Combat academy of Finland

En suosittele.

EN SUOSITTELE!!
Aloitin peruskurssin combatissa maaliskuussa. En ole vieläkään päässyt suorittamaan tasokoetta, vaikka tarvittavat tunnit ovat kasassa. Tänään viimeksi kysyin, voinko suorittaa kokeen, mutta ohjaaja sanoi, ettei ole aikaa.

Ilmoittauduin combatin peruskurssille, sillä Sörnäisissä piti olla kahdet treenit aamuisin ja kahdet iltaisin JOKA viikko. Tämä aikataulu sopi vuorotöihini hyvin. En pystynyt osallistumaan Kampin tai myrtsin treeneihin aikataulujen takia. Kaksi viikkoa kurssin alun jälkeen aamukurssi peruttiin kokonaan ja iltatunneista toinen. Tämän jälkeen pääsin tunneille enää kahdesti kuukaudessa, kun ilmottautuessani treenejä luvattiin kahdeksan kuukaudessa, ainakin. Lisäksi opetuksen taso ei ole niin hyvä kuin alussa odotin.

Nyt suoritan edelleen peruskurssia, enkä pääse ensi viikollakaan tasokokeeseen töiden takia. Minulle luvattiin, että voin suorittaa kokeen treenien yhteydessä, kunhan olen saanut tarvittavat tunnit kasaan, mutten näköjään voikaan. EN TODELLAKAAN ole saanut rahoilleni vastinetta, enkä aio jatkaa kraw Magaa combatissa peruskurssin jälkeen! Valitsen jonkun toisen, tasokkaamman paikan.

15

6819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex-Magaaja.

      En allekirjoita, erittäin laadukasta krav magaa on Combatilla,Richard Douiebin liiton alla ja Ari K on yksi suomen pätevimmistä krav maga ohjaajista.

      • Pjhjl

        Ari tosiaan on hyvä kouluttaja, mitä olen kuullut. Mutta ei hän ole kertaakaan ollut kouluttamassa peruskurssilla, vaikka sen pääkouluttaja onkin. Kerran oli sivusta seuraamassa peruskurssin treenejä, silloinkin vain osan ajasta. Lisäksi Arilla menee aina hemmetin pitkään vastata sähköposteihin, monet ovat valittaneet, että jopa kuukausi.

        Aamukurssilla oli hyvä ohjaaja, en muista nimeä. Hän oli vaativa, ja sai minun odotukseni korkealle. Mutta kun aamukurssi peruttiin kokonaan, ei häntäkään ole enää näkynyt, ja kouluttaja vaihtuu lähes joka tunnilla, taso vaihtelee aloittelevan kouluttajan ja ihan ok:n välillä. Kuitenkin ensimmäisten aamutuntien jälkeen odotukset olivat korkealla, mutta jatkossa tuntien taso oli suoraan sanoen pettymys.


    • Tulevaisuus...

      Niinpä Ari on muuten suomen ensimmäisiä krav maga ohjaajia, valmistui ensimmäisestä suomessa järjestetystä Krav maga koulutuksesta 1996, silloin IKMF:n alaisuudessa.. Gb gymillä on kamppailu/kilpalajeja, siellä ei treenata itsepuolustusta.

    • tuuma!l!ja

      mikä tyylisuunta combatilla?
      tammikuussa osuin kampin keskukseen, jossa oli
      combatin monipuolinen esittely eri lajeista.
      aivan kuin "esiintyjillä" olisi ollut KMG paidat päällä?

      • mav kraga

        Combatin tyylisuunta on Tactical Krav Maga. Sitä edustaa Pohjolan Krav maga-liitto.


      • Erkki Teräväinen hki
        mav kraga kirjoitti:

        Combatin tyylisuunta on Tactical Krav Maga. Sitä edustaa Pohjolan Krav maga-liitto.

        Tämä edellinenhän viesti on harvineisen selkee mainospierasuprovo, kas kun ei vastata ilman kysymistä mikä on suomen paras krav maga ja vastausta heti perään.Kukahan vastuksen on antanut tähänkin ei ole vaikeata tietää vastausta.


      • mav kraga
        Erkki Teräväinen hki kirjoitti:

        Tämä edellinenhän viesti on harvineisen selkee mainospierasuprovo, kas kun ei vastata ilman kysymistä mikä on suomen paras krav maga ja vastausta heti perään.Kukahan vastuksen on antanut tähänkin ei ole vaikeata tietää vastausta.

        En itse edes harrasta krav magaa, vaan muita lajeja, joten en ole tämän palstan liittokiistoista(?) niin perillä...

        Sen verran nyt tiedän kuitenkin, että Suomessa on pääosin nämä kaksi suuntausta ja niillä eri liitot ja seurat.


    • tuuma!l!ja

      kiitos vastauksesta. itse pohdin lähinnä IKMF ja KMG eroavaisuuksia.

      jos on reilua urheilumieltä, kestää kyllä toisiakin tyylisuuntia.
      epäselvistä firmoista voi kysyä kaupparekisteristä.

    • Ari Kangas

      Ikävää että peruskurssisi ei sujunut suunnitelmien mukaan.
      Aamukurssit pidetään sillä varauksella että kurssilla on riittävä määrä väkeä, nyt ei ollut, joten kurssia ei pidetty. Tästä ilmoitettiin Sinulle, silti Sinä halusit jatkaa Sinulle annetuilla ajoilla. Sinä et saapunut sopimuksessa oleviin harjoituksiin, joten ostamasi palvelun tarjoaminen Sinulle ei ollut edes mahdollista. Mikäli Sinulla on ajankäytön ongelmia, et saavu tunneille, niin kenen syy se oikeasti on.

      Opettajillasi oli varmasti vaikeaa opettaa Sinua, ottaen huomioon ettet juuri ollut paikalla (vain kahdesti kuussa) vaikka harjoituksia oli n. 20 kpl/kk. Tasokokeeseen ilmoittaudutaan ennakkoon, opettaja ei voi pitää kokeita pelkästään Sinulle sopivan aikataulun mukaan.

      Mikäli kurssisi on edelleen kesken, olet tervetulut suorittamaan sen loppuun.
      Yritämme kyetä opettamaan peruskurssitekniikat Sinulle, tosin olisi hyvä jos Sinä saapuisit harjoituksiin.
      Mikäli kurssi ei kuitenkaan vastannut odotuksiasi, etkä saanut rahoillesi vastinetta, niin oikea osoite valituksille on [email protected].

      Ari Kangas
      Combat Academy of Finland

      • Anonyymi

        onko combatin henkilöstöllä moraali todella näin huonoa että ei ymmärretä että onnettomuuksia tapahtuu ihmisille joskus ja siloin pitäisi joustaa, nyt minulta pummataan 800 euroa jonkun hemmetin rikollisen koronkiskojayrityksen kautta vaikka en kyennyt treenaamaan lainkaan. jos näin kusipäistä on toiminta ettei edes kyetä neuvotteemaan asiasta eikä mitkään todisteet kiinosta niin mun puolesta voi koko combatin johto suksia vittuun ja en tue ikinä maksamaan pennin jeniä mokomaan moraalisessa aennustiassa velovaan pujuun. oisin halunnut aoittaa combatilla uudestaan mikäli tämä olisi kyetty sopimaan asiaisesti kuten ihmisten pystyy kyetä mutta tuntuu että rahat pois ja mistään muusta ei ole väliä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko combatin henkilöstöllä moraali todella näin huonoa että ei ymmärretä että onnettomuuksia tapahtuu ihmisille joskus ja siloin pitäisi joustaa, nyt minulta pummataan 800 euroa jonkun hemmetin rikollisen koronkiskojayrityksen kautta vaikka en kyennyt treenaamaan lainkaan. jos näin kusipäistä on toiminta ettei edes kyetä neuvotteemaan asiasta eikä mitkään todisteet kiinosta niin mun puolesta voi koko combatin johto suksia vittuun ja en tue ikinä maksamaan pennin jeniä mokomaan moraalisessa aennustiassa velovaan pujuun. oisin halunnut aoittaa combatilla uudestaan mikäli tämä olisi kyetty sopimaan asiaisesti kuten ihmisten pystyy kyetä mutta tuntuu että rahat pois ja mistään muusta ei ole väliä

        Sama homma, lähdin 90-luvun lopulla pikku lomalle ja jätin kaikki laskut pystyyn, kuka se lomalle haluaa tai edes ehtii maksaa mitään laskuja. Palatessa 2019 lomalta oli ahne vouti heti ovella vaatimassa pätkiä ja muita pystyyn jääneitä masseja. Tässä maassa pelataan kieroa peliä.


    • Anonyymi

      mulla kävi niin että tein sopparin ja lähdin viikoksi ukomaille joka sitten venyi onnettomuuden takia 2 vuodeksi, tianne oli niin kaoottinen ukomailla ettei tullut pieneen mieleen heti ensimmäisenä että pitäs perua se combatin treenisoppari. jossain vaiheessa kun tilanne oli tasaantunut alkoi asioiden hoito. velkaa oli kerääntynyt combatile 800 euroa (tyhjästä) ja he perustelevat että sopimus on sopimus. härskiksi on mennyt rahan vastiikkeeton pummaaminen ihmisltä jotka joutuvat onnettomuuteen. en suosittee kenelekkään tai ainakin kun asia menee kriittiseksi niin ymmärrystä ei näitä veijjareilta heru .

      • Anonyymi

        Erikoista, itse olen saanut sovittua eräpäiviä todella jouhevasti, mitään ongelmaa ei koskaan ole ollut. Joka paikassa maksamattomat laskut menevät perintään, ellei asiaa sovita tai sopimuksia irtisanota. Jatkossa sopimuksia ei varmaan kannata tehdä, jos ei ole halua-kykyä maksaa laskujaan pariin vuoteen.


    • Anonyymi

      Poliisille tutkintapyyntöä vaan jos asia on noin, asia ratkaistaan oikeudessa.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1604
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1452
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      51
      1349
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1308
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1245
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe