Paras sähkötupakka neste?

parastupakanmakuinen

Laitoin juuri ego-t:n tilaukseen ja nyt pitäisi löytää joku hyvä e-neste.

Mikä on paras tupakanmakuinen e-neste, nikotiinia sisältävä, n. 18mg.
Ja kurkuntuntuma tärkeää.

45

18210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+4

      Kun itse aloitin niin suosikkini oli orginal red ja usa mix. Jälkinmäistä menee vieläkin.

    • 7+4
    • parastupakanmakuinen

      Ovatko nuo tavallisen tupakan makuisia nesteitä? Laittaisitko suorat linkit? Sivu näyttää sekavalta, enkä ole kovin kielitaitoinen..

      • 7+4

        Ovat tupakanmakuisia, tosin sähkötupakka ei oikealta tupakalta maistu koskaan. Sivun saa myös käännettyä suomen kielelle. Käännös hieman tökerö, mutta kyllä sillä pärjää.

        Tässä linkki missä pääset tilaamaan VG nesteitä. Rullaat sivua alas päin ja valitset esim. USA Mix ja montako kappaletta (30ml pulloja) laitetaan ostoskoriin. Sitten kassalle (ensikertalaisena pitää varmaan luoda sinne tili) ja maksamaan esim. Paypal tilin kautta. Jos sinulla ei ole Paypal tiliä niin sen voi luoda siinä samalla antamalla tarvittavat tiedot esim. Visa elektron kortista. Onnistuu ainaskin OP:n kortilla. Linkki: http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=74


      • 7+4
        7+4 kirjoitti:

        Ovat tupakanmakuisia, tosin sähkötupakka ei oikealta tupakalta maistu koskaan. Sivun saa myös käännettyä suomen kielelle. Käännös hieman tökerö, mutta kyllä sillä pärjää.

        Tässä linkki missä pääset tilaamaan VG nesteitä. Rullaat sivua alas päin ja valitset esim. USA Mix ja montako kappaletta (30ml pulloja) laitetaan ostoskoriin. Sitten kassalle (ensikertalaisena pitää varmaan luoda sinne tili) ja maksamaan esim. Paypal tilin kautta. Jos sinulla ei ole Paypal tiliä niin sen voi luoda siinä samalla antamalla tarvittavat tiedot esim. Visa elektron kortista. Onnistuu ainaskin OP:n kortilla. Linkki: http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=74

        Piti vielä lisätä että Original red on aika tunkkasen makuinen ja USA Mix huomattavasti pehmeämpi ja miellyttävämpi. Pulloja saa myös 5ml kokoisena, niillä voi testailla ja hakea sitä omaa makua että mikä sitten itselle maistuu parhaiten.

        Tässä linkki pikku pulloihin: http://www.liberty-flights.co.uk/product.asp?id=75

        Ja tässä alennuskoodi millä saa 10% hinnasta pois. e-savuke.com


    • 7+4

      Onko nesteet laitettu tilaukseen? Itse laitoin sunnuntaina 2x 30ml USA Mixiä, 1x 5ml vanilia ja 1x 5ml minttua. Tänään paketti laitettu tulemaan, joten loppuviikosta taidan saada taas postia.

    • juoksutaksiok

      Vermillion River, premium blend. Kuten täällä sanottiin, niin mikään e-neste ei maistu tupakalle, mutta tämä on parasta mitä itse olen löytänyt (siis ns. tupakkamauista).

      15-20 mg saa aika tukevat kurkkutuntumat. Pileissä tarjoilin 25 mg:sta eräälle tupakkimiehelle ja kommentit oli "Ei hitto kröhöhhö täähän on ku vetäs sikaria suoraan keuhkoon".

    • Höyryä

      Savuteshop.comista tilasin Vermont vaporin Smoke makua. Monissa arvosteluissa
      pidetty eniten tupakanmakuisena ja sitä se tosiaan on.

    • halolicuid

      Halon laadukkaat nesteet, 2smok.com/liquidos-halo.html
      Pullot valmistajan sinetöimiä joita kauppiaat ei pääse laimentelemaan ja sekottelemaan, nesteen laatu ja maku aina samanlainen.
      Kaikki pullokoot lasia joista ei maku karkaa niiku karkaa muovipuloista.

    • xing xang

      Kaikki toimii mausta riippumatta kun nikotiini pitoisuus on kohdallaan itse aloitin usa mix nesteillä, mutta olen tykästynyt kahvin ja vaniljan makuisiin nesteisiin.

      itse olen tilannut täältä viimeksi oli euron pullo 10 ml nesteet ja sitä edellisellä kerralla 40% alennus kaikista tuotteista, kun nesteiden hinnat ovat muutenkin edulliset ja toimitus postin kautta 6 euroa ja laatikkoon 3 euroa.

      Hyvä liike usein tarjouksia isot valikoimat ja toimitus n. viikossa tilauksesta. Tilasi sitten saksasta tai hollannista.

      http://www.easy-eliquid.com/

      • joo o

        kuulin huhua et kyseinen pulju jatkaa nesteitä vedellä, tästä syystä lienee hinnatki alhaisia......

        ite tilasin pari pulloo maistiaisia joista kärsin muutaman euron, saa nährä miten äiän käy :P


    • Eeelop

      Vermont Vapor Savuteshopista on parasta litkua mitä saa. Tuntuu noi Amerikkalaiset olevan ihan omaa luokkaansa. Aika monta hutia tuli ennen kuin noi keksi.

    • 4+3
    • MaryJane...

      Tänään laitoin tilaukseen Mary Jane makuista nestettä. Saa nähdä maistuuko siltä miltä pitääkin :)

      • MaryJane...

        Tänään paketti haettu postista. Illalla maistelemaan. Onko muita jotka maistaneet Mary Jane nestettä?


    • MrECigarette

      Mietin tossa et kun tupakoinnin lopettaa, niin kehohan alkaa poistamaan tervaa keuhkoista. Jos kuitenkin jättää nyt tupakan ja jatkaa höyryttelemällä, poistuuko terva keuhkoista?

    • Kokemusta olis...

      Kylälähtee terva höyryllä. Tuskin koskaan ihan kaikki, mutta taatusti irtoo enimmät ensimmäisten kuukausien aikana. Sitten helpottaa.

    • SähköSätkäJätkä

      Kävin viikko sitten lääkärissä, "vuosihuollossa". Kun kerroin lääkärille siirtyneeni sähkösätkään n. 40 vuoden tupakoinnin jälkeen (oli muuten yllättävän helppoa), niin lääkäri sanoi vain että ei kannata säikähtää kun tervaa alkaa irrota keuhkoista. Ei lääkäri voi virallisesti suositella sähkösätkää, mutta näytti siltä ettei vastustanutkaan, päin vastoin.

      Nesteenä käytän USA Mix 18 mg, jota tänään tulikin postissa 4x20 ml, niillä pärjää varmaan loppuvuoden. Paras neste on jokaisen makuasia, kannattaa kokeilla useita makuja. Makuvalikoima on valtava, kaikki mahdolliset ja mahdottomatkin maut, mutta pimpin makuista nestettä ei tietääkseni vielä ole.

      Höyryttelemisiiin :)

    • nojoo...

      "" Makuvalikoima on valtava, kaikki mahdolliset ja mahdottomatkin maut, mutta pimpin makuista nestettä ei tietääkseni vielä ole.""
      Niiku sanontakin on olemassa, maistuuko ..piip.. sillille vai silli ...piip...
      Maustamatonta nestepohjaa ja kauppahallista silliä likoamaan nesteeseen, eiköhän se siitä pinpin makuinen neste synny.

    • itelläni lambo 4.0 ja mitä järkeä tilailla nuita tupakan makusia kerta siitä haluaa eroon !!

    • miki14

      Itsellänikin ego-t laite. olen päätynyt mentholinmakuiseen e-nesteeseen, tilannut sauhupuodista, voi maksaa pankkikortilla. On toiminut hyvin ! Poltellut olen n. 4 kk.

    • nestepää
    • pössöttelijä

      Tuolta startsmog.com kaupasta löytyy myös t-juicen nesteitä ne on muuten hyvän makuisia, kannattaa koittaa. jack the ripple ym. nesteet on halvepia kun englannissa

      I

      • Choke5

      • Jari1234
        Choke5 kirjoitti:

        Moi

        Ekaa sähkötupakkaa olisin tilaamassa.
        Nyt tarvitsen hieman neuvoja hyvän ensimmäisen setin kasaamiseen.
        Täältä ajattelin tilata tämän setin:
        http://www.totallywicked-eliquid.co.uk/products/tornado-ego-c/kits/tornado-ego-c-e-nic-full-kit-black-2-product.html

        Nikotiinia sisältäviä nesteitä pitäisi vielä osata ostaa.
        Lights Marlboro käryää vielä toistaiseksi.
        Millä vahvuuksilla ja mitä varaosia kannattaa tilata samalla ?

        Älä tilaa englannista ylihintasta egoa. Näkyy olevan laturikin eri päällä ni ei toimi suomen sähköverkossa.... sama laite esim täältä halvemmalla ja nopeammin koska on suomalainen verkkokauppa. www.yolomanair.com

        Ego-T on kyllä hyvä valinta, itelläki sellanen.


    • 56+56

      On niin halpa että maksaisin mielummiin vähän enemmän!!!! Saisiko maksaa enemmän olen tilaaamassa ekaa sähkötupakaa saankon tilata tämän????? Olen laittanut tämän kysymyksen joak palstalle ja kysyn onko tämä hyvä setti, olen tilaamassa ekaa settiä voinko mainostaa täälä ilmaiseksi ja saanko kysyä onko tämä hyvä settiOn niin halpa että maksaisin mielummiin vähän enemmän!!!! Saisiko maksaa enemmän olen tilaaamassa ekaa sähkötupakaa saankon tilata tämän????? Olen laittanut tämän kysymyksen joak palstalle ja kysyn onko tämä hyvä setti, olen tilaamassa ekaa settiä voinko mainostaa täälä ilmaiseksi ja saanko kysyä onko tämä hyvä settiOn niin halpa että maksaisin mielummiin vähän enemmän!!!! Saisiko maksaa enemmän olen tilaaamassa ekaa sähkötupakaa saankon tilata tämän????? Olen laittanut tämän kysymyksen joak palstalle ja kysyn onko tämä hyvä setti, olen tilaamassa ekaa settiä voinko mainostaa täälä ilmaiseksi ja saanko kysyä onko tämä hyvä settiOn niin halpa että maksaisin mielummiin vähän enemmän!!!! Saisiko maksaa enemmän olen tilaaamassa ekaa sähkötupakaa saankon tilata tämän????? Olen laittanut tämän kysymyksen joak palstalle ja kysyn onko tämä hyvä setti, olen tilaamassa ekaa settiä voinko mainostaa täälä ilmaiseksi ja saanko kysyä onko tämä hyvä settiOn niin halpa että maksaisin mielummiin vähän enemmän!!!! Saisiko maksaa enemmän olen tilaaamassa ekaa sähkötupakaa saankon tilata tämän????? Olen laittanut tämän kysymyksen joak palstalle ja kysyn onko tämä hyvä setti, olen tilaamassa ekaa settiä voinko mainostaa täälä ilmaiseksi ja saanko kysyä onko tämä hyvä settiOn niin halpa että maksaisin mielummiin vähän enemmän!!!! Saisiko maksaa enemmän olen tilaaamassa ekaa sähkötupakaa saankon tilata tämän????? Olen laittanut tämän kysymyksen joak palstalle ja kysyn onko tämä hyvä setti, olen tilaamassa ekaa settiä voinko mainostaa täälä ilmaiseksi ja saanko kysyä onko tämä hyvä settiOn niin halpa että maksaisin mielummiin vähän enemmän!!!! Saisiko maksaa enemmän olen tilaaamassa ekaa sähkötupakaa saankon tilata tämän????? Olen laittanut tämän kysymyksen joak palstalle ja kysyn onko tämä hyvä setti, olen tilaamassa ekaa settiä voinko mainostaa täälä ilmaiseksi ja saanko kysyä onko tämä hyvä settiOn niin halpa että maksaisin mielummiin vähän enemmän!!!! Saisiko maksaa enemmän olen tilaaamassa ekaa sähkötupakaa saankon tilata tämän????? Olen laittanut tämän kysymyksen joak palstalle ja kysyn onko tämä hyvä setti, olen tilaamassa ekaa settiä voinko mainostaa täälä ilmaiseksi ja saanko kysyä onko tämä hyvä settiOn niin halpa että maksaisin mielummiin vähän enemmän!!!! Saisiko maksaa enemmän olen tilaaamassa ekaa sähkötupakaa saankon tilata tämän????? Olen laittanut tämän kysymyksen joak palstalle ja kysyn onko tämä hyvä setti, olen tilaamassa ekaa settiä voinko mainostaa täälä ilmaiseksi ja saanko kysyä onko tämä hyvä settiOn niin halpa että maksaisin mielummiin vähän enemmän!!!! Saisiko maksaa enemmän olen tilaaamassa ekaa sähkötupakaa saankon tilata tämän????? Olen laittanut tämän kysymyksen joak palstalle ja kysyn onko tämä hyvä setti, olen tilaamassa ekaa settiä voinko mainostaa täälä ilmaiseksi ja saanko kysyä onko tämä hyvä settiOn niin halpa että maksaisin mielummiin vähän enemmän!!!! Saisiko maksaa enemmän olen tilaaamassa ekaa sähkötupakaa saankon tilata tämän????? Olen laittanut tämän kysymyksen joak palstalle ja kysyn onko tämä hyvä setti, olen tilaamassa ekaa settiä voinko mainostaa täälä ilmaiseksi ja saanko kysyä onko tämä hyvä settiOn niin halpa että maksaisin mielummiin vähän enemmän!!!! Saisiko maksaa enemmän olen tilaaamassa ekaa sähkötupakaa saankon tilata tämän????? Olen laittanut tämän kysymyksen joak palstalle ja kysyn onko tämä hyvä setti, olen tilaamassa ekaa settiä voinko mainostaa täälä ilmaiseksi ja saanko kysyä onko tämä hyvä settiOn niin halpa että maksaisin mielummiin vähän enemmän!!!! Saisiko maksaa enemmän olen tilaaamassa ekaa sähkötupakaa saankon tilata tämän????? Olen laittanut tämän kysymyksen joak palstalle ja kysyn onko tämä hyvä setti, olen tilaamassa ekaa settiä voinko mainostaa täälä ilmaiseksi ja saanko kysyä onko tämä hyvä settiOn niin halpa että maksaisin mielummiin vähän enemmän!!!! Saisiko maksaa enemmän olen tilaaamassa ekaa sähkötupakaa saankon tilata tämän????? Olen laittanut tämän kysymyksen joak palstalle ja kysyn onko tämä hyvä setti, olen tilaamassa ekaa settiä voinko mainostaa täälä ilmaiseksi ja saanko kysyä onko tämä hyvä settiOn niin halpa että maksaisin mielummiin vähän enemmän!!!! Saisiko maksaa enemmän olen tilaaamassa ekaa sähkötupakaa saankon tilata tämän????? Olen laittanut tämän kysymyksen joak palstalle ja kysyn onko tämä hyvä setti, olen tilaamassa ekaa settiä voinko mainostaa täälä ilmaiseksi ja saanko kysyä onko tämä hyvä settiOn niin halpa että maksaisin mielummiin vähän enemmän!!!! Saisiko maksaa enemmän olen tilaaamassa ekaa sähkötupakaa saankon tilata tämän????? Olen laittanut tämän kysymyksen joak palstalle ja kysyn onko tämä h

      • Choke5

        Jep jep. Meneppä läski lenkille vaikka junaradalle tai opettele kirjoittamaan.
        Mikä on joak ?
        Jos kahteen eri osioon laitan kysymyksen niin onko se paljon vai joak sinun kielessä ?
        Huh huh!
        Kunnon apukoulun priimus...


    • starwars2

      Joyetech hyviä makuja monia. 5€ pullo esim. startsmogilla nopsa toimitus ja hyvä palvelu. Ei mitään valtavaa valikoimaa ole mutta helpot suomenkieliset sivut ja maksuvaihtoehtoja on monia.

    • riiko

      Puffilla nopea ja hyvä toimitus.

    • Akselmi

      Hei. Omat nesteet olen tilannut www.npv.fi myyvät T-juicen nesteitä ja niinkun joku tuossa aikasemmin sano et maistuvat kyllä hyvältä. Jos ottaa suoraa 30ml pullon niin säästää sen 19% vahvuus aina sinne 33mg asti!

    • MadScientistExperime

      Aika vaikeaa suositella, kun ei tiedä mieltymyksistä. Ite olen huomannu, että kun makuaisti parani analogisten lopettamisen jälkeen, niin monet aikaisemmin ei niin hyvistä nesteistä ovatkin parantaneet makuaan. Toinen juttu on se, että päivästä riippuen mieli tekee hieman erilaisia makunautintoja. Esimerkiksi aamuisin kaipaan jotain tuhtia ja mahdollisimman lähellä punaista olevaa makua (Liberty Flights - Original Red). Toisaalta iltapäivällä tekee mieli jotain pehmeää ja rentouttavaa (Vermillion River - Original Blend). Jossain välissä myös menthol-maut maistuvat (Liberty Flights - Double Mint joku perusmenthol).

      Omasta kokemuksestani voin suositella LF:n, VR:n ja DV:n (Decadent Vapours) nesteitä. Valinnanvaraa on aivan älytön määrä. Onneksi noiden maistelupullojen (5ml) hinta on varsin huokea. Toisaalta näissä sähkötupakin nesteissä käy helposti semmoinen "hullu tiedemies"-ilmiö. Tilaa kaikenlaisia outoja makuja ja miksailee niitä keskenään. Seuraava vaihe onkin sitten kokonaan omien litkujen miksailu, heh.

      Luottokortti vain kauniiseen käteen ja tilailemaan.

    • Totuuden ääni

      Tupakka tappaa you know

    • aito totuuden ääni

      nyt puhutaan sähkötupakasta

    • en tiä mitää

      onko sähkötupakka vaarallista?? ja onko se K-18??

    • Sähkörakkaus orastaa

      Sähkötupakka on pelastanut minun ja naapurini välit, koska polttelen sitäkin vain parvekkeella enkä polta enään normaalitupakkaa.
      Meillä oli aiemmin napurini kanssa täysin sukset ristissä ja nyt alkaa rakkaus orastamaan.

    • soositko

      Muistaa et siin vg nesteessä saa olla 4 kertasesti se niko et on tuntumaa verrattuna pg/vg sekotukseen tai pelkkään pg soosiin

    • kogee

      Itse olen tilaillut tuolta ja sekoitellut itse mm. flavorinX tobaccoa ja vanilla maustetta 10 ml lisään 22 tippaa tobaccoa ja 10 tippaa vanillaa. Pohja nesteenä on ego baza PG 38 mg nikotiinia / ml ja sama neste nikotiinittomana 1:1 sekoitettuna. 2 dl nestettä tulee hintaa noin 20 euroa postikuluineen mikä riittää itselläni 2 kk tarpeisiin vähintään. Mitään syytä ei ole ainakaan itselläni muualta nesteitä tilailla.


      http://ego2.pl/en/6-liquidy-plyny

    • papi1

      Pääasia et ei erehdy ostamaan paulsaarin tuotteita.

    • hyväkauppa

      Itse olen kanssa tilaillut nesteitä Jokeria ego2.pl ja varmaan seuraavaksikin tilaan mutta ehkä tuota Atmos merkkiä 30ml purkki noin 9 € ja jos kaksi tilaa niin alle 22€ postikuluineen. Ja siinä kaupassa voi maksaa laskulla eli kaupan jälkeen käy pankin sivulla maksamassa. Myös noita halpoja PVG voisi laimennukseen käyttää, ne muuten pitää ravistaa hyvin ennen käyttöä.Ja jos haluaa todella makua niin käyttää lisänä noita aromat nesteitä. Olen kanssa paulsaaren nesteitä ostanut mutta hintakin ratkaisee.Sähkiskin on paulsaaren .

    • paulsaar
      • Pena1978

        Koska laitteet halvinta kuraa ja niiden päälle lätkäisty vain firman logo. paljon parempaa laatua on saatavissa huomattavasti halvemmalla.


    • Anonyymi

      Moi kaikille. On 16.05.2019 nyt ja on aikas huvittavaa lukea noita jopa 2012 vuoden kommentteja. Paul Saar oli/on todella paskaa ja Liberty-Flights osasi kyllä saatana rahastaa. Tosin silloinkin hinta oli vain murto-osa tupakkaan verrattuna. Höyryt ilmaan!!! P.S. L-Flightsia ei ole muuten tainnut olla enää vuosiin. Kaikkien lakimuutosten takia ne taitaa olla Puff(ila) ja Finnvape, joiden kanssa käydään tänä päivänä kauppaa.

      • Anonyymi

        Netin kautta et saa kuin nikotiinittomia makunesteitä ostettua.


    • Anonyymi

      netistäko ei saa tilattu enään mitään.. edes koneitakaan vai ?

      • Anonyymi

        Et sinä yhtään myöhässä ole, etkö tosiaan ole kuullut tuosta?
        Ei saa, ei ole saanut pitkiin pitkiin aikoihin mutta kivijalkakaupoista saa ostettua joten eipä sillä niin väliä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1076
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1047
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      930
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      796
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      710
    Aihe