Kuten otsikko sanoo, ne joilla on kaksisuuntainen he voisivat mennä rettelöimään
muualle täältä masennus palstalta. Sekoittavat vaan turhaan aloittajan aihe-
piirin.
KIITOS
BIBOT YLEISTÄ PALSTALLE
SEPPOTAALASMAA12
4
<50
Vastaukset
- Olet reppana
Voi sinua reppanaa. Mitä jos menisit katsomaan niitä salattuja elämiä? Niin voit peittää nykyisen säälittävän elämän tuskasi pois sinun tämänhetkisestä olemisesta..
Bibot ja muut ovat täysin aloitettujen lääkkeiden pahentamia ja aiheuttamia "sairauksia".
Mene katsomaan niitä salattuja elämiä.- Olet reppana
P.S
Ole hyvä. - 5e6
Kas, nythän mää hokasin , että kaksisuuntaisilla neljäntuulenhatuilla on
ihan oma palsta. Ei vaan tota nythän mää hokasin, etttä ne on tuossa vasemalla yläviistossa. T. Team Ahma - olet reppana
Olet reppana kirjoitti:
P.S
Ole hyvä.Niin olet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m563879Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163715Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983501Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813327Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363089Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582578- 502495
- 1042344
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142109Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182099