Kannattaa tuhnutella 20 vuotta

Von Tuhnenberg

Seuraava nousukausi alkaa vuonna 2032. Siihen asti kannattaa tuhnutella kaikessa rauhassa vuokra-asuntonsa sohvalla ja nauraa asuntoja pää märkänä ostaville tuulipuvuille.

http://www.talouselama.fi/uutiset/ennustajat suomelle luvassa synkkyytta vuoteen 2032 asti/a2133778

>

Ja tämäkin on vain varovainen arvio. Voi olla, että kannattaa ostaa asunto vasta vuonna 2042. Eli ei mitään kiirettä ostamaan asuntoa vielä 30 vuoteen. Tuhnutelkaamme kaikessa rauhassa nyt muutama vuosikymmen ensiksi.

Kuulemiin ja tuhnuttelemisiin, täältä sohvalta tähän!!
-Von Tuhnenberg-

3

52

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa silti elää

Kannattaahan se tuhnutella, vaikka koko elämänsä jos niikseen menee. Tämän päivän asunnon ostaja on kahdenkymmenen vuoden kuluttua jo velaton, kun taas vuokralla asuvan asumiskuluihin on tehty kaksikymmentä inflaatiokorotusta. Mietippä sitä.

• minä ajattelin

Oliskohan mahdollista laittaa testamenttiin sellainen ehto, että jos jäljelle jääneet rahat riittävät käteisosuuteen, niin perillisten pitää viimeistään ostaa se oma.

• ok-keisari.

Vilkaisepas haulla "torpparilaki". En ehdi nyt itse sitä etsiä mutta asia liippaa läheltä. Kun tuhnuttelet aikasi, niin kyllä sen oman sitten saat, tai perilliset. Jos hakevat sitä. Jää kyllä helposti tekemättä.

Itse ajattelin käyttää aikani vähän muuhun mutta aivan hyvä laki kaiketi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4158
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3127
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe