Pajakassa ajateltua

Mitä päälle

Miksi myyjillä on työvaatteina myynnissä olevia vaatteita. Esim. Olet ostamassa vaatetta ei-niin-virallisiin juhliin. Ajatellen jatkokäyttöä, pyrit valitsemaan vaatteen, jota voisit käyttää myöhemmin vaikka vierailulla, teatterissa jne
No eihän toisen työvaatetta, vaikka nätti olisikin, viitsi valita.

Monta nättiä vaatetta olen tämän takia jättänyt ostamatta ja painunut Kajaanin H&M hakemaan jotain päälle pantavaa.

Siispä: Hyvä Pajakan Väki, hankkikaa oikeat työvaatteet, Please.

6

531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karukäpy

Kumma kyllä h&m:llä on myyjillä päällä ihan oman liikkeen myynnissä olevia vaatteita myöskin... Sekö ei haittaa?

Kokeilisit vaikka postimyyntiä, mutta muista ennen tilausta soittaa asiakaspalveluun ja kysyä mitä niillä on päällä.

• laatututka

Siistimpää kai se on että myyjät pitää samanlaisia asuja? H&m ja Pajakka ei ole missään märin verrattavissa toisiinsa, ainakaan laadultaan. Aika tylsät työasut työntekijöillä Pajakassa kylläkin on mutta sentään samanlaiset! Äitiysmekolta se hempukka näyttää :DD

• Mitä päälle

H&M:llä laatu on huonoa, mutta ei niillä myyjätyttösillä ole kauden tyrkyin vaate päällä ja niillä on valittuna seleästi myynnissä olevista tuotteista "katu-uskottavat" tuotteet työvaatteiksi, ei mekkoja, joita joku voisi pitää juhlissa.

Sumi on pieni paikkakunta, joten ongelma korostuu.
      Työvaatteeksi pajakkalaiset jotain muuta kuin heti ovelle näkyvässä rekissä oleva tuote. On muissakin liikkeissä myyjillä työasut ja eihän hoitajatkaan pidä tk:ssa asiakkaitten vaatteita.

Tilaan toki vaatteita myös nettikaupoista, joskus on vaan kiire ja mekko pitäisi saada samana pv:nä.

• On muissakin..

Olen ihan samaa mieltä aloittajan kanssa, minua on häirinnyt myös sama juttu.
      Mallinukkeja jos on ja niille erilaisia vaatteita näytille, niin on hyvä valita sopivia asuja.
      Työasut on perusvaatteita ja kenkiä.

• modakortti

Olen samaa mieltä .

• fakta homma

kylläkait ne tavallisten pullukoiden asuja on, mikset ostaisi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe