Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kusadasi

tämähetkinyt

Olemme parhaillaan Kusadasissa. Aivan ihana paikka esim. Alanyan jälkeen!
Vaikuttaa siltä että tämän uuden liiran myötä hinnat ovat nousseet, mutta kaupunki on täynnä ihania ihmisiä ja paikkoja.

Kaikkea mitä haluat löytyy kyllä. Ihania ruokapaikkoja, ja lapsille vesipuistoja mutta myöskin historiaa.

Grand Basaaria en suosittele. Siellä on väkisinmyyntimeininki, mutta siellä vierailee kaiketi myös nuo tosi rikkaat. Upeita risteilyaluksia tulee satamaan joka aamu.

Lähellä on toinen basaari jonka nimen just unohdin, mut siellä rennompi meininki. Saman alueen sisällä on myös tosi hyviä ruokapaikkoja.

Röökaajille vinkki, tääl alkaa tupakka olla suomen hinnoissa.

17

3993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hk

      pistä vähä tarkemmin hinta tietoo! ruoka, olut, taxi...ym.

    • Kusadasi - evet!

      Kerropas joo ihmeessä lisää paikasta. Missä hotlassa asutte? Nyt olisi esim. Nazarilla ok hintaista matkaa Kusadasiin. Tosin meille hotla on vähemmän tärkeä, koska se toimii lähinnä kääntymispaikkana. Mutta ei mielelllään keskellä ei mitään eli AI-paikat. Shoppaaminen ei myöskään enää jaksa kiinnostaa, joka turistipaikassa samat tavarat.

      Oletteko käyneet retkillä?

    • just kotiutunut

      tultiin eilen Kusadasista ja oli kyllä hieno ja puhdas paikka.
      olut maksoi 4-6 liiraa,sikarit samassa hinnassa kun suomessa n.13 liiraa, LM 5.50 liiraa. Dolmuksella 3henk. hotellilta keskustaan n.5.25 liiraa. taksi sama matka n.10liiraa. ruoka hyvää ja edullistakin riippuen vähän paikoista 3 henk. juomineen n.45-70 liraa.

    • Kusadasi x 10

      Olen itse matkustellut Turkissa useassa eri kohteessa mm. Marmaris, Alanya, Side jne. ja Kusadasi on yhä ykkönen! Kaupunki ei ole rakennettu turismille, vaan kasvanut pienestä kalastajakylästä säilyttäen omalaatuisuutensa. Kohteena hyvin kansainvälinen ja vilkas yöelämä, mutta myös paikallisuutta ja upeita retkikohteita lähettyvillä. Ehdottomasti käymisen arvoinen on esim. Efesos, upea entisöity antiikin ajan suurkaupunki ja Meryeman talo (Neitsyt Maria) jossa sijaitsee myöskin luostari vieressä. Myös Milliparkin luonnonpuisto, Kreikan Samos joka risteilyn päässä ja Söken maalaismarkkinat hyviä kohteita.

      • Kivikasoja

        Mitä tarkoitat kun kirjoitat, että Efeso on entisöity?


    • matkaajat2012

      Olen itse lähdössä Turkkiin syyskuussa ekaa kertaa ja valittiin paikaksi tuo Kusadasi :) Vesipuisto vaikuttaa mahtavalta noin lapsia ajatellen. Lisää vinkkejä missä on hyvää palvelua ja edullista ruokaa. Hotelliksi valittiin edullinen Atli vaikka keskustassa onkin mutta emme ole herkkäunisia..

      Tarkoitus olisi myös tehdä päivän retki johonkin paikkaan missä olisi nähtävyyksiä. Kuinkahan tarkkoja ovat muuten noissa sukellusretkissä lasten iän suhteen kun ikäraja 12 ja lapsi on 11..?

      Osaavatko useimmissa ravintoloissa paljonkin englantia?

      • matkaajat2012

        Niin ja kuinkas eurojen käyttö Kusadasissa. Luin jostakin että Turkissa käy monessa paikassa eurot mutta varmaan kannattaa liiroiksi osa vaihtaa?


    • Turkki x 10

      Oltiin viimesyksynä Kusadasissa ja kohta lähdetään taas. Kymmenes Turkin matka ja aina on tykätty olla siellä, Kusadasi on nyt Alanian, Marmariksen ja Siden jälkeen nyt ehdottomasti suosikki!

    • ekakertakusadasi

      15.08 lähtö, aivan extempore, mitä kannattaa nähdä, tehdä? On muuten nazarilla mahti tarjoukset esim. 1viikko allinclusive 229ekua. Aikaisemmin vain alanya ja marmaris, onko erityyppinen paikka? Löytyykä datasimeja tablettiin, ja mistä?
      Kaikki muu info kiitollisuudella otetaan vastaan. Paitsi v.....lu.

    • Noita tarjouksia kun etsii tarkemmin, ei niitä oikeasti ole olemassakaan. Niillä näytetään houkuttelemaan ihmisiä sivuille. Luvataan myös arvokkaampia huoneita, mutta kun klikkaa katsomaan, ei ole yhtään ko. huonetta tarjolla.

      • Vanhanaikaista

        Ne on olleet olemassa, kun ne on nettiin laitettu, mutta on jo myyty, kun sinä sivuille ehdit, Aivan viimehetken lähtöjä ei voi maksaa netissä, siksi ne myöskään ei näy. Itse olen löytänyt halvat äkkilähdöt soittamalla matkatoimistoihin.


    • Saturn 4

      Menossa myös Kusadasiin ja hotellina Saturn . Onko kokemusta tuosta hotellista ja Nazarin retkistä ja oppaista ?

    • ekakertakusadasi

      Kyllä niitä oli mynnissä, itse saimme sillä hinnalla ja monet muutkin oli saaneet.

    • EGEAN-SUOMALAISET

      EGEAN SUOMALAISET YHDISTYS
      Davutlar Mah. Deniz Cd. Beyaz Ada Sitesi No 7
      09400 Kuşadası – Aydın – Turkki
      Puh: 905308298695
      [email protected]
      Whatsapp: 358443422500
      Web: egefinder.fi

    • ootketku

      VITUTTAAolkaa hölmöt mis ootta.tein työrupeema 47v.ja en päässy sinneasti.ja nyt SIPILÄ SAATANA VIET JO MULTA VEROT KU ET PYSTYNY KETKU MUUHU.800 E ELÄKKEESTÄ.VOI ETTÄ OOT TYHMÄ PELLE.SAATANA

      • MahtiLetku

        Sehän on reilu sälli, jos verot sulta vei, itse ainakin joudun niitä makselemaan.


    • 4otigjvybb

      Jep, Kusadasi, Bodrum ja Side, aivan ihania. Alanya ja Marmaris ovat juntti kikkeliskokkelis kielitaidottomien juoppojen paikkoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe