A604 41TE merkkinen automaattiloota. Aloitti viat menemällä limp-modeen. Sitten lähti pakkivaihde, joka muuttui tavallaan samaksi kuin "N". MOPAR:n öljyt sisään, pari viikkoa ilman muutosta, sitten toimi muutaman päivän kuin uusi (ilman pakkia). Sen jälkeen alkoi ongelmat: Tarvitsi välikaasua vaihtaakseen vaihdetta. Pari päivää annoin auton seista, Tarvitsi paljon kaasua liikkeellelähtöönkin. Nyt tilaukseen sitten uusi solenoid pakki johon tulee mukana myös nopeusanturit. Vaihdetaan ne ja katsotaan mitä tapahtuu. Voisikohan vikaa olla vielä muualla? Solenoid pakin vaihtohan on helppo. Sijaitsee siinä öljypohjan lähellä. Kirjoittelen tarkemmin kun homma tehty.
Solenoid Pack Chryssen automaattiin
6
206
Vastaukset
- 25
No mitähän vikakoodeja sieltä tuli. Oisko kannattanut ensin selvitää mikä on vikana, ennen osien summassa vaihtamista. Vaikka voihan sen lootaremontin noinkin tehdä.
Jotenkin tuntuu, että koko laatikko täytyy kyllä aukaista ja peruskunnostaa.- aloittaja.::.:..:.
Kyllähän niitä koodeja yritettiin lukea vaan ei merkkiliikeessäkään kuulemma "ollut sopivaa päätä" siihen lukijaan..
- 28
No eipä se sitten mikään merkkiliike ollutkaan. Laitappa tahän vielä mikä auto ja vuosimalli, sekä missä päin suomea, niin voisi tulla vinkkejä mihin kannattaa viedä luettavaksi.
- aloittaja..:.:.:
1992 LeBaron ja Pohjois-Savossa ollaan.. Iisalmi nyt oli lähinnä, siellä tämä Autotalo Hartikainen missä käytin, mutta kun ei niin ei..
- 19
Nyt tuli paha pulma. Enpä tuolta savosta tai itäsuomesta ole missään nähnyt juttua hyvistä jenkkipajoista. Lähin taitaa olla tämä http://www.a1autovari.fi/ . Sinnekkin taitaa olla matkaa.
- Aloittaja...:....:
Parin tunnin matka taitaa olla tuonne.. Kiitos kuitenkin!
Vaihtelen solenoidi pakan ja tosiaan katsotaan mitä tapahtuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391