Rapu

KM

Mitä mieltä olette rapu ja kauris pari yhdistelmästä. Saako rapu kauriin avautumaan ja puhumaan tunteistaan? Onko kokemuksia?

4

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jannnikah

itse olin 2vuotta kaurismiehen kanssa yhdessä ja ihan kivasti meni :) paitsi suhteen alussa hän valhteli ja petti, mutta en nyt siis väitä että kaikki kauris miehet olisivat tällaisia. Mutta minun makuuni kauris saattaa olla minulle ehkä vähän liian ujo ja herkkä.

• cancerrrr

Varmasti toimiva, tosin siihen suhdetasolle pääseminen voi viedä aikaa... Saalistusoperaatiot... Voi olla aika kissa-hiiri-meininkiä.

• miiiiisa

Kissa hiiri meininkiä todellakin. Itse Rapumiehen kanssa hippasilla oltu jo neljättä vuotta. Ainakun toinen haluaisi toisen niin toinen on viileä ja toisinpäin.
      Äärettömän hankalaa oppia luottamaan toiseen, se tulee kyllä hitaasti ajallaan.
      Epävarmuutta kummankin puolen. Rapumies on meistä se herkempi jota aina Kauriina osaan suorapuheisuudellani loukata, ajattelemattomuudellaan rapukin saattaa loukata minua. Jonka seurauksena ravusta muuttu viileä ja oravanpyörä on valmis. Kuitenkin kun vuodet ovat menneet ollaan opittu toisistamme ja oikuistamme paljon. Emme edelleenkään ole virallisesti sitoutuneet toisiimme, saa nähdä josko se päivä ehkä joskus koittaa.Rapu on materialistinen, Kauris ei niinkään.Sitten vielä se seksi. Rapu-Kauris seksi on jotain sanoin kuvailematonta.
      Jokin selittämätön voima meitä on pitänyt koossa ja yhdessä, kaikesta vaikeasta huolimatta. Helppoa ei missään nimessä ole ollut, silti ehdottomasti kokeilemisen ja kokemisen arvoista..

• Rapummm

Minä rapunainen ja mies oli nuorempi kaurismies, yhdessä oltiin 2vuotta. Kun perheen perustaminen tuli aiheelliseksi hän petti kun ei uskaltnut sanoa suoraan ettei halua lapsia, kauris kun on hiljainen niin ei saanut suutaan auki, minä sen selville sain viekkaudella.
        Älkää nyt j...lauta hiljaisiin kaurismiehiin vaan luottako, joudutte itse jättämään kun toisella ei ole mitään munaa puhua tunteistaan..
        Ennen tätä meni suht ok. Jäi toki velkaa rahaa kun piheydellään jouduin maksamaan asioita.
        Sisko on myös kauris, meillä ei ongelmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4251
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2360
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1891
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1505
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1473
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1294
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      788
    8. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      751
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106