Kolmen kimppa (asennot?)

Kiitos tiedoista!

Heippa!
Kertokaapa ensikertalaiselle ryhmäseksin harrastajalle muutama vinkki.

Siis, olen ainoana naisena menossa harrastamaan seksiä kahden miehen kanssa. Olemme kaikki 4-kymppisiä aikuisia ihmisiä.
Minulla on ollut kauan haaveena saada kahta miestä samanaikaisesti, ja nyt se viimein toteutuu!

Mutta: minkälaisissa asennoissa saan helpoimmin molemmat miehet sisääni (toinen emättimeen ja toinen anaaliin)?
Entä molemmat yhtä aikaa emättimeen? Entä anaaliin?

Onko muita vinkkejä joita voisimme hyödyntää/kokeilla?

15

6188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rva35

Uskoisin että helpoimmin saat emättimeen ja anaaliin helpoiten niin että menet normaalisti ratsastamaan miehen päälle joka tulee emättimeesi niin että katsotte toisianne ja siitä takaa sitten toinen mies anaaliin kuten takaapäin panossa. Veikkaisin että jonkin aikaa menee löytää rytmi mutta eiköhän se onnistu.

Onnea sinulle ja kokemuksesta voin kertoa että hyvältä tuntuu :)

• Kiitos tiedoista!

Tuo on varmasti se helpoin tapa, kokeilemme (ainakin) sitä :-)
      Kiitos!

• i like

joo ehkä paras tapa on ekana ratsastaa isoaseisemmalla ja rasvata peppu hyvin ja sitten toinen tulee varovasti takapuoleesi..

• mlukku

...jepulis...noinhan se helpoiten menee....pimppaan kaksi aisaa kyllä menee kunhan kunnolla liukastaa.....anaali taitaa olla liian tiukka kahdelle mololle..

• Kiitos tiedoista!

Olen saanut arvokkaita vinkkejä, kiitos!

• 1+7

Tuntuu oudolta,että nelikymppisten täytyy kysellä näistä asennoista,ei kait niitä määrättömästi ole,jos haluaa molempiin reikiin.
        Mutta miksi tämä kolmen kimppa (2M 1N) tuntuu olevan vain naisten etuoikeus.Voisiko joku vastata,miksi ei naiset vastavuoroisesti halua toteuttaa miesten toivetta saada kahta naista.Aina paasataan tasa-arvosta,mutta ei se ainakaan seksissä toteudu.Jos nainen voi olla kahden miehen kanssa,niin mikä on se juttu,että se ei käy toisinpäin.Enkä tarkoita mitään naisten välistä toimintaa,vaan ihan heteropohjalta.On meillä ollut nainen kolmantena pari kolme kertaa,mutta on se ollut työn takana ja jos ajattelee aikaa niin tuollaiset 15v.

• 18

1 7:lle,
      vähän samaa ihmettelin, jos ollaan nelikymppisiä ihan aikuisten oikeesti,
      miksi kysytään s24 teineiltä, miten toimia?
      Voin myös vastata aikuisena naisena, miksi kimppaan tarvitaan vähintään 2-3 miestä: Yleensä yksi mies ei jaksa tyydyttää montaa naista, sen sijaan naisena nautin, jos saan monelta mieheltä.
      Tiedän, että monet miehet haluaisivat vain katsella naisten välistä seksiä, mutta itse olen hetero.

• 22

18:lle,
        tarkoitatko,että kun "yleensä mies ei jaksa",niin ei naisten tarvi sitten kellekään tuottaa samaa,mitä itse saa.Naisilla seksin saaminen ja erilaisten toiveitten toteuttaminen on niin helppoa,että se mies siinä sitten unohtuu.Mutta miettikääpä asiaa toisinpäin.

• seksi myös miehille
        22 kirjoitti:

18:lle,
        tarkoitatko,että kun "yleensä mies ei jaksa",niin ei naisten tarvi sitten kellekään tuottaa samaa,mitä itse saa.Naisilla seksin saaminen ja erilaisten toiveitten toteuttaminen on niin helppoa,että se mies siinä sitten unohtuu.Mutta miettikääpä asiaa toisinpäin.

Nim 22 esitti asiaa mietintämyssyyn naisille.Kuvitelkaa että olette aina kolmantena,siis 2N 1M,ei siis mitään naistenvälistä.Mutta kun ehdotatte että käviskö joskus 2M 1N,niin ei sitten millään.Olisko kivaa,kun ei saa koskaan sitä mitä haluaa.Mielipiteitä ja ajatuksia naisilta.

• only woman as third

En minäkään haluaisi vierasta äijää kolmanneksi naimaan mun vaimoa, siis ei saatana..ei pystyisi siihen, mutta toisinpäin asiasta on puhuttu ja vaimolla kokemustakin 2N 1M kimpasta, mutta minulta tuo todennäköisesti yksi elämän kohokohdista seksin saralla uupuu. En ihan varmaksi osaa sanoa että kun emäntäkin sanoo ettei kolmanneksi miestä, tuntuu kylläkin oudolta ettei mukamas, luulisi sen olevan yhtä miellyttävää naisille kuin miehillekin saada usempaa kerralla. Tosin hän on kertonut olevansa bi-henkinen, mutta päätellen aiemmista seksikokemuksistaan, olen suoraan sanoen hieman skeptinen, että miten mahtaisi olla jos ihan tosissaan oltaisiin myös miehestä mukana :D Tietty jos on enemmän bi niin ei kai siinä mitään, ja sen mitä häntä tunnen niin kyllä on, oli jopa sängyssä yhden kaverini naisystävän kanssa, vain kaksistaan, eli kertoohan sekin jotain, mutta luulis nyt kelpaavan jos itse joustaisin koska myös hän meinaa sallia minulle sen toisen naisen :) Ainut vaan että en kuulemma saa laueta sen toisen naisen sisään, se herkku pitää antaa hänelle..uskomatonta joustavuutta, en likikään pystyisi itse samaan jos kyseessä olisi mies kimppakiva: "joo, ei haittaa kunhan et päästä siemeniä mun vaimoon :) Siis onhan se toki intiimiä, mutta kuitenkin, tehdään siinä kaikkea muutakin joka on vielä intiimimpääkin, mutta kaikkihan on kuitenkin niin yksilöllistä. Myös ryhmäseksi vaikka useampi osaanottaja onkin :))

• Anonyymi

No olet itse toisen päällä sillä on p*****s ja toinen haarojen välistä v*****n

• Anonyymi

Kokeiltu on 2n minä ja todella, kaikki toimi ihanasti. Sain välillä vierasta naista ja välillä taas omaa. Naiset oivat tuhat taitureita. Kukan ei tarvinnut olla sivusta seuraaja .

• Anonyymi

Edellyttikö naisilta keskinäistä seksiä? Fakta nimittäin on, että 2N1M yksi nainen on osattomana koko ajan jos on hetero. Sen sijaan 2M1N kaikki saa samaan aikaan, kukaan ei jää ulkopuolelle eikä miesten tarvi homoilla.

Siinä mielessä 2M1N on kyllä sori vaan naisten etuoikeus. Itse en heteronaisena lähtis 2N1M kimppoihin.

• Anonyymi kirjoitti:

Edellyttikö naisilta keskinäistä seksiä? Fakta nimittäin on, että 2N1M yksi nainen on osattomana koko ajan jos on hetero. Sen sijaan 2M1N kaikki saa samaan aikaan, kukaan ei jää ulkopuolelle eikä miesten tarvi homoilla.

Siinä mielessä 2M1N on kyllä sori vaan naisten etuoikeus. Itse en heteronaisena lähtis 2N1M kimppoihin.

Kyllä 2M1N on ehdoton. Ihan miehen kannalta.
        Tosin jos naiset on bi niin he voi jatkaa yhdessä miehen jälkeen.

• Anonyymi

1 alle toinen takaa yllytä myös miehet kokeilemaan keskenään anaalia oppivat sen oikean tempon

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3594
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      442
      3197
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      29
      2885
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      83
      1947
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1537
    6. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1390
    7. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      128
      1380
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      110
      1320
    9. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      72
      1163
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      34
      1039
    Aihe