laiha,läski vai normaalin kokoinen?

tietämätön :p

hei,olen 160,8 senttii pitkä ja painan 66kiloa onko se liikaa? ja olen jo laihdutuskuurilla mutt haluun silti tietää ett oonks mä läski :) kiitos jos luitte ja ei mitää loukkauksii pliis:D

12

88

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lanka

      oon sua viis senttii lyhempi ja painan 13 kg vähemmän... Mun mielest oot ehkää niiku pulleahko mut et läski :)

      • girl

        50 kiloa on ihannepaino aloittajalle :3


    • tietämätön:p

      kiitos rehellisyydest:) antoi viell lisää syitä laihduttaa:D mutt hei lisää vastauksii,kiitos!

    • tietämätön:p

      50kilo on kyl mun tavoite:)

    • Painosta puhuttaessa on aina hyvä muistaa, että pelkkiin lukemiin on turha tuijottaa. Vaikka kaksi ihmistä olisivat saman pituiset ja painoiset, niin he voivat näyttää ihan erilaisilta. Ihmiset ovat eri rakenteisia ja muotoisia. Myös esimerkiksi urheilu vaikuttaa painoon, Sellaiset ihmiset, joille on kehittynyt paljon lihasmassaa, ovat helposti painavampia kuin muut saman kokoisilta näyttävät. Tärkeämpää kuin lukemien tuijottaminen, on se, että itsellä on hyvä ja terve olo omassa kehossaan.

      Sanna, erityisnuorisotyönohjaaja

    • kk p

      Te kaikki idiootit jotka kirjotatte tänne että oonko läski tai laiha niin kattojaa netistä!!!!! laittakaa googlee että painoindeksin lasku tai jtn. Ja kiloklubin etusivultakin voi laskee sen. Ja se sanoo ootko normi tai laiha tai läski! Joten toivottavasti oo niitä älykkäitä jotka ottaa vasta viestistä opiksi.

      • kk p

        ja vinkkinä käy kattooassa sieltä. Koska tuskin kukaan täällä oikeasti tietää


    • Hei! Mää oon ite 175 cm pitkä ja painan 68 kg. Et oo lihava. Just sopivan painonen. Mua sanotaan laihaks koulussa mutta ite en pidä mua laihana. Joo, oon ollu laihiksella varmaan kohta vuoden ja on vaan lähteny noin 2 kiloo. Käyn viis kertaa viikossa melkeen 5 km pitkän lenkin ja harrastan kans Karatee kaks kertaa viikossa, mutta ku en voi vastustaa ruokaa. Syön paljon leipää ja jugurttia ja sellasta aika paljon päivässä. XD Kui vanha oot? Ite oon 12. :D

    • !!!342

      aloittajan ihannepaino on n. 55 kg eli vähän ylärajalla on tuo paino (pituus - 105= ihannepaino kiloina)

      • jo nyt hieman epäkiinteä

        No huh huh !!!342... Eli mun sitten pitäis painaa 50 kiloo vain painan nyt 38-39 kiloo?


    • tietämätön :p

      mie oon ite 14v :D ja mieki yritän vastustaa ruokaa ja oon onnistunukki aika hyvin kunnes mun eteen tuodaan leivonnaisii:D ja sie "kkp" ite oot se idiotti! mutt hei lisäää vastauksii, kiitos! ja tarkoitan semmosii vastuksii miss ei haukuta idiotiksi!

      • kk p

        kuinka niin, kerron vaan miten pääset helponmalla kuin kirjottamala tänne. Ja sitä paitsi aika normaalilta kuulostat ja muuten eikö muka teillä ikinä sanota terveystarkastuksesas että ootko normaali-,yli- tai alipainonen?! en nyt katsonut mitä eilen kirjotin ja en muista tarkalleen (hehe olin kännissä) joten anteeksi nyt jos olen täällä jotakin sanonut idiootiksi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3517
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      252
      1973
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      91
      1285
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      59
      1164
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      986
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe