Eilen vessassa käydessäni tunsin kirvelyä. Se tuntui vain yhdessä kohtaa, kun virtsa osui siihen. Katselin käsipeilillä, mutta en nähnyt siellä mitään poikkeavaa. Myöhemmin samana päivänä ei tuntunut mitään, vaikka vessassa kävinkin, eikä muutenkaan tunnu erilaiselta. Tänään taas kirvely palasi, ilmeisesti istuin taas jotenkin sellaisessa asennossa pöntöllä, että virtsa pääsi osumaan juuri siihen kirvelevään kohtaan. Nyt katsoin käsipeilillä uudemman kerran, ja aivan sisempien häpyhuulien kohdalla näkyi pieni punainen "näppy" (ei mitenkään koholla) tai haavauma, mikä lie. Mitään ajatusta, mikä tämä olisi? Neitsyt olen, joten mikään sukupuolitauti se ei ole. Itse arvelisin, että puisella laiturilla istuskelu on nirhannut sinne haavan tai sitten itikka on päässyt pistämään todella epämiellyttävästä paikasta samaisella laiturillaistuskelun aikana. Olisiko neuvoja, miten hoitaa tätä? Jokin perusvoide, jota voisi huoletta levitellä myös tuonne intiimialueille? Mitään muita oireita minulla ei siis ole.
Haavauma alapäässä
2
302
Vastaukset
- hyvää kesää :)
Koetappa, jos bepanthen auttaisi.
Joskus alapäähän saattaa tulla hiertymiä esim. kireiden pikkuhousujen ja housujen käytön takia., ja monien muidenkin syiden.
Jos pystyt, anna alapäällesi paljon ilmakylpyjä. - kirvelee...
Kitos vinkistä! Kävin ostamassa Bepanthenia ja toivottavasti auttaa. Pikkuhousutkin saavat pysyä kaapissa vähän aikaa kun tässä kotona tallustelen :) Katselin kun muuallekin kehoon on ilmestynyt juurikin samanlaisia punaisia pieniä pisteitä, kaikki hyttysten puremista, että sehän se on tainnut iskeä tuonne alakertaankin. Juuri minun tuuriani... Mutta ei onneksi ole kutissut missään vaiheessa, ja oikean asennon löytäminen vessassa käydessä helpottaa kirvelyynkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251