Kertausmääräys ja vaatekoot

kertaaja

Sain määräyksen lähteä kertaamaan.

Pitää palauttaa tuo lappu että olen saanut ja ymmärtänyt käskyn, se ns. B-osa. Siinä kysytään vaatekoot. Onko tuo miten tärkeä osio, vai voiko sen jättää täyttämättä?

4

20872

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertaamassa ollut

vaan se kohta. ei siitä niin paljon vaivaa ole.
      ei sillä kyllä mitään merkitystä ole.

• kertaaja

Pitäis soitella ja kysellä millasii ne koot on. Ei ole mitään hajua millaset koot intin kuteissa on käytössä ja omat vaatteet on vaan tyyliin S/M/L kokoja. No kengän numeron osaan toki laittaa, mutten käytä hattuja niin en lakkikokoa tiedä enkä housujen yms. kokoja inttisysteemeissä.

• gfda
        kertaaja kirjoitti:

Pitäis soitella ja kysellä millasii ne koot on. Ei ole mitään hajua millaset koot intin kuteissa on käytössä ja omat vaatteet on vaan tyyliin S/M/L kokoja. No kengän numeron osaan toki laittaa, mutten käytä hattuja niin en lakkikokoa tiedä enkä housujen yms. kokoja inttisysteemeissä.

Käytä vaikka noita S/M/L koodeja jos et muuta keksi. Hatun koot saat kun mittaat rullamitalla pään ympäryksen.. Jos et omista mittaa pistä kooksi vaikka 55.
        http://www.anttila.fi/channels/default/etusivu/posti_myynti/mitta_taulukko/miehet.html
        Tuolta voit zoomailla paremmin jos innostut mittaileen.

Turha tuollaisen takia on yhtään mihinkään soitella kun erittäin todennäköisesti niitä ei tulla mihinkään käyttämään. Varusvarastolla annetaan vermeet ihan silmämääräisellä koon mittauksella....

• Marvin

Se vaatekoko kohta taitaa olla tärkeä ainoastaan jos satut omaavaan tavanomaisesta selkeästi poikkeavia mittoja, eli olet todella pitkä, lihava, iso jalkainen, iso päinen, jne...

Jos haluat laittaa mitat suunilleen oikein, niin löydät intin vaatteitten normaalikoot VPU:n sivuilta www.vpu.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      68
      4286
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      68
      4136
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3552
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3123
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2792
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2562
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2324
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      21
      1446
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      157
      1272
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      74
      1049
    Aihe