Eli meillä on viikon ikäinen vauva ja imetys tekee tosi kipeää joka kerran kun sen aloittaa. Nännit on ruvella ja bepantenia kuluu. Neuvolasta sanottii, että rinnat kyllä tottuu ja kivut loppuu, eli kauanko rintojen tottuminen voi tähän kestää? Tekee mieli huutaa joka kerta, kun vauva ottaa ekat imut ja lopettaa koko homma.. :(
Koska kipu loppuu?
4
187
Vastaukset
- rr
Onkohan vauvalla imetysote ihan oikea?? Meillä helpotti kun vauva otti kunnon imuotteen ja aluksi tuntuu aralta, mutta pitäisi helpottaa muutaman päivä päästä. Kannattaa tarkistaa imetysote
- kesällä
Jos sinulla on vähänkään sellainen olo, että imemisote voisi olla huono ja et saisi sitä omin avuin korjattua, kannatta hakea apua esim. linkissä olevista vaihtoehdoista: imetystukipuhelin, imetystukiryhmä, imetystukiskype jne. Nyt kesällä useimmat ryhmät on tauolla, mutta puhelin toimii. Neuvolastakin voi apua pyytää, mutta jos tuntuu, että terkka ei ota kipujasi vakavasti, hae apua muualta! Tsemppiä imetyksen harjoitteluun!
http://imetystukilista.net/sivut/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=35&Itemid=188 - mooooooooiiiiiiiii
Kokeile vaihtaa toi bepanten voide pois..!
Kokeile Lansinoh:ia, mulla ainakin autto ja paljon ilmakylpyjä!
(kokeile nukkua ilman mitään paitaa/liivejä.. Sänkyyn vaan pyyheliina alle..)
Lansinoh voide on kallista mut toimii!!
Mulla oli siitä kun laitoin voidetta niin 4 tunnin päästä jo paaaaaaljon parempi ja
nännit oli tosiaan ihan haavoilla..
Koeta myös löytää aluksi vaikka yksi hyvä asento (esim. mulla kyljeltään)
missä imettää ja harjoittele niitä muita sitten myöh.
Kyljeltään on helppo katsoa lapsen imuote! Muista pitää vauvan vatsa omaa vatsaa vasten ja vauvan pää hieman takakenossa! Tsemppiä imetykseen! Alku on vaikein .... - Nöel
Mä vannon kans Lansinohin nimeen, on paaaaljon parempi kuin Bepanthen! Se auttaa hyvin kun muistaa säännöllisesti laittaa joka imetyksen jälkeen (ja useamminkin jos nännejä kirvelee) .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943779Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512662- 1591327
Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151230Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741220Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101139- 46924
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019910- 40835
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt206766