Liiianlihava?

saaara

eli siis olen 13 vuotias tyttö ja olen 165 cm pitkä ja painan 73kg, olenkon siis liian lihava? minä inhoan katsoa itseäni peilistä, enkä kehtaa käyttää muita vaatteita kuin huppareita, koska makkarat näkyvät muuten. olisiko kenelläkään myöskään apua laihdutukseen. tällä hetkellä harrastan kerran viikossa ratsastusta ja käyn koiran kanssa lenkillä melkein joka päivä. olen yrittänyt laihtu jo pitkään, mutta en ole koskaan onnistunut, help me!

7

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo tota

oot kyl aika läski :0

• mishu

oot kyllä aika ylipainonen, ja ratsastus ei sua laihduta yhtään. Kannattaa ottaa joku urheiluharrastus tai käydä lenkillä omin päin. Ja uimahallissaki kannattaa käydä uimassa, ku vetelet allasta päästä päähän monii kertoi nii kyl siinä pikkuhiljaa laihtuu. Ja muista myös terveellinen ruoka, jätä herkut pois. Ja juo paljon vettä ! oikeesti vesi on tosi tärkeetä.

• ghysjdhn

oot läski

• kari 1975

lisää liikuntaa ja terveellinen ruoka...

• ninniinpää

No jaa kyllähän tota painoo vois ottaa vähän pois.Mutta oot kuitenki aika pitkä joten..

• rofled

165cm pitkä lmfao sit ku menee yli 170 sit ehkä mut toi on aika normi pituus..

• Urheilia:)

Oot mua parisenttii pitempi ja 20kg lihavampi... En voi kuitenkaa määritellä sua täsä liika lihavaksi koska itele terkka sanonu et paino on normaali mut oon vähä liian laiha mun painoo verrattuna... Omasta mielestä oonkyl aika sopiva:) ITE OLIN ENNE PALJO LIHAVAMPI MUT LAIHUIN KU ALOTIN PESÄPALLON:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen