Mikä on mielestänne paras kerroin rullasuksisauvalle / lisäpituus norm. sauvaan verrattuna ? Lienee eroaa hieman rullaluistelusauvan pituus suosituksesta ?? Kyse lähinnä luistelusauvasta rullasuksihiihtoon.
Rullasuksisauvan pituus?
7
5736
Vastaukset
- -
Voisi ajatella, että rullasuksisauvan pituus olisi sentin tai pari pitempi kuin hiihtosauvojen. Itse kuitenkin käytän samoja sauvoja kesällä ja talvella, ja hyvin toimii. Vaihdan vain piikit.
- träjä
käytätkö joustopiikiä
- pfuöodio
jaa enempi ajattelisin että about 5 cm yli talvisauvan olisi ok ??
- -
Se on kai vähän makuasia, tuo sauvojen pituus. Ostin ne 100% hiilikuitusauvat aikoinaan rullahiihtoa varten, mutta miellyin niihin niin, että otin ne myös talvikäyttöön, johon ne ovat minulle ehkä pari senttiä ylipitkät, mutta niihin olen hyvin sopeutunut.
Perinteisen tyylin rullailuun on tietty omat välineet.
En käytä joustopiikkejä. Olen pärjännyt kiinteillä piikeillä, jotka teroitan melkein joka kerta ennen lenkille lähtöä.- lars koistinen
minulla talvi sauva 162,5 ja kesäversio 165..juniorilla 155/165.
- keisane
lars koistinen kirjoitti:
minulla talvi sauva 162,5 ja kesäversio 165..juniorilla 155/165.
Juu turha ottaa yli 2,5cm pidempää sauvaa kesälle, kuin millä talvellakaan hiihtää, eikä välttämättä tarvita yhtään pidempää sauvaa kesällekkään...Talvella lumi monesti niin pehmeää, että sauvan pituus onkin käytännössä sommasta hihnaan eikä piikistä hihnaan, koska sauva painuu lumeen aina sompaa myöten. Kesällä sauva ei tietenkään painu mihinkään, jolloin se on tavallaan noin sentin pari pidempi kuin talvella.
- Hiihtohikke:)
Lisäpituutta en osaa sanoa, mutta rullahiihdossa sauan kuuluu olla noin korvanlehteen rullilla oltaessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232642- 652586
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062310- 341599
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391553- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371462- 281260
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201216- 951181