Mara

kauhistunut

Sitä saa mitä tilaa, osui nyt todella oikeaan paikkaan. Ei ole Stefusta isäksi eikä etenkään tyytymään sinuun. Todella vanhanaikaiseen lankesit ja se on sinulle oiken. Onneksi toisella lapsella on sentään kunnollinen isä, sinusta ei äidiksi ole. Miten käy tulevan lapsiraukan.35

21

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei hyvin mene

Tuskin on "steephanistakaan" isäksi, nuoret kauniit naiset vievät voiton. Ja lapsi tulee olemaan kummallekin taakka. Ja Martinan älyllä varustettu ei tule loistamaan, (toisin sanoen älyttömyydellään...)

• suhteellisuudentaju

(nyt kirjaantumatta)
      Miksi et ole yhtä kauhistunut (ehkä toisaalta oletkin?) esim. talonne ja rappunne mitä moninaisimmista perhe- ja suhdekuvioista!
      Oletko aivan varma että mahdollinen perheesi, kumppanisi, lapsesi ja läheisesi voivat kanssasi hyvin? Älä kiirehdi vastaamaan, mieluummin mieti!

• Kukaan täällä ei voi tietää miten heillä tulevaisuudessa tulee menemään, eivät he itsekään, niinkuin meistä kukaan ei voi lopulta elämäänsä ennustaa.
        Miksi toivoa pahaa? Eikö rakentavampaa olisi toivoa, että ihmiset kasvaisivat vastuisiinsa ja tuleviin tehtäviinsä? Minä ainakin toivon :)

• Naapuritar

"Miksi et ole yhtä kauhistunut (ehkä toisaalta oletkin?) esim. talonne ja rappunne mitä moninaisimmista perhe- ja suhdekuvioista!
        Oletko aivan varma että mahdollinen perheesi, kumppanisi, lapsesi ja läheisesi voivat kanssasi hyvin? Älä kiirehdi vastaamaan, mieluummin mieti! "

Tämä on julkkisjuorupalsta. Naapureista ja muista ihmissuhdeasioista voi kirjoitella muille palstoille.
        Jos haluat itse miettiä sellaisia, mene ihmeessä muille palstoille niistä keskustelemaan. Niiden paikka ei ole kuitenkaan täällä.

• pompompompom
        Naapuritar kirjoitti:

"Miksi et ole yhtä kauhistunut (ehkä toisaalta oletkin?) esim. talonne ja rappunne mitä moninaisimmista perhe- ja suhdekuvioista!
        Oletko aivan varma että mahdollinen perheesi, kumppanisi, lapsesi ja läheisesi voivat kanssasi hyvin? Älä kiirehdi vastaamaan, mieluummin mieti! "

Tämä on julkkisjuorupalsta. Naapureista ja muista ihmissuhdeasioista voi kirjoitella muille palstoille.
        Jos haluat itse miettiä sellaisia, mene ihmeessä muille palstoille niistä keskustelemaan. Niiden paikka ei ole kuitenkaan täällä.

Sanonpa suoraan, että meidän naapurustossamme ei ole samaa meininkiä kuin tällä eräällä. Ei ole mitään kauhisteltavaa!
        Mutta asunkin vähän hienommalla alueella, missä on vain yksityisomistuksessa olevia ja vähän hintavampia asuntoja, eikä lainkaan kaupungin vuokra-asuntoja.
        Ja niin naapurustoon kun ystäväpiiriinkin kuuluu fiksuja, koulutettuja ja asiansa hyvin hoitavia ihmisiä, niin vähissä ovat kauhistelun aiheet heidän elämissään.
        Tiedä sitten, mitä jatkuvaa kriisiä "suhteellisuudentajua":n lähipiirissä ja lähiympäristössä on... Eri asuinalueilla, yhteiskuntaluokilla ja ystäväpiireillä on näköjään todellakin merkitystä.

• Naapuritar kirjoitti:

No niinkuin arvata saattoikin, pointti ei auennut!

• sttttttttt
        suhteellisuudentajua kirjoitti:

No niinkuin arvata saattoikin, pointti ei auennut!

Onhan se auennut jo monta kertaa, mikä pointtisi on, kun jatkuvasti täällä jauhat samaa. Kukaan ei vain jaksa keskustella siitä kanssasi.

• 10+20=?
        pompompompom kirjoitti:

Sanonpa suoraan, että meidän naapurustossamme ei ole samaa meininkiä kuin tällä eräällä. Ei ole mitään kauhisteltavaa!
        Mutta asunkin vähän hienommalla alueella, missä on vain yksityisomistuksessa olevia ja vähän hintavampia asuntoja, eikä lainkaan kaupungin vuokra-asuntoja.
        Ja niin naapurustoon kun ystäväpiiriinkin kuuluu fiksuja, koulutettuja ja asiansa hyvin hoitavia ihmisiä, niin vähissä ovat kauhistelun aiheet heidän elämissään.
        Tiedä sitten, mitä jatkuvaa kriisiä "suhteellisuudentajua":n lähipiirissä ja lähiympäristössä on... Eri asuinalueilla, yhteiskuntaluokilla ja ystäväpiireillä on näköjään todellakin merkitystä.

Ottamatta sen enempää kantaa sinun naapurustoosi niin totean, että viime aikoina on kummasti näkynyt perheväkivaltaa ja peräti perhesrumia allueilla, joissa on helsingin kalleimpia neliöhintoja asunnoille eikä perheiltä ole rahaa puuttunut sen enempää kuin koulutustakaan. Tämä tiedoksesi, ettet vallan tukehdu omaan erinomaisuuteesi :)

• ymmärrysvikaa???
        10+20=? kirjoitti:

Ottamatta sen enempää kantaa sinun naapurustoosi niin totean, että viime aikoina on kummasti näkynyt perheväkivaltaa ja peräti perhesrumia allueilla, joissa on helsingin kalleimpia neliöhintoja asunnoille eikä perheiltä ole rahaa puuttunut sen enempää kuin koulutustakaan. Tämä tiedoksesi, ettet vallan tukehdu omaan erinomaisuuteesi :)

Niistä asioista kannattaa keskustella vaikka maailman menoa-palstoilla. Et taida ymmärtää, millä palstalla olet?

• MartinaFani

"Tämä on julkkisjuorupalsta. Naapureista ja muista ihmissuhdeasioista voi kirjoitella muille palstoille. " Niin, voi kun sen kaikki ymmärtäisikin. Tänäänkin oli vaikka kuinka hiton pitkä viesti tällä palstalla, kuinka joku kertoi hänestä ja omasta miehestään. Kukakohan julkkis hän on?!

• pata kattilaa

Olet itse tehnyt aloituksia itsestäsi. Kukakohan julkkis sinä olet?

• MartinaFani

Myönnän, olen tehnyt. Tein sen ikäni takia, mutta ei minua enää kiinnosta, mitä muut minusta luulevat :)

• MartinaFani

Minusta olisi ihanaa, jos Martina olisi äitini.

• :DDDD

Kysy, jos se haluaisi adoptoida sut ja kerro sitten, mitä vastasi :DDDD

• voe kääk

Minä tykkäisin jos hän olisi Isäni.

• mara-isukki <3

mäki haluisin et se ois mun isi! must ois kiva jos mul ois nii komee ja viiksekäs isukki. ja jos pihan lapset taas kiusais mua ja löis mua pesismailoilla nii mä kävisin hakee mun Mara-iskän ja sit se huutas niille et VITTU SAATANAN KAKARAT PAINUKAA VITTUUN TAI MÄ VEDÄN TEILT KURKUN AUKI NIINKU MAISA TORPALTA PERKEEEN HELVETTI NYT LENTÄÄ NE MAILAT VITTUUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sit mä sanosin nicolle jonka isillä kekellä on aika isot viikset et MUN ISILLÄ ON ISOMMAT VIIKSET KUN SUN ISILLÄ, LÄL LÄL LÄL LIERUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!

t.martin 6vee

• MartinaFani

Naapurin mies tuli taas äitini miehen sahtia pyytämään.
      On se sellainen mies?

• BlääBlää

Voiko sen tulevan vauvan viedä sit vaikka Eskolle??:):):)

• sanon vaan

Miten joku voikin kirjoittaa noin karseen aloituksen ja toivoa pahaa toiselle. Ja Martinan äidintaidoista. Victoria pääsee moneen paikkaan, Lintsille ja muihinkin lasten paikkoihin. Martina ostaa hänelle vaatteita ja varmasti antaa ruokaa. Mä en ymmärrä miten te aina voitte syyttää häntä huonoksi äidiksi. Mistä tiedätte miten siinä autoon jättämisessä kuumalla oikein kävi ? Vai olitteko paikalla ja näitte tapahtuman ? Kannattais kirjoittaa ja haukkua sit vasta kun on ihan varma ja tietää tapahtumien oikean kulun.

• Olen täysin samaa mieltä ja ihmettelen eniten juuri pahansuopuutta ja pahan toivomista!
        Välillä tuntuu kuin positiiviset uutiset ja kommentitkin suorastaan uhkaisivat täällä joidenkin omaa elämää?
        Eikö olisi inhimmillistä ja normaalia ajatella, että hyvä, jos kaikki kääntyisikin parhainpäin ja elämä kantaisi ja kasvattaisi....itsekutakin.

• Huhhuh...
        suhteellisuudentajua kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä ja ihmettelen eniten juuri pahansuopuutta ja pahan toivomista!
        Välillä tuntuu kuin positiiviset uutiset ja kommentitkin suorastaan uhkaisivat täällä joidenkin omaa elämää?
        Eikö olisi inhimmillistä ja normaalia ajatella, että hyvä, jos kaikki kääntyisikin parhainpäin ja elämä kantaisi ja kasvattaisi....itsekutakin.

Kysymys ei ole positiivisista tai negatiivisista viesteistä, vaan realismista. Jos Seiska on kirjoittanut tuon Eskon raivostumisen Victorian yksinjättämisestä, niin tuskin lehti kirjoittaisi tuollaista, ellei se olisi totta. Lehdilläkin on vastuunsa.

Jotkut ihmiset koettavat päästä elämässään oikotietä pitkin ja suljetaan silmät kaikilta ikäviltä asioilta ja halutaan nähdä vain hyvää. Sitten tehdään tyhmyyksiä, kun ollaan niin typerän naiiveja, eikä haluta nähdä sitä, miten asiat oikeastii on.

Anne ja Martina ovat tyypillisiä naiiveja ihmisiä. Suostuvat kaikkeen, jos heille edes hymyilee. Uskotaan kaikki. Halutaan nähdä kaikessa hyvää. Ja sitten ihmettelevät, miten heistä tuli yksinhuoltajia ja peräti useammalle miehelle.

Martinakin olisi voinut alunperin käsitellä asioita totuudenmukaisesti esim. sitä, että Stefu itki viime kesänä exänsä perään. Ei muuta kuin hankkiutuu raskaaksi miehelle, jonka sydän näyttää olevan ihan muualla.

Tyhmyys on tyymyyttä, eikä mikään hyve!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4757
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      72
      4634
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      76
      2883
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2226
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2015
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      16
      1707
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1399
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe