"luulen liikoja itsestäni " :))))))..... Erään mukaan joka luulee itsestään vielä enemmän, ja mollaa muita jotta omat osakkeet nousis :)))).. Hei ei mulla ole aikomusta tulla sun tontille :))).
En edes ala kommentoimaan koska
teeeeeeeeeeeeeeeeee
4
74
Vastaukset
- nti 42
Ahaa :) Kiitti
- Kiitos oikein paljon
Täytyyhän mussa olla jotain aivan erityistä kun vuosikausia viittit mua täällä palstoilla mollata ja stalkata. Jos olisin mitätön niin tuskin vaivautuisit.
- öööööööööööööh
Äläkä pelkää että minä sille tontille, miltä sinä puhut.
- teeeeeeeeeeeeeeee
Minä sinuu ole mollannu. Saati stalkannu. Minuu ei teidän rutinat ja narinat vähempää vois kiinnostaa. Tälläkii hetkellä kiinnostaa naapurin mies :))))).... Etkä sinä. Mulla edes ole aikaa käyttää sinuun. Toivot vaan et olis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3405741- 765209
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484276- 523911
- 473609
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1553338Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003144Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky312875- 432259
- 492185