Eli meillä on viikon ikäinen vauva ja imetys tekee tosi kipeää joka kerran kun sen aloittaa. Nännit on ruvella ja bepantenia kuluu. Neuvolasta sanottii, että rinnat kyllä tottuu ja kivut loppuu, eli kauanko rintojen tottuminen voi tähän kestää? Tekee mieli huutaa joka kerta, kun vauva ottaa ekat imut ja lopettaa koko homma.. :(
Koska kipu loppuu?
4
158
Vastaukset
- rr
Onkohan vauvalla imetysote ihan oikea?? Meillä helpotti kun vauva otti kunnon imuotteen ja aluksi tuntuu aralta, mutta pitäisi helpottaa muutaman päivä päästä. Kannattaa tarkistaa imetysote
- kesällä
Jos sinulla on vähänkään sellainen olo, että imemisote voisi olla huono ja et saisi sitä omin avuin korjattua, kannatta hakea apua esim. linkissä olevista vaihtoehdoista: imetystukipuhelin, imetystukiryhmä, imetystukiskype jne. Nyt kesällä useimmat ryhmät on tauolla, mutta puhelin toimii. Neuvolastakin voi apua pyytää, mutta jos tuntuu, että terkka ei ota kipujasi vakavasti, hae apua muualta! Tsemppiä imetyksen harjoitteluun!
http://imetystukilista.net/sivut/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=35&Itemid=188 - mooooooooiiiiiiiii
Kokeile vaihtaa toi bepanten voide pois..!
Kokeile Lansinoh:ia, mulla ainakin autto ja paljon ilmakylpyjä!
(kokeile nukkua ilman mitään paitaa/liivejä.. Sänkyyn vaan pyyheliina alle..)
Lansinoh voide on kallista mut toimii!!
Mulla oli siitä kun laitoin voidetta niin 4 tunnin päästä jo paaaaaaljon parempi ja
nännit oli tosiaan ihan haavoilla..
Koeta myös löytää aluksi vaikka yksi hyvä asento (esim. mulla kyljeltään)
missä imettää ja harjoittele niitä muita sitten myöh.
Kyljeltään on helppo katsoa lapsen imuote! Muista pitää vauvan vatsa omaa vatsaa vasten ja vauvan pää hieman takakenossa! Tsemppiä imetykseen! Alku on vaikein .... - Nöel
Mä vannon kans Lansinohin nimeen, on paaaaljon parempi kuin Bepanthen! Se auttaa hyvin kun muistaa säännöllisesti laittaa joka imetyksen jälkeen (ja useamminkin jos nännejä kirvelee) .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812