Hei.
Mitä tapahtuu jos vedän kaksi levyä masennuslääkkeitä naamaan?? Tuntuu etten enää jaksa tätä yksinäisyyttä ja huonommuuden tunnetta.
Mitä tälle voisi tehdä?
Mitä tapahtuu jos vedän kaksi levyä masennuslääkkeitä naamaan?? Tuntuu etten enää jaksa tätä yksinäisyyttä ja huonommuuden tunnetta.
Mitä tälle voisi tehdä?
Vastaukset 2
Vanhimmat
"Mitä tapahtuu jos vedän kaksi levyä masennuslääkkeitä naamaan??"
Se jää nähtäväksi. Siihen ei ole universaalia vastausta.
"Tuntuu etten enää jaksa tätä yksinäisyyttä ja huonommuuden tunnetta."
Niin tuntuu täälläkin.
"Mitä tälle voisi tehdä? "
Sille voi tehdä monia eri asioita. Mutta ensisijaisesti, ene terapiaan, välittömästi.
Hae apua! Hoitosuhdehan sinulla on jos sinulla kerran on lääkityskin määrättynä
Masennuslääkkeitä on niiiiiiiiiiiin monenlaisia että on täysin mahdotonta sanoa mitä mahd.tapahtuisi jos ottaisit sinulle määrättyjä lääkkeitä kaksi levyllistä.....Oletetaan että sinulla on SSRI-lääke, 10 mg/vrk, jollain toisella sama lääke 80 mg/vrk määrättynä, joten...