Alkoholi jäi - seksi väheni??

Seksinpuute67

Kumppanini on alkoholisti ja oli niin fiksu, että haki apua sairauteensa.

On ollut nyt vuoden juomatta.

Kysyisinkin nyt, että onko kenellekään kokemuksia siitä että alkoholi kun jäi pois kuvioista seksi väheni huomattavasti.

14

233

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pla.pio

Alkoholismi on synnynnäinen ja parantumaton sairaus.

Siihen auttaa usko korkeimpaan voimaan, jumalaan. Sekä käynti kerholla toipumassa, koko loppuikänsä, päivä kerrallaan.

Mikä parasta, kerholta onkin sitten erikiva lähteä kokouksen jälkeen virkistävälle ohrapirtelölle, esson paariin, samanhenkisessä kerholais-seurassa!

http://www.youtube.com/watch?v=RdEZLfueE5k

• Nainen vai mies?

Mies vai nainen?

• aloittaja vastaa 67

Mies - vaikka en ymmärrä onko sillä nyt merkitystä - yritin ettei tulisi kirjoituksia....oletko katsonut peiliin ym;)

• hdfhdfhdf
        aloittaja vastaa 67 kirjoitti:

Mies - vaikka en ymmärrä onko sillä nyt merkitystä - yritin ettei tulisi kirjoituksia....oletko katsonut peiliin ym;)

.oletko katsonut peiliin?

• Aloittaja taas 67
        hdfhdfhdf kirjoitti:

.oletko katsonut peiliin?

Jep - näin vähän arvelinkin käyvän.

On se kummallista, ettei ihan asialliseen kysymykseen ei saa vastauksia kuin täydellisiltä idiooteilta.

Käyn eräässä ryhmässä (alkoholistien puolisoille) ja siellä olen kuullut entisiltä alkoholisteilta että näin on käynyt muillekin.

Vertaistukea- ymmärrystä olisin kaivannut.

Ja kyllä olen katsonut peiliin.

• Aloittaja taas 67 kirjoitti:

Jep - näin vähän arvelinkin käyvän.

On se kummallista, ettei ihan asialliseen kysymykseen ei saa vastauksia kuin täydellisiltä idiooteilta.

Käyn eräässä ryhmässä (alkoholistien puolisoille) ja siellä olen kuullut entisiltä alkoholisteilta että näin on käynyt muillekin.

Vertaistukea- ymmärrystä olisin kaivannut.

Ja kyllä olen katsonut peiliin.

Ennen ryyppäsin ja nyt täysin raitis,olen mies. Esim.pikkukännissä panetti niin että oli pakko vinkata muija makkariin ,samoin krapulassa seisokki oli pakko hoitaa heti aamulla vaikka kusilastissa,mitä ei kuulemma sais tehdä.Se on vaan joku ihmisessä tapahtuva kemiallinen muutos,kaikki äijät kertoo samaa tarinaa ja nyt selvänä olen huomannut ettei ole välillä minkäänlaista mielitekoa vaikka menis naisten kanssa saunaan,kysy sieltä lääkäri vastaa oliko Terveys niminen palsta?

• aloittajavastaataas
        thunderotto kirjoitti:

Ennen ryyppäsin ja nyt täysin raitis,olen mies. Esim.pikkukännissä panetti niin että oli pakko vinkata muija makkariin ,samoin krapulassa seisokki oli pakko hoitaa heti aamulla vaikka kusilastissa,mitä ei kuulemma sais tehdä.Se on vaan joku ihmisessä tapahtuva kemiallinen muutos,kaikki äijät kertoo samaa tarinaa ja nyt selvänä olen huomannut ettei ole välillä minkäänlaista mielitekoa vaikka menis naisten kanssa saunaan,kysy sieltä lääkäri vastaa oliko Terveys niminen palsta?

Kiitos - tuhannesti.

Kuulostaa aivan meidän ukon toiminnalta;)

• Kylmät kädet

Ei kyllä tuon asian pitäisi olla juurikin päinvastoin.

Ei mulla päissään ole ikinä eläessäni tullut miehen velvollisuuksista yhtään mitään. Edes seisomaan en ole saanut.

• I´m Lady

Tasan päinvastoin--alkkis eksä ei pystynyt yhtään mihinkään, oli juonut aivojen lisäksi myös m****nansa. Kännissä pyysi että tumputtasin häntä kun ite ei onnistunut siinäkään. Ei ikinä ! Ennemmin he***tti jäätyy ja viikossa on kaksi torstaita kun kosken kännisen ihramahan kaluun.

Hänen seksi väheni sata prosenttia ja mun lisääntyi saman verran.
      Nyt on kehissä viriili ja terve mies kaikin puolin. Nam.

• Kylmät kädet

Hommasit jonkun lähi-idästä vai Pohjois-Afrikasta?

• I´m Lady
        Kylmät kädet kirjoitti:

Hommasit jonkun lähi-idästä vai Pohjois-Afrikasta?

Koiralenkiltä metsässä, ihan on arjalainen viikinki

• Kylmät kädet
        I´m Lady kirjoitti:

Koiralenkiltä metsässä, ihan on arjalainen viikinki

Huojentavaa kuulla, että oikeita ihmisiä arvostetaan vielä.

• Lopeti itse dokaamisen kaks kuukautta sitte. Korvasin yhden riippuvuuden toisella ja aloin käymään salilla. Samalla testosteronit käyttöön ja voin kertoa että halut ja mieskunto on taas kohdallaan. Ku dokasin ni ei edes aamustondista ollu. Nykyään vehje on pystyssä aina kun herää. Millä ihmeellä noi raamatunlukijat tajuaa ettei niiden neuvot toimi kun ne ei tiedä mitä alkoholismi on? Niiden vastaus kaikkeen on että pitäis hurahtaa uskoon että kaikki muuttuis paremmaks. Miettisivät vaikka sitä että sotien aiheuttaja on useinmiten uskonto. Mikä siinä jos joku hurahtaa uskoon ja lopettaa dokaamisen mutta sillä vaan korvataan yks riippuvuus toisella...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      8960
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      140
      5183
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      38
      4513
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3688
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      3342
    6. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      60
      3152
    7. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      29
      3027
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      32
      2768
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      429
      2422
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2359
    Aihe