Onko täällä mahdollisesti ketään joka menossa viettään jussia Härmälän leirintäalueelle?
Katsoin että siellä olis kokkokin mut minkähänlaista porukkaa siellä käy..
Löytyyköhän menoa ja meininkiä!? ;)
Juhannus Tampereen Härmälä campingissä..
12
671
Vastaukset
- Makkara
Minä menen sinne, toivottavsti siellä on muitakin ihmisiä kun me kahdestaan :)
- Mies
Minkä ikäistä porukkaa sinne on menossa? Itse olen 22-vuotias.
- Kaks naikkosta
Mekin haluaisimme tietää millaista porukkaa siellä on juhannuksena. Joutuuko eläkeläisten tanhuihin vai löytyisikö nuorta biletys porukkaa?
- kalamies7
Hei!
Ollaan 6henkisen seurueen kanssa lähdössä bilettään Härmälään. Tuleeko turha reissu vai onko tämä paikka meidän ikäisille? (ollaan pari kymppisiä)- tullaan elosteleen
Kyllä me aateltiin vuokrata sieltä mökki juhannusviikonlopuks. Ollaan vähä alta parikymppisiä ja meitä tulee sinne luultavasti 3-5. Luulisin kyllä että sinne tulis nuoriaki suht paljon :)
- maria-ja-kaverit
Kyllä Härmälä Campingiltä löytyy kovaa menoa (myös) tänä jussina!
T: nuoret naiset jo toista juhannusta putkeen juhlimassa Härmälässä- niksu:)
maria ja kaverit, me täs innostutttii jo, elikkä campingmestaa etitään mikä ei olis helsingistä yli 200kilsaa, eli tuollako on sitä menoa ja vilskettä? :)
- maria-ja-kaverit
niksu:) kirjoitti:
maria ja kaverit, me täs innostutttii jo, elikkä campingmestaa etitään mikä ei olis helsingistä yli 200kilsaa, eli tuollako on sitä menoa ja vilskettä? :)
Tulkaa tulkaa :D Ainaki viime vuonna oli varsin kiitettävästi kyllä väkeä ja meininkiä, tämä vuosi tuskin on poikkeus. Juhlittiin aamun asti porukalla, joka muodostu illan aikana täysin uusista tuttavuuksista :D
- niksu :)
maria-ja-kaverit kirjoitti:
Tulkaa tulkaa :D Ainaki viime vuonna oli varsin kiitettävästi kyllä väkeä ja meininkiä, tämä vuosi tuskin on poikkeus. Juhlittiin aamun asti porukalla, joka muodostu illan aikana täysin uusista tuttavuuksista :D
joooo! päätettiin jo et tullaa ! haha tsiigaillaa huome!!!
- oijjoijoi
Tää paikka sai mainosta Petrin ansiosta, monet tulee varmaan senkin takia :D
- HJ34
Juhannuksena 2014 kaikki, varsinkin kauniimman sukupuolen edustajat juhlimaan Härmälään! Bileitä aamuun asti ja tutustumista uusiin ihmisiin, rentoa meininkiä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795387
- 824341
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3834328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103913- 1523418
- 533069
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.593011- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221