ILMOITUKSIA PERINNÄSTÄ

Apua18

Minulle tulee ilmoituksia perinnästä !! Tilasin yli 2kk sitten paketin, mutta en ehtinyt hakea sitä ( olin matkoilla ) Nyt tulee ilmoituksia perinnästä ! Eikä paketti ole kuulemma saapunut sinne, mistä tilasin ? Mitä teen asialle.. En haluu että luottotiedot menee, muiden virheiden takia

4

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet siis ostanut jonkun tuotteen postimyynnistä / nettikaupasta, mutta et ole noutanut saapunutta pakettia postista. Tämä tilanne katsotaan kaupan peruuttamiseksi, mihin kuluttajalla on etämyynnissä oikeuskin. Postin pitäisi näissä tapauksissa palauttaa noutamatta jätetty paketti lähettäjälle. On kuitenkin mahdollista, että paketti on postissa kadonnut eikä tullut takaisin myyjäliikkeelle. Ota nyt ensi tilassa yhteyttä postin asiakaspalveluun ja yritä sitä kautta selvittää, mitä paketille on tapahtunut. Luulisi postilta löytyvän tieto ainakin siitä, ettei pakettia ole luovutettu sinulle. Ja se tieto riittää vapauttamaan sinut maksuvelvollisuudesta. Riski paketin katomisesta postissa on nimittäin myyjäliikkeellä.

• Toivttovastoei18

En ole hakennut pakettia ja ilmoitin yritykselle josta sen tilasin, etten ehdi hakea sitä. Okei hyvä tietää ! Yritän ottaa postiin yheyttä . Mulle on mennyt lasku perintään, onkohan mun tietoihini jäännyt sitten joku merkitä, tosta laskusta :o

• Ei noista karhukirjeistä vielä tule maksuhäiriömerkintöjä luottotietorekisteriin, lähetteleepä niitä sitten myyjäliike (velkoja) itse tai joku perimistoimisto velkojan toimeksiannosta. Kun sinun tapauksessasi maksuvelvollisuus ei edes ole selvä, tarvittaisiin tuomioistumen lainvoimainen tuomio maksun laiminlyönnistä ennen kuin maksuhäiriömerkintä voidaan tehdä.

• Kannattaa nyt joka tapauksessa ilmoittaa sinne perintätoimistoon tilanteesta, perintä on aiheeton ja pyydä keskeyttämään se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe