Hei,
onko kenelläkään tietoa mikä on hintaero Canonin objektiiveilla verrattaessa Japania Hong Kongiin?
Kiittäen!
Jay
Canon objektiivien hinnat Hong Kong vs Japani
4
308
Vastaukset
- räpsin
Ei kannata tilata suomeen. Laske hintoihin suomen alv ja korotettu tullimaksu, niin saat halvemmalla kivijalkaliikkeestä!
- Jay1979
Kyse ei ollut tilaamisesta vaan ostamisesta paikanpäältä..
- Honkkari on ollut
edukas, ainakin kun viimeksi siellä kävin.
Ja toisekseen, näistä kotimaisista kivijalkaliike-pelleistä ei kannata välittää. Ei Suomesta kannata ostaa mitään valokuvaukseen liittyvää tavaraa. Saksalaisilla nettikaupoilla on paljon paremmat valikoimat, toimitusajat ja halvemmat hinnat vaikka ottaa postikulutkin huomioon. Ja takuujutut toimii EU-alueella. - 1+1
Liippaa sen verran läheltä aihetta, että laitanpa tuoretta hintavertailua.
Canon EOS 7D EF-S 15-85mm IS USM -kittipaketti 144000 jeniä (n. 1190 eur) BIC Camerasta (Tokio) mukaan poimittuna. Kamerasta saaduilla bonuspisteillä sai vielä mukaan suojafiltterin (Kenko Pro1Digital) ja 5 vuoden takuun. Verkkokauppa.com myy samaa kamerapakettia hintaan 1999,90 eur.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113607
- 643232
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832533
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716