ja hiljainen. Tornistani katson kauas ulapalle. Jossain sukeltaa öinen kalastaja. Itikat eivät häiritse. Mä en ikinä pysty seisomaan selin mereen. Se on voimakkainta mitä tiedän. Tyynenäkin. Katson kaukaisuuteen. Tuolla menee troolari. Minne lie matkalla. Uusiin satamiin. Mä sille vilkutan. Mene vain. En pidättele. Olkoon matkasi rikas, kalaisa. Mene sinne minne en tule koskaan. Olen vain pieni merenneito. Rannalle jään. Katsomaan kun lipuu ohitseni laivat liian suuret ja pyydykset vitkaan tappavat. Jos verkkoon joskus jään, kidun ja tukehdun. Sitä päivää odotellessa, kiillotan pyrstöäni, vilkutan laivoille lähteville ja katson kuinka meri on tyyni, hiljainen.
Meri on tyyni tänään
4
139
Vastaukset
- :(
Olipa haikea ja surullinen viesti.
- ap.
Ei se ole surullinen viesti. Meri on minun mieleni. Ymmärrätkö?
- meri
Kaunis pohdinta. Itsekin rakastan merta, lapsuudessa tuli vietettyä aikaa meren rannalla... se vapaus. Se tunne, kun aallot löi rannan kiviin ja meri pauhasi.
Se tunne, kun hirviperhe uin ulapan yli saareen, vasa keskellä. Se tunne, kun saari on linnunpesiä täynnä ja naaraat hautovat muniaan ja kohta kuoriutuu poikaset.
Se tunne, kun iskän kanssa lähdettiin aamuviideltä kokemaan verkot ja sain soutaa, se tunne kun illalla päivän päätteeksi lämmitettiin sauna ja pulahdettiin uimaan.
Ihania muistoja. - vierassatamaan
Vähän surullinen tarina, älä anna kaikean lipua ohitse kuitenkaan. Nuo merenrannat, satamat ja asemat ovat romanttisia paikkoja kyllä, lähteminen on ihmeellistä, jättää kaikki taakse ja lähteä uuteen seikkailuun. Tai joskus voi olla parempi jäädä, ja katsoa vähän haikeana ohi meneviä laivoja.
tuli tämä mieleen:
http://www.youtube.com/watch?v=Jylled9Xu34
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1744857Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363579- 513380
- 563359
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest362818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232286
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788