nimiasiaa

minulta hänelle

Sinulla on harvinaisempi nimi kuin minulla. En pahastuisi vaikka näkisinkin nimeni tuossa kokonaan kirjoitettuna pelkän etukirjaimen sijaan. Sinä sen sijaan saattaisit hieman närkästyä kun on harvinaisempi nimi, siksi en sitä tänne laittelekaan.

9

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinulle minulta.

En laita koko nimeäsi tänne. Turha pelätä. Jos et sinä tee niin minulle.

• trusty

No way. Luottamus.

• Laitetaan vain

etukirjaimet ja arvaillaan sitten lisää. Totta, minulla on harvinainen nimi suomalaiseksi. ;)

• Uniin uudestaan.

Tiedätkö mitä. Mä tavallaan ymmärrän se tarpeen saada sanoa hänen nimensä ääneen, julistaa maailmalle tunteensa. Sillä mikään ei ole niin vaikeaa ja raskasta kuin joutua ne kätkemään. Mykkä tunne. Tarve julistaa maailmalle, tämä ihminen on tärkein. Siksi ihmiset julkaisevat kihlauksensa tai tiedon avioliitostaan. Tavallaan se on sama. Tarve kertoa maailmalle: tässä on ihminen, jonka valitsin. Siksi mä ymmärrän, miksi se kirjain, mikä nyt sitten onkaan, on kerrottava täällä kerta toisensa jälkeen. Siksi ne kryptiset viestit, joilla ihmiset kertovat ketä kaipaavat. Kuten tuo laskutoimitus ketju tuossa alla. Mä en ikinä yritä ratkoa niitä, kuten en myöskään puhelinnumero tms. Juttuja. Jotenkin liian yksityisiä...saatan härnätä kyllä kyselemällä, mutta se on vain väsyneen mielen leikkiä. Järki ymmärtää. Se mikä on tarkoitettu minun tiedettäväkseni tuodaan kyllä tietooni muualla maailmassa.

• ei unia vaan totta

No kysy asioita suoraan yksityisesti häneltä. Rohkeasti, suorasti. Et varmaankaan ainakaan menetä mitään, jos olet aloitteellinen. :)

• teeeeeeeeeeeeeeee

Voin olla rehellisesti eka joka sen tekee. Hän ei todellakaan ole täällä. Nolliin jää. Ja minä harvinaisen nimeni kanssa. So? muitakin on,samalla sukunimelläkin. Viis kappaletta ainakin löysin googlettamalla. Ja sp osoitteita myös samalla, mun nimellä. Mulla sp vanhalla sukunimellä.

• Never again

Hamsa on aika harvinainen nimi.

• pöllö---kustaa

z lla ja aika yleinen nimi on tuolla lähi idässä

• En pahastuisi

Vaikka täälä nimeni näkisinkin, vaikka ei olekaan ihan yleisimpiä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5020
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1580
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1159
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1073
    5. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1069
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      959
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      723
    Aihe