Mites on 60 ladyt, mitä se peili kertoo kun aamulla luomupuhtaana sinne vilkaisette?
Olen itse huomannut että hyvät unenlahjat olisivat kullanarvoiset tuon kauneudenkin suhteen. Silloin kun on esim. stressiä, nukkuu tosi huonosti ja aamulla on sitten mahtavat silmäpussit. Lomilla ja viikonloppuisin sensijaan sitä nukkuu paremmin eikä naamakaan sitten näytä ihan noita-akan naamalta. Toki meikit auttaa, vaikka vanhempana siihenkin tuppaa menemään enempi aikaa. Minun ongelmana ovat olleet jo pitkään silmäpussit joihin olen kokeillut monenlaista konstia, tosin laihoin tuloksin. Onko teillä vinkkejä miten tuon peilin kanssa voisi olla enempikin väleissä? Onko kukaan teistä käyttänyt esim. nesteenpoistolääkitystä, silläkin kun tahtoo olla sivuvaikutuksia.? Näin helteellä ja estrogeenilääkityksen ansiosta turvotusta tulee kaksinverroin..... Oli se vaan ihanaa nuorena kun saattoi ihailla itseään peilistä tuntitolkulla..... ehkä ne peilit olivat siihen aikaan parempia???
Näytätkö ikäiseltäsi?
123
468
Vastaukset
"Suomen valtiosäännön ja enemmistön mukaan mennään.
Ja hyvä niin, huolimatta lapsellisuuksista"
Rikohan peilisi, se tekee lapsellekin hyvää.
H.- Pirre*
Näytän noita-akalta, olen vanhentunut nopeasti kipujen-, huolien-, ja omaishoitajuuteni myötä..en tykkää peilistäni yhtään :)
Meillähän on ihan sama kohtalo..... :)
Tosin en ole ikinä jaksanut itseäni tuntikausia peilistä ihailla. On ollut muuta tähdellisempää tekemistä ja nyt en enää näe tarpeeksi hyvin..- Pirre*
Anceli kirjoitti:
Meillähän on ihan sama kohtalo..... :)
Tosin en ole ikinä jaksanut itseäni tuntikausia peilistä ihailla. On ollut muuta tähdellisempää tekemistä ja nyt en enää näe tarpeeksi hyvin..Onneksi ei tarvihekkaan tuntikausia katella, mutta silmäpusseja ei ole, ruttuja vain siittäi eistä..he, mutta jos ei kelevata niin vältettään :)
- lääkkeet otettu...
Pirre* kirjoitti:
Onneksi ei tarvihekkaan tuntikausia katella, mutta silmäpusseja ei ole, ruttuja vain siittäi eistä..he, mutta jos ei kelevata niin vältettään :)
Anceli ja Pirre*
Molempien kuvia olen ihaillut ja ihmetellyt kuinka nuorekkaita olettekaan? Vai onko vanhat kuvat? Perskules sentään! Pirre on tosin poistanut kuvansa, kuten itsekkin poistin.
Tuota peiliinkatsomistahan täällä suositellaan sillointällöin ihan muista syistä ja samalla kehoitetaan ottamaan lääkkeet!!!! Peilin tiedän, mutta ne lääkkeet???
Peiliin pitäisikin katsoa joka päivä, niin ei pelästy kamalasti, sillä muutosta ei huomaa silloin niin radikaalisti.
Harmittavinta on silloin, kun tapaa joitain sukulaisia harvoin. Pahinta on jos ei tunnisteta, mutta riittää sekin, että;"oletpas sinä lihonut" tai jos onkin ollut vara laihtua, niin;"mikähän tauti sillä on, syöpä varmaan"?
Onhan niitä kaikenmaailman kurkku/koivunlehti naamioita, hunajasta ja suolasta puhumattakaan, mutta kuka niitä jaksaa viritellä niin usein, kuin pitäisi???
Huumorilla tämä uutinen. Hyvä että Pirre ei joutunut karhun persiiseen! Enhän minä uskalla tulla kesällä sinne vaikka tappoivatkin sen yhden. Kaunista ja lämmintä kesää toivottelen silti sinne. Älkää polttako kivikirkkoa! lääkkeet otettu... kirjoitti:
Anceli ja Pirre*
Molempien kuvia olen ihaillut ja ihmetellyt kuinka nuorekkaita olettekaan? Vai onko vanhat kuvat? Perskules sentään! Pirre on tosin poistanut kuvansa, kuten itsekkin poistin.
Tuota peiliinkatsomistahan täällä suositellaan sillointällöin ihan muista syistä ja samalla kehoitetaan ottamaan lääkkeet!!!! Peilin tiedän, mutta ne lääkkeet???
Peiliin pitäisikin katsoa joka päivä, niin ei pelästy kamalasti, sillä muutosta ei huomaa silloin niin radikaalisti.
Harmittavinta on silloin, kun tapaa joitain sukulaisia harvoin. Pahinta on jos ei tunnisteta, mutta riittää sekin, että;"oletpas sinä lihonut" tai jos onkin ollut vara laihtua, niin;"mikähän tauti sillä on, syöpä varmaan"?
Onhan niitä kaikenmaailman kurkku/koivunlehti naamioita, hunajasta ja suolasta puhumattakaan, mutta kuka niitä jaksaa viritellä niin usein, kuin pitäisi???
Huumorilla tämä uutinen. Hyvä että Pirre ei joutunut karhun persiiseen! Enhän minä uskalla tulla kesällä sinne vaikka tappoivatkin sen yhden. Kaunista ja lämmintä kesää toivottelen silti sinne. Älkää polttako kivikirkkoa!Nuorekkuudesta en tiedä, mutta tuo nyt esillä oleva kuvani on otettu eilen. Eihän niitä hurjempia kuvia viitsi esille laittaa ja ihmisiä pelästyttää.
Iloinen ilme nuorentaa kovasti, myrtsinaamakuvan kun ottaa, niin itsekin säikähtää..
Täytyyhän peiliin joskus vilkaista ja lääkkeet on otettava ajallaan, ettei verenpaine pääse nousemaan.. :))- lääkkeet otettu...
Anceli kirjoitti:
Nuorekkuudesta en tiedä, mutta tuo nyt esillä oleva kuvani on otettu eilen. Eihän niitä hurjempia kuvia viitsi esille laittaa ja ihmisiä pelästyttää.
Iloinen ilme nuorentaa kovasti, myrtsinaamakuvan kun ottaa, niin itsekin säikähtää..
Täytyyhän peiliin joskus vilkaista ja lääkkeet on otettava ajallaan, ettei verenpaine pääse nousemaan.. :))Anceli
Sinulla on hyvä huumori!!!, että eilen? Mutta olkoon sinun sanasi mitätön ja minun mitään tekemätön, niin suloinen olet jokatapauksessa. lääkkeet otettu... kirjoitti:
Anceli
Sinulla on hyvä huumori!!!, että eilen? Mutta olkoon sinun sanasi mitätön ja minun mitään tekemätön, niin suloinen olet jokatapauksessa.No eilen eilen, bussissa matkalla stadiin, on se nyt vaan uskottava.
:) punastuu ihan hirveesti.. :)Olin pitkälti toistakymmentä vuotta omaishoitaja. Tiedän kuinka rankkaa se on.
Kyllä sitä vanhenee ilman omaishoitajuuttakin, mutta on varmaa että jatkuva varuillaan olo ei ainakaan edistä nuorekkuutta.
Tuttavat sanovat nyt neljän vapaan kuukauden jälkeen että olen pirteämmän oloinen.
Olen vieläkin huolekas, on kiire kotiin vaikka siellä ei olekaan enää ketään.
Katsoin aivan liian kauan ennenkuin tajusin lopettaa, onneksi hoitopaikka järjestyi.
- meeriamanda
Emmä tiedä? :)) Mut himmennä valaistusta ja osta sellaisia ´hämäriä´ peilejä...ja taas pelittää:))
Oli , oli ..enen jäätkin oli liukkaampia, peilit kirkkaampia ja Malluaskimaksoi 1,75 :D- heh....
..ja lampaatkin isompia..
- pussitar
Kaikella ihmeellisellä olen kuullut silmäpusseja estettävän, mm. rektaalisalvalla, jota ei kai nykyisin suositella, mutta josko siis nesteenpoistolääkkeilläkin?
Itse syön niitä sairauden takia, ja toista lääkettä sen sivuvaikutukseen.
Mistä muuten nesteenpoistoa saa, jos ei itselle ole sitä määrätty?
Nehän ovat reseptilääkkeitä.
Onneksi on näkevät silmät, pusseilla tai ilman. Voihan niihin pusseihin ottaa evääksi vaikka nakkeja.- yli 60 v
Jos silmäpusseista olis kaikki kiinni olisimme maailmantähtiä, mutta useilla
meidänikäisillä on muutakin remppaa ettei tahdo jaksaa peilin edessä seisoskella
ehkä seinään tukien, elämä on. - ..
yli 60 v kirjoitti:
Jos silmäpusseista olis kaikki kiinni olisimme maailmantähtiä, mutta useilla
meidänikäisillä on muutakin remppaa ettei tahdo jaksaa peilin edessä seisoskella
ehkä seinään tukien, elämä on.Jeps, nuorena tuli oman naaman ihailun kiintiö täyteen. :))
- henrjii
Hammastahnaa silmien alle, magnesiumiä suuhun, muutenkin kevyttä ja terveelistä sapuskaa kannattaa suosia.
- henrjii
Niin ja hunaja unehtui.
- pussitar
henrjii kirjoitti:
Niin ja hunaja unehtui.
Karpalomehua, niin röörit toimii.
- mä en pelkää ,,,
peilistä katsoo vanha kaunotar, ikäisensä näkönen, pyöree ja lempeä,
hurmaava pahan ilman lintu,
periksi ei anneta vaikka ikää kertyy,,
kuka pelkää paulaa ,,, kysyn vaan,,, - 1943
Mulla on oikea kultapeili. Ihan tyytyväinen olen näkemääni silloin harvoin, kun vilkaisen. Yleensä ilman silmälaseja, joita normaalisti käytän. En käytä lääkkeitä, estrogeeniä en myös koskaan. Suositelen Sinullekin vaikka suunnistamista. Olin iltarasteilla eilen ja tänään. Ei voinut edes vedessä peilailla itseään, kun ei rantoja osunut reitille.
- Satu*
En minäkään hirveesti ole koskaan peilineuvotteluita pitänyt, (anoppini käytti tuota sanaa)!
Kerran, kun olimme menossa häntä katsomaan, (hän oli silloin jo lähellä 90 vuotta), hän tuli ulos kemikaliosta siinä Töölössä, otti kassistaan ryppyvoidepurkin, jonka oli ostanut, näytti sitä ja sanoi: "Ikuinen optimisti!"
Kyllä huumori auttaa vanhenemisessakin.
Huomenna olen 4-5 tuntia ulkona ja sitten lauantaina matkalle lähtö!
Iloista juhannuksenaikaa! - 1943
Satu* kirjoitti:
En minäkään hirveesti ole koskaan peilineuvotteluita pitänyt, (anoppini käytti tuota sanaa)!
Kerran, kun olimme menossa häntä katsomaan, (hän oli silloin jo lähellä 90 vuotta), hän tuli ulos kemikaliosta siinä Töölössä, otti kassistaan ryppyvoidepurkin, jonka oli ostanut, näytti sitä ja sanoi: "Ikuinen optimisti!"
Kyllä huumori auttaa vanhenemisessakin.
Huomenna olen 4-5 tuntia ulkona ja sitten lauantaina matkalle lähtö!
Iloista juhannuksenaikaa!Niin, kukahan meistäkin ensinnäkin elää 90-vuotiaaksi, kuka käy kaupassa, jos elää? Minä hoitelen noita puutarhan rästihommia ja huomenna illansuussa ajelen kesäpaikalleni nuorten kanssa. Siellä iso alppiruusu on täydessä kukassa, samoin unikot. Tänään istutin oman mökin maastoon "Eino"-alppiruusun miesteni muistoksi. Ennestään siellä on jo 11, osa kukkii juuri nyt vuokralaisten iloksi.
- jocus*
Hyvinkin ikäiseltäni.
- tiinaex...
näytän siltä kun viisnelonen näyttää joskus vanhemmalta joskus nuoremmalta riippuu ihan päivästä mutta en enää nuorelta ikäiseltäni...
- Pirre*
p.s. mutta miltähän ikäiseni tulisi näyttää :)
- Pussien poistoon
Suolaiset ruoat pois. Lenkkimakkarat ja suolaiset leikkeleet turvottaa silmienalusia. Juo paljon vettä, se laittaa aineenvaihdunnan liikkeelle.
Kultapiiskutee on ainakin nesteenpoistoon. Käy kysymässä luontaistuotekaupasta erilaisia teelaatuja ja apteekista saa Antisaltia ja Nestemin poistaa turvotusta. Pika-apuna teelusikka pakastimeen ja l viilenemään ja sen jälkeen lusikka silmien ympärille niin turvotus laskee.
http://www.sinunapteekki.fi/catalog/nestemin-m-269.html?gclid=CKbyxe7ozrACFYsvmAodwFU4Wg - -.-.-.-.-,-.,.,
- ikä+näkö
Ihan inhimillisen näköinen naama sieltä näkyy, naamanpesun jälkeen kun vähän märillä sormilla sutaisee tukkaa parempaan ojennukseen niin kyllä jo kylille voi mennä.
Meikkivoiteita en käytä, vain yöksi laitan yleensä "vanhan naaman rasvaa", en siis mitään kallista.
Onko kellään selitystä siihen miksi toinen raaja on jonkin verran turvoksissa, melkein aina, vaikka liikun paljon. Laskimot on tutkittu, ei vikaa. Lääkäri ei keksi vikaa. Voisiko tosilaiska sydän (jopa alle 50/min) olla osasyy? Yhden Atacandin (16) otan päivittäin. Muita lääkityksiä ei ole. - Artturi
Kyllähä se eletty aeka näkkyy jo tällä ijällä. Turhoo sitä on selitellä. Ja miuva ei häerihe tippookaa. Suapaha olla aenannii raohassa häerithtijöiltä.DD
- 1943
On se kiva, kun kiinnitetään huomiota. Hunksi ja minä saamme noita miinuksia, ja plussaa tulee, vaikka vai "Heh" mielipiteenään kirjoittaa. Joku on varmaan tosi iloinen, kun tietyt nikit näkee, saa purkaa paineita. Eipä taida olla hänellä puutarhaa, missä voi kauneutta katsella ja kroppaansa rasittaa.
- älä välitä
Kaikki miinukset eivät ole samanarvoisia. H. saa miinuksensa narsismistaan, sinä varmaan muiden kateudesta.
- se on pientä
Oletkohan vähän pikkusielu, kun tollasiin kiinnität huomiota. Itse sain kerra 30 miinuspistettä, enkä ollut moksiskaan. Tosin miinukset tulivat mielipiteelleni, eikä nimimerkille, koska olen ja pysyn puskalaisena. Mielipide ei ollut ilkeä, ainoastaan yleistä mielipidettä vastaan ja miinukset tuli, että rytisi.
- 1943
se on pientä kirjoitti:
Oletkohan vähän pikkusielu, kun tollasiin kiinnität huomiota. Itse sain kerra 30 miinuspistettä, enkä ollut moksiskaan. Tosin miinukset tulivat mielipiteelleni, eikä nimimerkille, koska olen ja pysyn puskalaisena. Mielipide ei ollut ilkeä, ainoastaan yleistä mielipidettä vastaan ja miinukset tuli, että rytisi.
Pikkusielu en tosiaan ole. Mulle yleensä miinukset tulee kirjoitan mitä hyvänsä, sen vain olen havainnut. Ja mielipiteistä ei mielestäni pidä jakaa plussia tai miinuksia. Itse en ole koskaan tuota mahdollisuutta käyttänyt, huvittaa vaan. Ei ainakaan olla ihan välinpitämättömiä.
Kyllä sitä pakosti peiliin vilkaisee aamusella, pistää voidetta silmäpusseihin sekä kosteusvoidetta muualle kasvoihin.
Minun peilikuvani muistuttaa Rölliä, siksi minä varmaan siitä pidänkin...;)Näytänkö ikäiseltäni? - Ei aavistustakaan, koska en tiedä miltä ikäiseni keskimäärin näyttävät.
Silmäpusseihin kiinnitin ensimmäisen kerran huomiota, kun kävin kiireessä, lähes meikkaamattomana otattamassa passikuvan. Passikuva on nähtävästi peiliä rehellisempi. Ehdotan siis, että aloittaja käy otattamassa passikuvan, niin huomaa peilin ystävällisemmäksi.;)
Mielenkiintoista kuulla, että estrogeenilääkitys lisää turvotusta. Siitä voi päätellä, että rypyt siliävät sen avulla ainakin vähän. Ainoastaan ulkonäkösyistä en suostuisi käyttämään mitään sisäistä lääkitystä, vaikka lääkäri suostuisi sellaista määräämään.
En iloitse iän tuomista merkeistä, mutta kannan ne ilman häpeän tunteita. En ole nuorempanakaan ihaillut omaa kauneuttani, enkä ole oikein uskonut muidenkaan kehuihin. Omanarvontunteeni on perustunut ihan muihin asioihin. Iloitsen siitä, ettei ole ollut mitään erityistä syytä hävetä omaa ulkonäköäni, enkä aio tehdä sitä jatkossakaan. - Jos peilikuva alkaisi joskus näyttää pelottavalta, luulen ystävällisen hymyn ja pienen pilkkeen silmäkulmassa parantavan vaikutelmaa.
Useimpien vanhemmat taisivat meidän ikäluokkamme lapsuusvuosina kiinnittää enemmän huomiota kehitystarpeisiin kuin kehuja ansaitseviin ominaisuuksiin ja suorituksiin. Ehdotan, että opetellaan viimeistään tässä iässä kääntämään asiat toisin päin - myös omassa elämässämme. Ei vaadi liikoja itseltämmekään, niin voidaan olla ihan tyytyväisiä.;)- mietiskelijätär.
Kun katson peiliin, sieltä näkyy jo vähän rupsahtanut 60 nainen. Sen verran on ollut sairautta, että kai sekin vähän näkyy naamasta ja kehosta.
Näillä mennään eteenpäin..... Jos silmäpussit illallisesta viinin lipityksestä ilmestyvät peilikuvaijaiselleni niin jo vain ne sulavat iltapäivään mennessä pois ; )
Nesteenpoistoa tulee normaalisti aamulla ulkohuusissa.
Älä hyvä ihminen syö estrogeenilisiä voipi käydä huonosti.
Tuossa sivussa valokuva, kolmas seittämättä tulee taas vuosi lisää.
Siitäpähän kukin tekee arvion olenko viisvitonen vai kuusvitonen. En kehtaa ruveta kehumaan tai haukkumaan ilman todistetta ; )
Huomenna Petzelle on syntymäpäivä, hänen tummat hiuksensa ovat harmaantuneet charmikkaasti ikää ne eivät paljasta.Näytänköhän minä ikäiseltäni? Onneksi kuvassa ei näy koko kroppaa.
korpikirjailija kirjoitti:
Nitta hyvä kysymys se johtaa seuraavaan kysymykseen kuinka vanha olet?
He hehe..onko iällä merkitystä jos kysytään näytätkö ikäiseltäsi. Voin toki vastata sinulle että vanha olen ja just sen ikäinen kuin olen. :)))
Nittaminax kirjoitti:
He hehe..onko iällä merkitystä jos kysytään näytätkö ikäiseltäsi. Voin toki vastata sinulle että vanha olen ja just sen ikäinen kuin olen. :)))
En voi vastata kysymykseesi näytätkö ikäiseltäsi.
Niin sorry, huomasin, että olisi tietty pitänyt kysyä minkä ikäinen olet.
No joka tapauksessa tiedän sinun olevan viidenkympin puolivälissä siis olet kaiketi ikäisesi näköinen.korpikirjailija kirjoitti:
En voi vastata kysymykseesi näytätkö ikäiseltäsi.
Niin sorry, huomasin, että olisi tietty pitänyt kysyä minkä ikäinen olet.
No joka tapauksessa tiedän sinun olevan viidenkympin puolivälissä siis olet kaiketi ikäisesi näköinen.Nyt meni metsään tietosi. Kukakohan sulle on moisia tietoja antanut, en minä ainakaan.
No ei tuokaan ikä minua haittaa minkä arvuuttelit. :)))Nittaminax kirjoitti:
Nyt meni metsään tietosi. Kukakohan sulle on moisia tietoja antanut, en minä ainakaan.
No ei tuokaan ikä minua haittaa minkä arvuuttelit. :)))Menikö pahastikin pieleen?
Tämä on juuri sellainen aloitus jota haluuan hiukka kopistella.
Moni kehuu itseään mustan pään takaa. Usein ollaan nuorekkaita ja ikäisiään paremmannäköisiä, siis ilman kasvoja. Jotkut taas aliarvioivat ulkonäköään.
Ollaan siis kumpikin ikäisiämme. Olemmehan molemmat erinäköisiä, -kokoisia ja
- ikäisiä.korpikirjailija kirjoitti:
Menikö pahastikin pieleen?
Moni kehuu itseään mustan pään takaa. Usein ollaan nuorekkaita ja ikäisiään paremmannäköisiä, siis ilman kasvoja. Jotkut taas aliarvioivat ulkonäköään.
- ikäisiä.No jaa, tässä kun viitsi ikäänsä toitottaa, mutta mukavaltahan tuo arvelemasi ikä tuntui. :)
Olkaamme juuri sitä mitä sanoitkin. :)- on Sinulla + ego
Menikö pahastikin pieleen?
- ikäisiä.korppis
Oli sinullakin joskus se "mustapää" ja kehuit, kuinka komea olet pitkine säärinesi legginseissä ja kuinka sinua katsotaan ihailevasti.
Nyt, kun olet kuvasi julkaissut, niin ainakin minä alan epäillä sitä "ihailevaa katsetta", että mahdoitko tulkita oikein?
Tässä on nyt ollut lisäkseni kavereita kurkkimassa kuvaasi ja jotenkin on ollut yhteväinen mielipiteemme. Naureskellen suhtaudumme kuvailemaasi pukeutumiseen ja imagoosi. on Sinulla + ego kirjoitti:
korppis
Oli sinullakin joskus se "mustapää" ja kehuit, kuinka komea olet pitkine säärinesi legginseissä ja kuinka sinua katsotaan ihailevasti.
Nyt, kun olet kuvasi julkaissut, niin ainakin minä alan epäillä sitä "ihailevaa katsetta", että mahdoitko tulkita oikein?
Tässä on nyt ollut lisäkseni kavereita kurkkimassa kuvaasi ja jotenkin on ollut yhteväinen mielipiteemme. Naureskellen suhtaudumme kuvailemaasi pukeutumiseen ja imagoosi.Minulla on aina ollut valokuvia itsestäni ja galleriani oli aijemmin avoin kaikille nyt vain luotettaville kavereille. Joten älä kirjoita höpöä.
Pidän itseäni ikäisekseni hyvännäköisena. Sekä vartalonltani, että kasvoiltani.
Ihanne mittoja en enää täytä, mutta katseet kääntyvät jos ei muusta niin kateudesta.
Sinua en voi ulkoisesti arvioida, mutta voisi... ; D.- Tuppukylän toivo
Minulla on aina ollut valokuvia itsestäni ja galleriani oli aijemmin avoin kaikille nyt vain luotettaville kavereille. Joten älä kirjoita höpöä.
Pidän itseäni ikäisekseni hyvännäköisena. Sekä vartalonltani, että kasvoiltani.
Ihanne mittoja en enää täytä, mutta katseet kääntyvät jos ei muusta niin kateudesta.
Sinua en voi ulkoisesti arvioida, mutta voisi... ; D.Ohoh, siinäpä varsinainen narsisti. Aivan uskomatonta soopaa.
Tuppukylän toivo kirjoitti:
Ohoh, siinäpä varsinainen narsisti. Aivan uskomatonta soopaa.
@tuppukylän toivo.
Ootko ikinä tavannut narsistia?
Epäilen.
@ Korppis, avaa se galleria, jos sulla on siä Hollannin kuvia.Tuppukylän toivo kirjoitti:
Ohoh, siinäpä varsinainen narsisti. Aivan uskomatonta soopaa.
Ehtoota Toivo ; )
Minussa ei ole narsistin piirteitä. En käytä ihmisiä hyväkseni vaan joskus joudun jopa hyväsydämisyyttäni höynäytetyksi.
Olen hyvin aikaansaapa ja autan mielelläni jos joku tarvitsee apua. Ei kai se ole huono piirre jos omaan terveen itsetunnon.
Kadehtia en osaa, enkä haluaisi olla muu kuin olen.
Ei ollenkaan uskomatonta soppaa, totta joka sana. Tiiraa tarkkaa uutta kuvaani ja etsi löytyykö reikiä eturivistä ja haiseeko henki pahalle ; )
Minua niin nakrattaa, mutta toivon Toivolle toivoa paremmasta juhannuksena. Sinä et varmaankaan tarvitse enää itikkakarkoitinta ; )minttupuu kirjoitti:
@tuppukylän toivo.
Ootko ikinä tavannut narsistia?
Epäilen.
@ Korppis, avaa se galleria, jos sulla on siä Hollannin kuvia.Minulla on tuhansia kuvia Hollannista ja kuvaan päivittäin touhuilujani ja vaihtelen kuvia hyvin usein, mutta galleriaani en enää avaa sillä se jos mikä saa näitä tuppukylän toivoja perääni ; )
Minua voi pyytää kamuksi, mutta harkitsen tarkkaan.
Paras suositus kamukseni on pitkä palstahistoria ja asiallinen väittelytaito, riidatkin pitää osata sopia. Kavereillani pitää olla luonnetta ja valokuva galleriassa siis oma kuva ei kissan, koiran tai kukkasten kuvia.korppis kirjoitti:
Minulla on tuhansia kuvia Hollannista ja kuvaan päivittäin touhuilujani ja vaihtelen kuvia hyvin usein, mutta galleriaani en enää avaa sillä se jos mikä saa näitä tuppukylän toivoja perääni ; )
Minua voi pyytää kamuksi, mutta harkitsen tarkkaan.
Paras suositus kamukseni on pitkä palstahistoria ja asiallinen väittelytaito, riidatkin pitää osata sopia. Kavereillani pitää olla luonnetta ja valokuva galleriassa siis oma kuva ei kissan, koiran tai kukkasten kuvia.Heh, sulla on aika kovat vaatimukset, en taida niitä täyttää.
Mulla oli pari vee sitten vähän aikaa kuva galleriassa, poistin sen sitten kuiteskin.
En taida uutta laittaa.
Joku on näköjään kaivanut sun vanhan ketjun, jossa aiheena onko Suomi hyvä maa. En lukenut sitä kokonaan, mut 2.4. tääl tuli lunta varmaan puol metriä, sillon ajattelin, että jos ois lomaa ja rahaa lähtisin Floridaan tai ausseihin, enkä enää pissaiskaan tännepäin.
Just sinä päivänä oisin käyny sun galtsussa kattomassa, oisko siel ollu niitä ihania kirsikkapuunkukkia, joita joskus oon ihaillut.
Riidat voidaan sopia, varsinkin se typerä liivihameriita, joka kiistatta oli mun alottama. :D- korpisoturi mies...
korppis kirjoitti:
Ehtoota Toivo ; )
Minussa ei ole narsistin piirteitä. En käytä ihmisiä hyväkseni vaan joskus joudun jopa hyväsydämisyyttäni höynäytetyksi.
Olen hyvin aikaansaapa ja autan mielelläni jos joku tarvitsee apua. Ei kai se ole huono piirre jos omaan terveen itsetunnon.
Kadehtia en osaa, enkä haluaisi olla muu kuin olen.
Ei ollenkaan uskomatonta soppaa, totta joka sana. Tiiraa tarkkaa uutta kuvaani ja etsi löytyykö reikiä eturivistä ja haiseeko henki pahalle ; )
Minua niin nakrattaa, mutta toivon Toivolle toivoa paremmasta juhannuksena. Sinä et varmaankaan tarvitse enää itikkakarkoitinta ; )Lueskelin toukokuun Hesarin liitteen jossa oli ilmetty kuvasi. Siinä taiteilija oli kuvannut omaa vaimoaan, josta useimmat arvostelijat närkästyivät, sillä kuvaus muistutti sian kärsää ja paksua kaulaa.
Mielestäni kuva lehdessä oli ilmetty Sinä? Nenä pystyssä, sieraimet avoinna sateelle ja se paksu kaula!!!
Tahallani olen ilkeä Sinulle, koska olet niin ylimielinen toisille kirjoittajille. Hae nyt kirjastosta se Hesarin Kuukausi liite ja katso kuvaasi! minttupuu kirjoitti:
Heh, sulla on aika kovat vaatimukset, en taida niitä täyttää.
Mulla oli pari vee sitten vähän aikaa kuva galleriassa, poistin sen sitten kuiteskin.
En taida uutta laittaa.
Joku on näköjään kaivanut sun vanhan ketjun, jossa aiheena onko Suomi hyvä maa. En lukenut sitä kokonaan, mut 2.4. tääl tuli lunta varmaan puol metriä, sillon ajattelin, että jos ois lomaa ja rahaa lähtisin Floridaan tai ausseihin, enkä enää pissaiskaan tännepäin.
Just sinä päivänä oisin käyny sun galtsussa kattomassa, oisko siel ollu niitä ihania kirsikkapuunkukkia, joita joskus oon ihaillut.
Riidat voidaan sopia, varsinkin se typerä liivihameriita, joka kiistatta oli mun alottama. :DMoiks Minttu!
Herätän valtavasti ristiriitoja kirjoituksillani. Olen kuitenkin rehellinen ja avulias aatu ystävänä niin sanovat he, jotka ovat ystäviäni.
Kirjoitit ihanasti jostain liivihameriidasta, ja että se kiistämättä oli sinun aloittamasi. En edes muista moista suukopua ; ) Mutta aikuisten oikeasti en yleensä aloita riitoja, mutta pistelen piikkejä kun palstalla astelen ; )
Ihana ystävättäreni otti minuun yhteyttä neljän vuoden jälkeen olin silloin Hollannissa. Hänkin pyysi anteeksi ja sanoi olleensa väärässä kun tiemme erkanivat. Näin se usein menee. Nyt olemme hänen kanssaan taas pestiksia ; )
Tänä vuonna kävin taas ihastelemassa kukkaloistoa Keukenhofin kukkapuistossa. Lähdemme syyskuun lopussa taas Hollantiin silloin ovat ruusut ja marjapensaat kauneimmillaan.korpisoturi mies... kirjoitti:
Lueskelin toukokuun Hesarin liitteen jossa oli ilmetty kuvasi. Siinä taiteilija oli kuvannut omaa vaimoaan, josta useimmat arvostelijat närkästyivät, sillä kuvaus muistutti sian kärsää ja paksua kaulaa.
Mielestäni kuva lehdessä oli ilmetty Sinä? Nenä pystyssä, sieraimet avoinna sateelle ja se paksu kaula!!!
Tahallani olen ilkeä Sinulle, koska olet niin ylimielinen toisille kirjoittajille. Hae nyt kirjastosta se Hesarin Kuukausi liite ja katso kuvaasi!En todellakaan ole joutsenkaula. Eikä kaulani ala heti poskipäistä ja jatku pötkönä hartioille sillä hartiani ovat alenpana kuin korvani. Korvien ja hartijoiden välillä on kaareva linja jatkuen toiselta puolen oikealle ja toiselta vasemmalle. Mitä tulee siankärsään niin Siankärsäksi ei nenäänikään voitane kuvata vaan ehkä pikemminkin tuulenhalkojaksi. Pituuteni ja sieraimeni koko taas takaa, että pystyn hengittämään raikasta ilmaa nenän kautta jos satun hikisten pienten miesten taakse esim. kaupan kassajonossa.
Et sinä ole ilkeä minulle olet vain hiukan yksinkertainen, mutta se onkin eri juttu. Ja jos Hesarin kuukausiliitteitä tarvitsen, en viitsi vaivautua kirjastoon soitan esikoiselleni ja pyydän jutskat sähköpostiini tutkailtavakseni.korpikirjailija kirjoitti:
Moiks Minttu!
Herätän valtavasti ristiriitoja kirjoituksillani. Olen kuitenkin rehellinen ja avulias aatu ystävänä niin sanovat he, jotka ovat ystäviäni.
Kirjoitit ihanasti jostain liivihameriidasta, ja että se kiistämättä oli sinun aloittamasi. En edes muista moista suukopua ; ) Mutta aikuisten oikeasti en yleensä aloita riitoja, mutta pistelen piikkejä kun palstalla astelen ; )
Ihana ystävättäreni otti minuun yhteyttä neljän vuoden jälkeen olin silloin Hollannissa. Hänkin pyysi anteeksi ja sanoi olleensa väärässä kun tiemme erkanivat. Näin se usein menee. Nyt olemme hänen kanssaan taas pestiksia ; )
Tänä vuonna kävin taas ihastelemassa kukkaloistoa Keukenhofin kukkapuistossa. Lähdemme syyskuun lopussa taas Hollantiin silloin ovat ruusut ja marjapensaat kauneimmillaan.Hyvää juhannusta Korppis!
- uteliaas ärsyttäjä?
En todellakaan ole joutsenkaula. Eikä kaulani ala heti poskipäistä ja jatku pötkönä hartioille sillä hartiani ovat alenpana kuin korvani. Korvien ja hartijoiden välillä on kaareva linja jatkuen toiselta puolen oikealle ja toiselta vasemmalle. Mitä tulee siankärsään niin Siankärsäksi ei nenäänikään voitane kuvata vaan ehkä pikemminkin tuulenhalkojaksi. Pituuteni ja sieraimeni koko taas takaa, että pystyn hengittämään raikasta ilmaa nenän kautta jos satun hikisten pienten miesten taakse esim. kaupan kassajonossa.
Et sinä ole ilkeä minulle olet vain hiukan yksinkertainen, mutta se onkin eri juttu. Ja jos Hesarin kuukausiliitteitä tarvitsen, en viitsi vaivautua kirjastoon soitan esikoiselleni ja pyydän jutskat sähköpostiini tutkailtavakseni.korppis?
Kuinka voit päätellä, että olen yksinkertainen, koska nuo kuvat ovat, kuin ilmetty itsesi?
Olet myös suositellut joillekin lääkitystä , niin kertoisitko, mikä se parasta olisi, koska sinulla tuntuu olevan kokemusta siihen.
Ilmeisesti olet hyväkin lääkäri, koska usein ohjaat arvostelijoitasi lääkärille ja määräilet ottamaan "pillerinsä".
Äläkä yritä laistaa asiaa, tai kaivan sinun vanhat kirjoitukset.
Rauhoitu rakkain, sillä haluan kulla, kuinka tomatin taimesi tänä vuona jaksavat? minttupuu kirjoitti:
Hyvää juhannusta Korppis!
Kaunista ja aurinkoista juhannusta sinullekin ; ) Täällä Korvessa on vielä epäselvää onko juhannussää aurinkoinen vai pilveileekö, mutta saunanlöylyissä ei kuitenkaan palele.
uteliaas ärsyttäjä? kirjoitti:
korppis?
Kuinka voit päätellä, että olen yksinkertainen, koska nuo kuvat ovat, kuin ilmetty itsesi?
Olet myös suositellut joillekin lääkitystä , niin kertoisitko, mikä se parasta olisi, koska sinulla tuntuu olevan kokemusta siihen.
Ilmeisesti olet hyväkin lääkäri, koska usein ohjaat arvostelijoitasi lääkärille ja määräilet ottamaan "pillerinsä".
Äläkä yritä laistaa asiaa, tai kaivan sinun vanhat kirjoitukset.
Rauhoitu rakkain, sillä haluan kulla, kuinka tomatin taimesi tänä vuona jaksavat?Voi hintsin vintsi tein väärän analyysin persoonastasi, et ole yksinkertainen vaan moninkertainen sitä sanotaan jakautuneeksi persoonaksi. Milloin olet mies ja milloin nainen. Nainen toki olet, ehkä taidat olla poikkeava, sikana pyörit pahnassasi unelmoiden siitä, että kärsittäs yhdessä.
Minulla on punainen lääkedosetti ja pillerini otan säännöllisesti. Suosittelen sinulle risiiniöljyä se ajaa pahat pierut kesäyöhön ja tuo paremman mielen.
Nyt kuitenkin, jätän sinut vaikka tykkäätkin saada lunta tupaan. Toivotan sinulle sateista juhannusta ja vuotavaa pärekattoa sekä märkiä tulitikkuja.
- O - O
Teinityttöhän se kuvasta kurkistaa - ainakin tästä pienestä.;))
Hih..kiitoksia. Kuva on otettu noin kuukausi sitten, mutta en mä ihan teinityttö ole. :))))
Oonkohan tänään kattonu peiliin??
Emmuista :DTänään oli kuukautinen.
Vastenmielinen pesupäivä suihkuineen.
Sinne ei pääse ilman että peilistä vilahtaa.
Ylettömösti laihtunut vartalo oli sinne päin, kuten urheilijanuorukaisella ennen. Nahka vaan oli enemmän romahtanut.
Pitkähkönä miehenä eivät kasvot näy, mutta alakerta kuiteskin.
Siellähän se, ehkä vähän tummanpuhuvampi kuin ennen, vaan ei vieläkään Ghanalaisen mitoissa.
Enämpi uhkaava, kuin innokas ilmeeltään.
Tervashamppoo ei kuvaelmaa muuttanut.
Ihan heti en asenna peiliä ylemmäs.
H.- kuopijosta-ko
Ihmettelen miksi kukaan muu ei tunnu huomaavan hunkszin kirjoittavan kieli poskessa ja jopa itseironisesti. Joskus :-|
kuopijosta-ko kirjoitti:
Ihmettelen miksi kukaan muu ei tunnu huomaavan hunkszin kirjoittavan kieli poskessa ja jopa itseironisesti. Joskus :-|
"kuopijosta-ko"
Tota..oiskos kuitenkin niin, että jotkut kommentoijatkin olisivat kieli jossain poskessa?
Mutta, joo... aina on vaikeata erottaa huumoria suorasta ilkeilystä, minunkin.
Kiitos kannustuksesta, tunnut ymmärtävän enemmän kuin monet muut.
H.- kuopijosta.joo?
hunksz kirjoitti:
"kuopijosta-ko"
Tota..oiskos kuitenkin niin, että jotkut kommentoijatkin olisivat kieli jossain poskessa?
Mutta, joo... aina on vaikeata erottaa huumoria suorasta ilkeilystä, minunkin.
Kiitos kannustuksesta, tunnut ymmärtävän enemmän kuin monet muut.
H.Eipä - vissiikää - olna pelekköö piänsilitystä miunkaan. :DDDDDD
Mutta huumori sijansa saakoon.
Hunksin miinukset on jotenkii ouvosti viäntynä lussiksi - itse ajatellaan
kuopijosta-ko kirjoitti:
Kolmivuotiaan tasolle jäänyt narsismi ei ole hauskaa vaikka tyyppi niin väittäisikin.
- 18 + 2
itse ajatellaan kirjoitti:
Kolmivuotiaan tasolle jäänyt narsismi ei ole hauskaa vaikka tyyppi niin väittäisikin.
Vitsinä tuollaiset jutut otan.Silloin ne on hauskojakin,tavallaan.
Itseen kohdistuvaa satiiria voisi olla enemmänkin. Täällä piikki on yleensä itsestä ulos,muihin suunnattu.Sekö on hauskaa ? - :)
18 + 2 kirjoitti:
Vitsinä tuollaiset jutut otan.Silloin ne on hauskojakin,tavallaan.
Itseen kohdistuvaa satiiria voisi olla enemmänkin. Täällä piikki on yleensä itsestä ulos,muihin suunnattu.Sekö on hauskaa ?Niin teen minäkin, onneksi täällä on muutamia kirjoittajia jotka taitavat satiirin ja sarkasmin, silloinkin kun vähän kehaisevat itseään. En rohkene mainita nimimerkkejä, mutta pari miestä ja pari naista.
- en kirjaudu
kuopijosta-ko kirjoitti:
kuopijosta-ko, kyllä huomaan, joskus.
- sunttu
Onneks oon mies, eiole välii vaikka näyttää vanhalta kunhan on komee.
- okkigaam
Viimeksi tänäin sanotiin minun olevan korkeintaan 40v Olen 66v tätä saan kuulla useasti.
Etenkin nuoret mies hoitajat sanoo,
Nyt tuntematon nainen jonka kanssa juttelin.
Ikä tuo kaikenlaista ongelmaa kuten ulkonäössä heltan , vai miksi sitä riippuvaa nahkaa sanotaan leuan alla. Mutta nou hätä, eletään ja ollaan.
Uskon vaikeimpien vuosien olevan takana päin.
maagikko - Siitä vaan
Siinä olet oikeassa, peilit olivat ennen parempia mutta ei nykyinenkään ihan huonolta näytä nän kuusvitoselle.
Mutta näilä mennään, kukaan ei nuorennu aikojen saatossa ja se on fakta, kuten joku "suurmies" sanoi jostain ihan muusta asiasta. - Pukumies.
Huomasin tämän palstan ohimennessäni.
Olen seitsemänkymppinen, mutta usein
minua pidetään kolmekymppisenä. Ei tuol-
la 70-palstalla kukaan tuntunut uskovan.
Mutta minä investoin ulkonäkööni. Seu-
raan ruokavaliota. En käytä alkoa. Usei-
ta kauneusleikkauksia. Botoksia. Tunnus-
tan, että ulkonäöstä on tullut minulle pak-
komielle. Se on harrastus, joka hallitsee
elämääni.
Mutta ilman tuota harrastusta, minulla ei oli-
si kolmekymppistä tyttöystävää. Olemme sä-
vähdyttävä pari, niin on sanottu.- joopaskinko
Ai, tuollaisiakin haaveita voi seitkytvuotiaalla papparaisella olla. Teillä olisikin varmaan paljon yhteistä sen haaveilemasi kolmekymppisen kanssa.
- semmottii
joo, mä taas oon85v ja naiset olis kyllä tosi kiinnostunut, mutta lähtevät karkuun kun pelkäävät joutuvansa syytteeseen pedofiliasta.
- Mä oon minä
Ihan omalta itseltäni näytän, enkä haluakkaan näyttää miltään muulta!
- hui kamalaa....
Leikkasin nurmikkoa kun naapuri kysyi että oletkos tänään katsonut peiliin. Kamalata näytti peilikuva. Naama turvoksissa ytyköiden pistojen takia. Eipä näyttänyt hauskalta. Toivottavasti saunassa paranee tai ajan kanssa ainakin jos ei uusia pistoksia tule ulkoillessa.
Työthän on tehtävä ytyköistä huolimatta.- :))
Onpa sulla pölijä naapuri.
- hui kamalaa...
:)) kirjoitti:
Onpa sulla pölijä naapuri.
Miten niin? Kannatti katsoa peiliin ja pestä pois pistoista vuotaneet kuivuneet veret sekä voidella ytyköiden jäljet. Hoidettuina eivät näytä läheskään niin kamalilta.
- :)))
hui kamalaa... kirjoitti:
Miten niin? Kannatti katsoa peiliin ja pestä pois pistoista vuotaneet kuivuneet veret sekä voidella ytyköiden jäljet. Hoidettuina eivät näytä läheskään niin kamalilta.
Sikäli mikäli et huomannut, viestini oli hjyymoria. Johan hymyhuulet sen osoittivat.
Meidän naapurit eivät varmaan sanoisi, vaikka olisin alasti nurmikkoa leikkaamassa. - ;))))))))DDDDDDDDDDD
:))) kirjoitti:
Sikäli mikäli et huomannut, viestini oli hjyymoria. Johan hymyhuulet sen osoittivat.
Meidän naapurit eivät varmaan sanoisi, vaikka olisin alasti nurmikkoa leikkaamassa.Heh!!!!
En minäkään sanoisi mitään, vaan hymyilisin sisäänpäin.
Olisitpa haaskannäkönen ytyköiden ruokailun jälkeen.
- Pukumies.
Jos joku kertoo huolehtivansa ulkonäöstään,
onko se toisilta jotenkin pois?
Tuntuuko se ehkä pahalta? Mitä väärää
siinä voisi olla? Eikös ole aina parempa kat-
sella hyvinvoivaa, kaunista ihmistä?- rimpsuhelma.
Joo ja puku päällä. Voin kuvitella, miltä näyttäisit seitsenkymppinen vaari botoksinesi. En huolis noin teennäistä miestä.
- Rimmir tänään
rimpsuhelma. kirjoitti:
Joo ja puku päällä. Voin kuvitella, miltä näyttäisit seitsenkymppinen vaari botoksinesi. En huolis noin teennäistä miestä.
Muuten asiasta toiseen.
Onko presidentti laittanut kasvoihinsa botoksia vai onko hän pulskistunut. ? Ei ollenkaan yhtä uurteiset kasvot kuin ennen kun katselee lehdistökuvia. - rimpsuhelma.
Rimmir tänään kirjoitti:
Muuten asiasta toiseen.
Onko presidentti laittanut kasvoihinsa botoksia vai onko hän pulskistunut. ? Ei ollenkaan yhtä uurteiset kasvot kuin ennen kun katselee lehdistökuvia.Näyttää kuitenkin edelleen yli kuuskymppiseltä, eikä kolmekymppiseltä, kuten täällä eräs toivoi näyttävänsä.
Rimmir tänään kirjoitti:
Muuten asiasta toiseen.
Onko presidentti laittanut kasvoihinsa botoksia vai onko hän pulskistunut. ? Ei ollenkaan yhtä uurteiset kasvot kuin ennen kun katselee lehdistökuvia."Rimmir tänään"
Suomen Presidentille pitää aina antaa valtion (meidän) rahaa kaikkiin kauneusleikkauksiin ja muihin alan juttuihin.
Hän on meidän edustajamme maailmalla.
Jääkööt Muumit ja Mammansa vain kuviksi Finnairin Japaninlentojen lentokoneiden pinnalle.
Missit ja Fitnesskissat maksakoon 60% veron hoidoistaan.
Paitsi jos naivat NHL/MM-Jääkiekkoilijan.
Jääkiekkoliitto nostakoon silloin lipunhintoja ja maksakoon heidän lystinsä.
H.
Onhan noita peilejä, rehellistä en ole vielä löytänyt...
- Keski-ikäinen L
Näytän ikäiseltäni ja mikäs siinä, eikö sen niin pidä ollakin. En ihaile ikiteinejä tai tyttöjä, jotka haluavat näyttää vanhemmilta. Mikä meitä naisia oikein vaivaa?
- L - L
Pelikuva altistaa itsepetokselle.
Useimmat näkevät mitä haluavat tai toivovat.
Vaimoni on takaa katsoen ikäistään nuoremman näköinen. Joukossa on helppo verrata, uskoakseni jopa objektiivisestikin.
Edestä katsoen ei tuo nyt ainakaan vanhemmalta näytä.
Hukkaanhan ne kaikki hölvöt olisivat menneet.
Tasainen elämäkään ei ole uurtanut jälkiä kasvoihinsa.
Itse olen väittämän mukaan takaa katsoen ikäisiäni huomattavasti nuoremman näköinen.
Etupuoli sitten masentaakin. Myös itseni!
Vaihetelevat elämänvaiheet ja -tavat ovat jättäneet jälkensä.
Vaimoni tuijottaa peiliin sovittaessaan päähänsä pipoa tai jotain muuta päähinettä. Aihetta en ymmärrä.
On se vaan ihanaa jos on nuorena voinut tuntikausia ihailla itseään peilistä.
Pääasia on, että joku tyytyväisyyden aihe löytyy! - alottajalle !
tyhmä kysymys !
miksi en näyttäisi ? - näillä mennään
Peilistä katsoo samat piirteet omaava kuuskakkonen,kuin 40 v sitten.Tyylikään ei ole muuttunut,samoilla linjoilla mennään, mitä nyt hetkellisiä poikkeuksia.
Mitäpä sitä itseään pakolla muuttamaan,pääasia että mieli kantaa vuosien yli,pysyen valoisana vaikeuksista huolimatta.
Elämänjälkiä näkyy sopivasti,niin kasvoissa kuin kiloissa,itse on kannettava molemmat ja ei ole vielä ollut haitaksi asti.
Terveet elämäntavat hoitaa monella tapaa vaikka joskus repsahtaakin liioitteluun,varsinkin nuorempana.
Ja pienistäkin asioista saa nuorekkuutta kun uskaltaa olla avoin ja ulospäinsuuntautunut. - peiluri
Joo, kyllä näytän ikäistäni nuoremmalta.
Hyvät geenit sanoi lääkärikin, tosin työkaverina ja olisko ollut jotain mielessä.
Olen saanut paljon kateutta osakseni hyvän ulkonäköni suhteen Tosin itse alan huomata jo ikääntymisen merkkejä itsessäni, mutta niinhän kuuluu ollakin. Tyytyväinen olen vielä peilikuvaani. - UU
kyllä ! ja kauniilta !
- rajansa kaikella
millonhahan meni ohi tuo liian tuuheat tekoripsi muoti, ihan kun nukella joskus enne kun katsoo, ei sovi ikäihmiselle ja minusta on naurettavaa pukeutua kuin teini yli 60v...ja allekkin...
Ihan ok ikäisekseni. Kultani kehuu kovasti nuoren näköiseksi, mutta hän tarvii ehkä vahvemmat lasit. Ei ne vuodet ole menneet ohi minullakaan jättämättä jonkinlaista jälkeä. Toisaalta hyvät geenit (mamman puolelta) ovat pitäneet selluliitit ja pahimmat kurtut poissa ja tukan haalistumatta, Se ei sinänänsä ole sen enempää hyvä kuin paha.
- ............
aina kampaajalla näytän nuorelta, kun en voi pitää laseja silloin päässä kun hiuksia laitetaan, mutta auta armias, kun laitan taas lasit..totuus on, et turha taistella ikääntymistä vastaan..
- :)
Aamuisin peili sanoo hyvän huomenen ja hymyilee :)
Peruspositiiviselle ajatusmaailmalleni kiitokset, omaan hyvät unenlahjat ja perimälleni kiitokset, olen vielä terve.
Estrogeenilääkitystä en ole koskaan käyttänyt ja se menopaussi ”menosi” ilman yöhikoiluja, tai muita tuntemuksia.
Äitini oli kuulemieni ”vanhojen juttujen” mukaan Gina Lollobrigidan näköinen ja nyt, kun olen katsellut kuvahakua kyseisestä diivasta, huomaan yhtäläisyyksiä (nenä, kapeahko ylähuuli ja silmät).
Ikäistemme nuoruuden aikoihin dramaattiset, silmiä suurentavat silmänrajaukset olivat muotia ja itse olin piilolinssien käyttäjä vahvan likinäköisyyteni vuoksi (linssit olivat ns. kovat linssit, ei kai enää ole edes käytössä).
Syy piilolinssien hankintaan oli tietysti ”ulkonäöllinen”…
Nykyisinkin meikkaaminen on vaivatonta, koska näen lähelle ilman silmälaseja ja kyllä, kyllä minä meikkaan edelleenkin (tosin ilman niitä paksuja rajauksia :)
Ja se peili ja lähikuvat ovat paljastaneet, että poskillani kasvaa nukkaa - olen ylpeästi ikäiseni näköinen :D :D - tiinaex...
vähän vaihtelee päivittäin kuinka virkee on meikki ei ainakaan nuorenna enää tällä iällä oon mieluummin meikittä ja silmälasit päässä oon tottunu siihen kuvaan itsestäni lauantaina ystävä kosmetologi meikkasi mut ennen juhlia niin tulos oli tosi hyvä ammatti ihmisillä kun on niin laadukkaat tuotteetkin silmämeikkikin kesti kohentamatta aamupäivästä aamuyöhön sopivassa valossa näyttää joskus hyvinkin hyvältä mutta sit taas jos on oikeen kirkas valaistus ei voi sanoo samaa.
- +++++
Tykkään realistisesta tyylistäsi, ja että sanot suoraan asiat, kiemuroittamatta.
- itse.
Toivottavasti pysyn itseni näköisenä. Se riittää minulle.
- rusinarosina
Sauna muuten mukava
mutta vanhentaa kasvoja
Filmitähtien konsti on kylmävesi ja jäämurskaa kasvoille
ja silmien alle vaseliinia yöksi.
Jostakin luin, kai viihdeuutisia.
Mun mielestä kyllä mummuikäiset on ihan viehättäviä ryppyineen päivineen. - ;))
rusinarosina kirjoitti:
Sauna muuten mukava
mutta vanhentaa kasvoja
Filmitähtien konsti on kylmävesi ja jäämurskaa kasvoille
ja silmien alle vaseliinia yöksi.
Jostakin luin, kai viihdeuutisia.
Mun mielestä kyllä mummuikäiset on ihan viehättäviä ryppyineen päivineen.Eikö vanha mainos kertonut, että : " 9 filmitähteä kymmenestä käyttää LUX -saippuaa?"
Mitähän se kymmenes käytti?
- miksi näin?
Koko ketju on todella olematon. Kukin näkee itsensä peilistä eritavoin kun harvemmin näkevät. Heiltä sitä pitäisi kysyä?
Kaikenlaista lässytystä sitä viitsitään pohtia? Onko tämä niinsanotusti kepeää keskustelua? Eipä täälä muuta voi odottaa, monikaan rekisteröitynyt ei nikillään ole uskaltanut vastata, puskasta huutelevat.- £E@
@ miksi näin?
Mitä väliä, mitä puhutaan, kunhan puhutaan.
Mitä ihmeen marisemista aina?
Ikiuhmaikäisiäkö paljonkin?
- Riippuen ja roikkuen
Ai, että ihailit itse itseäsi tuntikaupalla nuorena. Ei mulla sellaiseen silloin ollut aikaa, oli kiire raitille muiden ihailtavaksi ja enempi tuntikausien palvontaa varten.
Ikäisjuttu on kiinni siitä, kuka katsoo, ts. minkälaiset arvot itsekullakin on ikääntymisestä. Minusta kaikki tasan ovat vanhan näköisiä tässä iässä ja enempi vanhemman näköisiä kuin ikää on, jos olen aivan rehellinen. Ei me niin kovin kaunista kansaa olla ylipäätään. Mutta seurassa ei passaa olla näin raivorehellinen. Sanomme mieluiten, että kuinka hyvin oletkaan säilynyt ja että et yhtään ole vanhentunut. Nämä lauseet tietenkin ovat silkkaa kohteliaisuutta. Jokunen ottaa silti ne tosissaan ja hyvä niin.
Alkuperäiseen kysymykseen palatakseni: olen ainakin ikäiseni näköinen. Sen sijaan olen täysin varmasti muun katsojan mielestä edustamassa jotakin ikää haitarilla 60-100 vuotta. Kaikki on suhteellista. Jostakin syystä tämä ei erityisemmin hetkauta suuntaan tai toiseen.
Jotnekin nuo silmä- ja muu pussit ovat asia, johon pitää tottua, kun muutakan emme voi. Maa kutsuu ja se kyllä näkyy muuallakin kuin silmäpusseissa. Kuitenkin on paljon niitä, joiden ulkonäköä ei vaikkapa onnettomuuden jälkeen voi muokata koskaan sellaiseksi,että kestää katsoa kauhistumatta, pitää olla tyytyväinen siihen, mitä on saanut.
Mahtavatko miehet pohtia tällaisia lainkaan? En usko,että ainakaan monet. Tähän tuloksen olen tullut kesällä, jolloin kuorimme osan vaatekerroksesta, jolloin paljastuu kauhea tai kaunis totuus useimmista pusseistamme. - ;)))))
No voe mahotonta! Eiköhän me kaikki olla ihan itsemme näkösiä lihoinemme ja luinemme. Vaatteet vain vaihtuvat säiden, tilaisuuksien ja vuoden aikojen mukaan.
- jus tokkiissa...
Onhan täällä jo kyselty alushousun värit ja sänkyjen jouset, puhumattakaan mitä siellä itse kukin touhuaa!!! Ja kenenkä kanssa!!! Ottaako suihin, vai persläpeen?
Mutta että tämäkin viellä? Miltä näytät aamulla, entäs illalla? Oletko syönyt suolaista makkaraa, vai laihdutatko? Onko hormooni häiriöitä ja kolottaako mihinkään?
Kaikki on mukavia aiheita, mikäli ei joku "urpo" tulisi valittamaan, että tästä ei saa keskustella ja sitten kopioi omia sanontojaan. - ei kiinnosta,,
jus tokkiissa... kirjoitti:
Onhan täällä jo kyselty alushousun värit ja sänkyjen jouset, puhumattakaan mitä siellä itse kukin touhuaa!!! Ja kenenkä kanssa!!! Ottaako suihin, vai persläpeen?
Mutta että tämäkin viellä? Miltä näytät aamulla, entäs illalla? Oletko syönyt suolaista makkaraa, vai laihdutatko? Onko hormooni häiriöitä ja kolottaako mihinkään?
Kaikki on mukavia aiheita, mikäli ei joku "urpo" tulisi valittamaan, että tästä ei saa keskustella ja sitten kopioi omia sanontojaan.Älykkyysosamäärä tulee selville tässä ketjussa. .Liekö se häiriö on korvienvälissä?
Sairasta meinikiä.
- tule nukkumatti
Luin vain aloittajan viestin ja minuakin kauhistuttaa sen jälkeen kun ystävä otti valokuvan ja vertaan sitä 9 vuotta sitten otettuun kuvaan.
Nyt 69 vuotiaana alan todella vanhentua. Vielä 5 vuotta sitten kysyttiin henkilötodistusta eläkeläis alennuksista, koska näytin niin nuorelta.
Nyt kaiken epäonnen ja huonon unen tähden alan näyttää surkealta että ratikassakin annetaan paikka josta viime vuonna vielä piti kilpailla.
Unen puute on kaikkein pahin vihollinen kasvoille.- Korppis*
Yritin muutama vuosi sitten Ilosaarirockkiin ilmaiseksi koska kuulin, että kuuskymppiset pääsee ilmaiseksi sisään festarialueelle.
Nauroivat ulos ja pyysivät tulemaan uudestaan kun ikää on riittävästi. No, tottapuhuen olin silloin alaikäinen. - 1943
Korppis* kirjoitti:
Yritin muutama vuosi sitten Ilosaarirockkiin ilmaiseksi koska kuulin, että kuuskymppiset pääsee ilmaiseksi sisään festarialueelle.
Nauroivat ulos ja pyysivät tulemaan uudestaan kun ikää on riittävästi. No, tottapuhuen olin silloin alaikäinen.Minusta on typerää, kun jotkut pyytävät arvioimaan ikänsä. Varmuuden vuoksi arvioin aina alakanttiin, jos yleensä arvioin jotain. Haluan olla ikäiseni ja sen näköinenkin. Kuka nyt sitten kenenkin minkäkin ikäiseksi arvioi. Itse olen luultavasti sen näköinen, että olen elänyt tervettä elämää.Tietenkin eri ikäisinä otetut valokuvat ovat keskenään erilaisia.
1943 kirjoitti:
Minusta on typerää, kun jotkut pyytävät arvioimaan ikänsä. Varmuuden vuoksi arvioin aina alakanttiin, jos yleensä arvioin jotain. Haluan olla ikäiseni ja sen näköinenkin. Kuka nyt sitten kenenkin minkäkin ikäiseksi arvioi. Itse olen luultavasti sen näköinen, että olen elänyt tervettä elämää.Tietenkin eri ikäisinä otetut valokuvat ovat keskenään erilaisia.
On huvittavaa havaita kuinka tosissaan tällaiset aloitukset otetaan. Oman itsensä arvio vaatii realismia, mutta arvioinnissa ei saa unohtaa huumorintajua.
Tokihan jokainen yli kuuskymppinen on ikäisensä näköinen. Yleensä vanhalla muotilla tehdyt säilyvät ikänsä juurikaan muuttumatta kun taas kaunottarien kauneus katoaa.- 1943
korppis kirjoitti:
On huvittavaa havaita kuinka tosissaan tällaiset aloitukset otetaan. Oman itsensä arvio vaatii realismia, mutta arvioinnissa ei saa unohtaa huumorintajua.
Tokihan jokainen yli kuuskymppinen on ikäisensä näköinen. Yleensä vanhalla muotilla tehdyt säilyvät ikänsä juurikaan muuttumatta kun taas kaunottarien kauneus katoaa.Jokainen ottanee oman persoonansa mukaan. Ja huumoria on yhdelle jokin, toiselle jokin toinen asia. Ketjusta paistaa läpi se, että moni pitää ulkonäköä hyvin tärkeänä asiana. Ns nuorekkuus on myös silmiinpistävää. Itse iloitsen juuri nyt siitä, että taisin onnistua siirtämään entiseltä työpaikaltani luvallisesti melko harvinaisen iiriksen. Ei ole kukkinut täällä aikaisemmin, joten en ole ollut varma. Nyt on nuppuja, kohta puhkeavat.
- Tase pappa
korppis kirjoitti:
Tokihan jokainen yli kuuskymppinen on ikäisensä näköinen. Yleensä vanhalla muotilla tehdyt säilyvät ikänsä juurikaan muuttumatta kun taas kaunottarien kauneus katoaa.Korppis on oikeilla jäljillä, sen huomaan jopa minäkin.
Naisethan ovat koko ikänsä niitä ruusunkukkia.
Kaunishan on kuihtumassa olevakin kukka. Ainakin tuoksu säilyy, vaikka laimentuneena.
Miehetkin katsovat itseään peilistä, arvioiden markkina-arvoa, tunnustettiinpa tai ei.
Itse näen ne rupsahtaneet silmäluomet, kohonnet poskipäät ja ylös vetäytyneen, vaikkakin paksun tukan, harmaantuneen.
Eipä tuota partaakaan tule raapittua enää joka päivä.
Silloin vielä saattaa näytää säällisen näköiseltä, kun viitsii ne osa- tekarit pistää suuhunsa.
Voi vain todeta että kauneus on katoavaa, mutta rumuus sen kun kasvaa.
Onneksi on kauneus katsojan silmässä, omassa peilikuvassakin.
Joka ei ihmistä hyväksy, edes itseään, sellaisena kun on, on mielestäni turhamainen.
- Mummoikä
Aloittaja kysyy: Näytätkö ikäiseltäsi?
Minkä näköinen 60-70 vuotiaan ihmisen pitäisi olla?
Ihmisiä on kaikenikäisiä ja kaikennäköisiä. Itse en tiedä minkä ikäiseltä näytän, en ajattele asiaa, se on varmaa että olen jo aika vanha, en mitenkään voi olla enää siloposkinen nainen jonka perään miehet kääntyivät katsomaan. Joskus saan kuulla vieläkin kohteliaisuuksia, kyllä ne lämmittävät mieltä.
Aika aikaa kutakin...
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783200
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311772- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264