Onkohan yöllä vähemän itikoita liikkeellä? Oletteko kokeilleet kerätä vaikkapa aamuyöstä? Mietin, että josko aina ennen töihin lähtöä kävisi ruopsuttamassa illaksi ilselleen siivoamista. Lopetin keräämisen joskus itikoiden takia, koska joudun aina vetämään hillittömät allergialääkkeet, olen pistoille erittäin allerginen.
Mustikan kerääminen yöllä?
3
421
Vastaukset
- Hillahullu
Kyllä itikoita on aamullakin. Pukeudu siten, etteivät pääse pistelemään. Hyttyshattu ja -takki tai enstex-takki. Tosin voi olla hikistä hommaa, mut niinhän se aina :)
- evkki
Hyttystakki ! Ilman sitä en koskaan lähde marjaan enkä ymmärrä miksi kukaan ilman sitä lähtee, varsinkin jos kokee kärpästen paarmojen ja itikoiden haittaavan.
- Sääsketön
Mieheni tilasi netin kautta ThermaCELL hyttyskarkottimen. ( [email protected]) Hinta oli n.25€. Se pitää hyttyset loitolla 20 nelömetrin alueelta. Olimme tänäänkin mustikassa ja se oikeasti toimi. Hänellä oli laite vyössään roikkumassa. Jos menin suoja-alueen ulkopuolelle, niin pininä alkoi, mutta miestäni eivät hyttyset kiusanneet lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914