syöpä oo... Tai mistäs minä sen tiedän, koska en oo nähnyt sitä mut silti suosittelen lääkäriin menoä ja pian niin selviää seki asia :) tsemppii!

ainii ja ku oot ton ikänen niin kannattaa jutella varmaa äitillesi

• 5+9
        lääkäriä suosittelen kirjoitti:

En tiiä pitäiskö viel tossa iässä huolestuu, kun omat rintani rupes kasvaan (tosin pari vuotta aikaisemmin...) ne oli tosi kipeet ja niissä oli patit ( neki alko kehittyy eri aikaan), mutta ns kasvupyrähdyksen jälkeen niistä tuli iha normaalin tuntuset ja kasvu alko hidastuu. Jos kuitenkaan kyse ei ole tästä, kannattaa jutella aikuisen/terkan/lääkärin kanssa

• 5+9
        lääkäriä suosittelen kirjoitti:

En tiiä pitäiskö viel tossa iässä huolestuu, kun omat rintani rupes kasvaan (tosin pari vuotta aikaisemmin...) ne oli tosi kipeet ja niissä oli patit ( neki alko kehittyy eri aikaan), mutta ns kasvupyrähdyksen jälkeen niistä tuli iha normaalin tuntuset ja kasvu alko hidastuu. Jos kuitenkaan kyse ei ole tästä, kannattaa jutella aikuisen/terkan/lääkärin kanssa

• Sukkaeläin

Oikea aika rintojen tarkistuksellehan on heti menkkojen jälkeen. Jos patti vielä silloinkin tuntuu niin sitten kannattaa käydä tutkituttamassa se. Luultavasti se on vain harmiton kysta, mutta parempi olla varma!

• --

oon jo äidille jutellu ja kiitos vastauksista (:

• rosamind

mul itelläni oli vähä aikaa sitte patti, mut se olikin sit finni. puristin sen tyhjäksi ja usein tuli verta ku siin samas kohtaa menee verisuoni pinnalla... :D

• Sukkaeläin

Elkää niitä finnejä puristelko! Ovat vaan entistä kipeempiä ja pysyvät pidempään. Rumat jäljetkin saa muistoksi kun repii.

Nimim. kokemusta on ;D

• notw

Ite en sun ikäsenä (oletan että oot 13-17vuotias) huolestuis siitä. Itelläki on patti rinnasa kyssyin asiasta äitiltä ni sano vaa joksiki rintarauhaseksi en ny muista tarkempaa nimiä sille mutta kumminski. Liittyy vaan rintojen kehityksee, ei kannata turhasta huolestua mutta jos asia jää vaivaamaan nii kai sää voit mennä terkkarilta kysymään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      27
      19647
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      76
      6640
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      28
      6296
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      99
      6075
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      43
      5929
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      101
      5821
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      63
      5235
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      45
      4950
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      60
      4290
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      50
      3900
    Aihe