Ronseal terassikylläste paskaa

RONSEALKYLLÄSTE

Voi helv helvetti mitä paskaa, ekana vuonna näyttää terassilla upealta, mut talven jälkeen lähtee hilseillen pois koko paska, vittu mä hakkaan sen bauhaussin myyjän tai jotain. voi vittu et vituttaa mitä paskaa myyvät ihmisille.

RONSEAL- VÄRILLINEN TERASSIKYLLÄSTE!

Tekee minkä lupaa! MITÄ LUPAA ?

Ronseal-lupaus: jos annettuja ohjeita noudatetaan, tämä tuote tekee sen minkä lupaa!

§ Hankauksenkestävä tuote, joka kestää kovaa kulutusta. VITTU KESTÄ MITÄÄN

§ Erittäin kova ja kestävä puunsuoja ei halkeile, hilseile tai kupruile. AI EI VAI, TUU VITTU KATTOO MUN TERASSII MINKÄ NÄKÖNEN

§ Kuivuu nopeasti – sateenkestävä 90 minuutissa. JOO KUIVUU KYLLÄ

§ Päihittää perinteiset petsit ja lakat. NO EI SIT MILLÄÄN

§ Väritön himmeä pinta.

VÄLTTÄKÄÄ TÄTÄ RONSEALIN PASKA AINETTA, TÄYTTÄ HUIJAUSTA

4

533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AihToo

Johan oli vuodatus...
      Mulla toiminut ihan hyvin.

Tuu vaikka kattoon ;)

• samaa täällä

Itsellä lähti kanssa. Kävin paikallisessa rautakaupassa valittamassa tuotteessta talven jälkeen. Myyjä otti tietoni ylös ja hetken kulutta ronselin edustaja soitti. Tämä henkilö tuli paikanpäälle katsomaan terassiani ja antoi uudet aineet.

Onko sinulla terassi katettu vai avonainen?

• pask.anmyivät

Mulla kans ihan hirveetä pask.aa tämä tuote..no kyllähän sen arvaa että kun samassa paketissa tulee jotain harjaa ja harjanvartta niin kyse on pask.asta!

• Kuultava Pinotexi

Itse olen jo muutaman terassilaudoituksen sävyttänyt reilusti ohennetulla/kuultavalla öljypohjaisella pinotexilla. Kyse on p.kyllästetystä avoterassin kansilaudoituksesta. Uutenahan sitä ei heti kannata sävytellä, ei pysy mikään ja on ihan hyvän näköinen sinänsä. 3-4 v päästä kun on pikkasen jo ravistunut ja harmaantunut, sitten kun vetäsee Pinotexin, tarttuu hyvin ja hyvä sävy tulee ihan semmosella luiruks ohennetulla. Hyvin pysyy noi 3 kesää ja ei kun sitten uusi käsittely. Sitten se meneekin jo pidempäänkin. Ei tarvitte hioskella tai raaputella. Jämäkällä katuharjalla kun pyyhkäsee, pohjatyöt on siinä. Olen sitten laittanut harjanvarteen leveen pensselin, niin ei tarvitse konttailla. Nopeesti sujuu ja hyvä tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      59
      5900
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      79
      3269
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2441
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2095
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      2028
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1629
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1222
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1216
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      81
      1085
    Aihe