Alkoholin haitat

vastamike

Onkohan niin, että kun raha pyörittää maailmaa niin kukaan tai mikään taho ei kerro alkoholin haitoista taikka käske ihmisten vähentämään alkoholin käyttöä? Nykyään kyllä on kaikkia karppaus ja muita juttuja joidenka avulla taas on saatu esimerkiksi proteiini tuotteiden ja rasvojen hinnat kaupassa ylös.. Alkoholissa pyörii kumminkin niin paljon rahaa että voisin veikata että näin on että haitat jää ja jätetään kertomatta? Itseeni vain pelottaa sekin että 5-10 vuotiaat lapset pitää Petri Nygårdia jumalana ja lauleskelee trippi kädessä märkää biisiä kadulla.. Pullamössökansan kasvatus on entisestään pahentumassa. MIELESTÄNI ASIAAN PITÄISI PUUTTUA HYVIN NOPEASTI!

16

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai niin

vai niin

• vastamike

Ps. Nykyään muutenkin ylistetään alkoholia ja jätetään nyt jo töihin meno esimerkiksi kokonaan pois jotta voi imee sossusta/kelasta rahat joilla taas vetää viikonloput ja viikot märkää aina siihen asti kun rahaa riittää.. Jos kasvatus jatkuu samalla niin tämä asia PAHENEE joka taas on suhteessa töissä käyvien ihmisten määrään ja se taas uusiin vero korotuksiin koska suomen ihmiset saa ja tarvii aina rahaa sossusta/kelasta..

• vastamike

Tottakai tämä tuntuu erittäin typerältä aiheelta teidän mielestä koska yleensä kaikkeen hyvään suhtaudutaan hyvin eikä ikinä katsota sitä huonompaa puolta asiasta. Mutta asiaa vierestä seuranneena ja oma kohtaisesti erittäin vähällä alkoholin käytöllä voin kertoo että tämä touhu rupee meneen erittäin pahasti yli..

• perseenhaju

Mä mä mä märkää nyygåård, mä mä mä nyygåård jee!!!! kopallinen kaljaa ja kohta tulee kaveri hakeen

• vastamike

Onnee sulle hyvään elämään :) toivottavasti oot mies ja joka miettii asiaa "minkä takia mullon tissit niinkun naisella?"..... juo koppa lisää niin ne kasvaa varmasti :)

• perseenhaju
        vastamike kirjoitti:

Onnee sulle hyvään elämään :) toivottavasti oot mies ja joka miettii asiaa "minkä takia mullon tissit niinkun naisella?"..... juo koppa lisää niin ne kasvaa varmasti :)

Miksi pallihiki haisee perseen kans juustonaksulle?

• vastamike
        perseenhaju kirjoitti:

Miksi pallihiki haisee perseen kans juustonaksulle?

et tommoset idiootit voisi kysyä sitä joltain?

• perseenhaju
        vastamike kirjoitti:

et tommoset idiootit voisi kysyä sitä joltain?

vastaa saatana. ku kysytään vai eikö löydy tietoa, tirkistele nyt pallihiiri vaan siinä sitä wikipediaa

• vastamike
        perseenhaju kirjoitti:

vastaa saatana. ku kysytään vai eikö löydy tietoa, tirkistele nyt pallihiiri vaan siinä sitä wikipediaa

haha voi voi. toivotan sulle onnee man boobsies poisto leikkaukseen :)

• perseenhaju
        vastamike kirjoitti:

haha voi voi. toivotan sulle onnee man boobsies poisto leikkaukseen :)

Net boobsit on tullu ihan vaan kovasta penkkipunnerruksesta, 17-vuotiaana meni jo 152kg ja voimia pakotti aina.

• vastamike
        perseenhaju kirjoitti:

Net boobsit on tullu ihan vaan kovasta penkkipunnerruksesta, 17-vuotiaana meni jo 152kg ja voimia pakotti aina.

noni kertoo siitä että olet lahjakas ja omistat hyvät geenit mutta näköjään olet typerä kun et käytä niitä hyödyksesi :)

• jenniepk

Petri Nygård ja muut ny on vaan viihdemusiikkia, en usko että se saa lapsia alkoholia juomaan. Kyllä sitä aletaan juoda ihan samalla lailla kun aiemmissaki sukupolvissa. Nykyään on vaan enemmän kaikkea viihdejuttua tarjolla mutta vastuu on pääasiassa vanhemmilla miten lapset kasvatetaan. Alkoholimainonnan vois kyllä lakkauttaa mun mielestä ihan kokonaan, ainaki telkassa.

• vastamike

Kyllä se mun mielestä on sama asia kun koiran opetuksessa. Se miten ne kasvatetaan nuorena ja mihin ne altistetutaan niin sitä ne loppu elämänkin.. Turha sitä on enään jälkeenpäin kasvattaa toisin kun ei ne opi. Esimerkiksi sama armeijassa ennen vanhaan 8 ekaa viikkoo oli pahimpia kurin kanssa mutta nykyään ne on lepsuillu sen kurin kanssa ja sitten ihmetellään minkätakia kaikki perseilee koko palveluksen ajan.. Itse huomasin tämän ollessani sielä.

• vastamike
        vastamike kirjoitti:

Kyllä se mun mielestä on sama asia kun koiran opetuksessa. Se miten ne kasvatetaan nuorena ja mihin ne altistetutaan niin sitä ne loppu elämänkin.. Turha sitä on enään jälkeenpäin kasvattaa toisin kun ei ne opi. Esimerkiksi sama armeijassa ennen vanhaan 8 ekaa viikkoo oli pahimpia kurin kanssa mutta nykyään ne on lepsuillu sen kurin kanssa ja sitten ihmetellään minkätakia kaikki perseilee koko palveluksen ajan.. Itse huomasin tämän ollessani sielä.

Ja tässä esimerkki cheekin sanoista. "Jee-ee-e-ee-e! Sokka irti, mä vedin päivin öin. Läträsin vaan kesän, duunit laiminlöin." kyllä mullon hyvin vahva tunne siitä että tämäkin sanoma tekee nuoriin ihmisiin jotain.. Jätetään kesän duunit pois ja lähetään vetään.. Ihminen on laumassa elävä joka tekee yleensä niinkuin muutkin. Yks keksiin hauskan ja hyvältä tuntuvan asian niin toinenkin rupee tekemään jne......

• laihtunut pässi

Pitää muistaa, että kohtuus kaikessa, myös alkoholissa. Tällöin ongelmilta vältytään. Kyllä vähän voi aina välillä ottaa!

• vastamike

kyllä toki mutta se ei ainakaan nyky nuoriso piireissä ole näin!!! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4392
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1833
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1553
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      40
      1331
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1093
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      939
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      925
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      855
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe