Haluttomuus masentaa

Apua kaivataan

Olen siis sinkku. Aikaisemmin olen ollut erittäin voimakkaan seksuaalivietin omaava riippumatta siitä, olenko ollut suhteessa vai sinkku. Viimeisimmän seurustelukumppanin kanssa seksi oli aivan upeaa, olisin voinut harrastaa sitä suunnilleen kellon ympäri. Eromme oli mulle hyvin rankka ja masentava juttu. Sitten tapasin mukavan oloisen nuoren miehen, joka piristi mua joksikin aikaa ja tämänkin kanssa kuitenkin sentään nautin seksistä. (Mutta tämän jätkän kanssa ollaan siis vain nyt kavereita, kun tämä ei sitten oikein yhtäkkiä tiennytkään mitä haluaa ja tällä oli jotain muitakin henkisiä ongelmia...) Haluni olivat siis ihan normaalit vielä tuossa keväällä, mutta nyt arviolta pari kuukautta ei ole jaksanut seksi kiinnostaa juurikaan. Olen kyllä yrittänyt keväällä säätää muutaman miehen kanssa, josko olisin löytänyt mieluisan vakipanokumppanin piristämään arkea. Mutta sopivaa ei oikein löytynyt. Nyt ei sitten tunnu seksi kiinnostavan oikeastaan ollenkaan. Ei huvita edes masturboida. Tämä on mielestäni ihan kauhea tila, koska en ole tämmöisenä yhtään oma itseni ja halun puute masentaa ja ahdistaa. Haluaisin, että mulla olisi aktiivinen ja hyvä seksielämä, mutta kun ei vaan jaksa kiinnostaa.

Mitä ihmettä tämmöisessä tilanteessa voisi tehdä? On tylsää ja masentavaa olla harrastamatta seksiä, mutta toisaalta seksin pitäisi olla tosi hyvää, jotta siitä voisi nauttia ja saada hyvää fiilistä, ja että kiinnostus pysyisi yllä. Parisuhdetta en siis kaipaa enkä yhdenillanjuttujakaan, mutta haluaisin periaatteessa vakituisen seksikumppanin. Mutta en tiedä miten päästä tästä haluttomuuden masentavasta tilasta eroon.

L-arginiinia en voi alkaa syömään terveydellisestä syystä. Pitäisikö tässä kääntyä lääkärin puoleen vai mitä ihmettä? Auttakaa. Pää hajoaa.

1

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dildo naulassa

      Miksi se pää siitä hajoaa, että ei halua seksiä eikä sitä myöskään harrasta silloin? Ovatko paineet ulkopuolella vai sisäpuolella? Elämässä on muutakin mukavaa kuin seksi, jospa aloittaisit siitä. Ensin on muuten mukavaa ja unohtuu nuo turhat "pakko harrastaa seksiä" -paineet. Sitten voi jossain vaiheessa tulla se halu takaisin.

      Toinen juttu on sitten, että jos sä haluut valtavasti seksiä etkä pysty harrastamaan sitä fyysisen tai psyykksien "erektion" puuttumisen vuoksi. Mutta tuolta se sun homma ei kuulosta. Naisilla yleensäkin puuttuu se intohimo kun puhutaan haluttomuudesta. Sen puuttuminen on sitten jo vuorovaikutus-asia. Tunteet on jäässä. Vastata en osaa, miksi sinulla on haluttomuutta, mutta itsestäni tiedän, että jos mies ei puhu eikä pukahda, yhteisesti ei harrasteta, ei tee sen kanssa mitään mieli. Jos jokin asia masentaa ei sitten tee mieli edes masturboida, luulen ettei naisilla ole tapana lohdutella itseään itsetyydytyksellä.

      Suosittelisin, että nauttisit nyt ihan vaan elämästä muilla elämänalueilla. Seksihalut palaa jos on palatakseen, ei pakottamalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe