On tulos aika helevetin tylsä kesä, varsinki viime kesään verrattuna ku lähin joka päivä mun kamun kaa jonnekki (kunnes si paloin). Nyt se sit muutti jonnekki helvetin Jyväskylää. Joten nyt mä päätän tuhlata koko kesän lukemiseen (lukuunottamatta leiriä ja jotain mummuilua) joten, hyviä kirjoja, kiitos? Ei sit mitään toimintaa, mä en erityisesti välitä semmosista. Fantasiaa, romantiikkaa, "komediaa", selvitytymistarinoita, kauhua, tyttökirjoja ? :) OOn siis tyttö. Kyllä se toimintaki käy, jos on perkeleen hyvä kirja :)
Hyvvii kirjoi?
11
136
Vastaukset
- fantasia
Harry Potterit!
- :)
Ehdottomasti suosittelen Heroiinipäiväkirjaa ja Nikki Sixxin maailma kirjoja :D
- kannattaa
Suosittelen R.L.stinen kauhukirjoja ne on kyllä enemmän nuorisolle suunnattu. Mutta on niissäkin jännitystä:)
- a.n.s.k.u.9.7
georgia nicolssonin salatut elämät!! kannatta lukee
- FaLlInGvEiL
Roald Dahl-Kuka pelkää noitia?
Deborah Spungen-Nancy
Thomas Harris-Punainen Lohikäärme,Uhrilampaat ja Hannibal
Charlie Chaplinin oma elämäkerta
White Line Fever
Dan Brown-DaVinci koodi ja ne kaks muuta
Kirjota ite kirja =P
http://nimenkeksiminenonvaikeeta.blogspot.fi/ - Mallory
Siderwik in kronikat
- umad?
stieg larssonin trilogia
- Lukutoukka
Oon lukenu Harry Pottereita mut nyt luin kaikki... :( Hemmetin hyvii kirjoja.
Mut onks jotain yhtä hyvää/samantapast kirjaa kun ne, en tiedä ollenkaan minkä kirjan lainaan kirjastosta. - kirjoja a a a
-Kultainen Kompassi kirja ja kaksi kirjaa jotka jatkavat siitä.
-Eoin Colferin kirjat
-"Painajaisakatemia"
-Narnia - saaga
Suosittelen noita, ovat hyväksi todettuja ;) - Nenäkana
Taru sormusten herrasta trilogia ja Hobitti?
- Tikkuinentaku
Öö.. Vampyyri päiväkirjat? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760