Nyt on kesä :)
Menkää ulos kävelylle ja ostakaa vaikka jätski
syötäväksi. Mitä se hyödyttää murjottaa yksin
sisällä koneen ääressä?
Jos kesäkään ei teitä piristä, niin heikosti on asiat :(
Relatkaa jo
23
249
Vastaukset
Harmittaa vain nähdä onnellisia pareja käsikädessä, kun tietää ettei voi kokea samaa.
- Miksei voi nauttia
kauniista säästä? Miksi pitää aina verrata itseään muihin? Miksei voisi välillä unohtaa muita ja keskittyä itseensä?
Miksei voi nauttia kirjoitti:
kauniista säästä? Miksi pitää aina verrata itseään muihin? Miksei voisi välillä unohtaa muita ja keskittyä itseensä?
Siihen riittää moottoripyörä.
- SM
wlfwd kirjoitti:
Siihen riittää moottoripyörä.
Mikä prätkä löytyy. Itellä ZX-6R ninja. ZZR ol vielä viikko sitten, mutta myin kun pelkästään putkistosta sai niin paljon. Ol laserin koko putkisto. Nyt ninjassa leovince täysputkisto. Ehkä jos oikein hurjaks rupeen niin ostan siihen micronin tai acron. Turvallisia kilometrejä !!!!!!
SM kirjoitti:
Mikä prätkä löytyy. Itellä ZX-6R ninja. ZZR ol vielä viikko sitten, mutta myin kun pelkästään putkistosta sai niin paljon. Ol laserin koko putkisto. Nyt ninjassa leovince täysputkisto. Ehkä jos oikein hurjaks rupeen niin ostan siihen micronin tai acron. Turvallisia kilometrejä !!!!!!
Uusi Royal Enfield "Army".
- yksin kotona
Niin just. Ei jaksa katsoa onnellisia joten ulkona ei kovin kauaa viihdy
- Mikä vittu
yksin kotona kirjoitti:
Niin just. Ei jaksa katsoa onnellisia joten ulkona ei kovin kauaa viihdy
teitä oikein vaivaa?
- 2+20
Mikä vittu kirjoitti:
teitä oikein vaivaa?
Öö mikä vittu sinua vaivaa? Voisitko hieman selventää?
- Mielisairaiden...
2+20 kirjoitti:
Öö mikä vittu sinua vaivaa? Voisitko hieman selventää?
palsta, hullu ei tiedä olevansa hullu.
- fasdsd
Mielisairaiden... kirjoitti:
palsta, hullu ei tiedä olevansa hullu.
ja tuliko tää sulle yllätyksenä?
- Sinulle se ei
fasdsd kirjoitti:
ja tuliko tää sulle yllätyksenä?
ainakaan tullut.
- .
Sinulle se ei kirjoitti:
ainakaan tullut.
;SSSSSSDDDDDDD
- 19
wlfwd kirjoitti:
Uusi Royal Enfield "Army".
On meinaan hieno pyörä jos olis halvempi niin hankkisin myös.
- VaivaantunutMies
Mikä vittu kirjoitti:
teitä oikein vaivaa?
Meitä vaivaa yksinäisyys. Meitä vaivaa pelko siitä, että vietämme koko elämämme yksin. Meitä vaivaa onnelliset ihmiset sillä itse emme ole onnellisia. Meitä vaivaa se, että olemme liian estyneitä tekemään ratkaisuja jotka voisivat parantaa elämäämme. Meitä vaivaa tieto siitä, että olemme jatkossakin yksin. Se meitä vaivaa.
- Suomi on täynnä
negatiivisia ihmisiä, turha täällä on ketään YSTÄVÄKSI etsiä.
- haluan kuolla
mut mitä jos ei pidä auringosta, kuumuudesta eikä jäätelöstä?
- Liplattelijat.
Mitä jos on niin sekaisin, että ei voi mennä ulos?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10711007 - relaxiton
No eikös ne hapannaamat vois yrittää jonkin sortin lahkokuntaa väsätä kasaan
mustan huumorin merkeissä, just fkn weirdos. - hyvinmeilläkai
Sillee niinku terveenä meidän on turha valittaa. maailmassa paljon sairautta, surua, vammautumista jne.
- .
TERVEENÄ?
- Mr. D
Mene nauttimaan auringosta, saa ihosyöpä. Ei kiitos. Oliko muita hyviä ehdotuksia?
- Poroksi palanut.
Mene ja käristy auringossa mustaksi kuin musta ihminen.
Mustat ihmiset Afrikassa ovat mustia sen takia, kun he ovat alistuneet voimakkaalle auringonpaisteelle vuosituhansien ajan. - stonecollar
Elämän perusasiat pitää olla kunnossa, jotta voisi nauttia kesästä ja jäätelöstä. Tilanne on sama kuin menisit lääkärille joka sanoisi että sairastat syöpää, mutta ei se mitään, osta jäätelöä ja nauti auringosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853577
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813240Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683072On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702730Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442232- 651812
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271769- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658