One Direction faneille jotka eivät tule dissaamaan ja arvostelemaan muita faneja!
No, kenelläs on kukin pojista lempparina?(:
One Direction
21
514
Vastaukset
- liam_1D
ihanaa uus keskustelu ilman niitä tappelevia teinejä :D nyt ku tyypit vaa löytäis tän :D no mun lempparina ainakin liam mutta kaikista silti tykkään
- mööööö112546465149198
sanottiin just ettei tänne tulla dissaamaan one directionia.
- oneDsmile(:
UUS KESKUSTELU LUOJAN KIITOS
- 1D Fan
Mulla on sellanen I ♥ 1D Paita ♥
Ja mun lemppari on Niall ja Louis mutta kaikki on kyllä tosi hyviä ♥
Voikun ne tulis jo lähi aikoina suomeen ♥
Mulla on mun huone täynnä One Directionin julisteita. En oo laskenu montako niitä on, mutta on niitä aika paljon kun kamuilta saa ♥- NoobPahkina
Louis on se juttu :*
- ZouisMalikson♥
Mulla on sellanen I ♥ Louis -paita ((:: AINII ja sit tietty I ♥ Zayn ja tilasin mun kahelle kaverille samat paidat mut vaa Harry ja Niall! Haluisin viel sen Liam -paidan (: Sit mul on sellane musta huppari mis lukee isol "1D" ja sivuttain "One Direction" ja sit takana lukee "VAS HAPPENIN" ♥ mun lemppareina on Zayn&Louis mut ne muut on kyl kans superihanii♥ Mul on vaan mun ovessa molemmil puolil 1D -julisteita ja sitte vaatekaapin sivuil ku mul on uudet tapetit ni en saa laittaa siihe julisteit -.- mul on kaikist yksinjulisteetki ja kaikkee ((:: Ja sit mul on ne molemmat 1D -kirjat (: HALUISIN KÄNNYKÄNKUORET, SEN YÖPAIDAN JA NÄPPÄIMISTÖN KONEESEEN mis on niitte kuvat ♥ xD heeei tän keskustelun tekijäki on Zouis Malikson -fani ♥ (:
- TRUE DIRECTIONER
Kaikki ne on aivan superihania, hauskoja ja tosi hyviä laulamaan
- Jossu1D<3
rakastan niitä kaikkia ylikaike!!
- Directioner<3
Tiiättekö että saako mistään 1D kuoria samsun galaxy y puhelimeen? :)
- Tepsudirectioner
NIALL HORAN!
- Iitu:)
Uuu!! Rakastan 1D:eetä!!!♥♥♥♥ ne on niiiiin iihhania mut mun lemppari on louis mut oikeestaarakastan niitä kaikkii!!♥♥ mullaki on julisteita aika paljo, sit tkh (take me home), semmosia jortteja ja sit semmonen paita missä on niitten kaikkien kuvat ja nimmarit!♥ love 1D! Muuten tietäiskö joku et mistä sais 1D kuoria samsung galaxy s3 miniin?:) kiitti avusta jos kerrotte;D♥
- ZAYAN
ZAYAN on IHANIN
- Directioner4ever<3
kaikki niist on niin ihania ja komeita ja hyvii laulaa ja kaikkee
- 1D ♡♥♡♥♥♥
Mistä voi ostaa fanikamaa ?
- Directioneri ♥
One Direction sivuilta, Toy R Us, Tori, Huuto.net ja mistähä niit viel saa :Dd
- Hensku1D
Moi! Saako mistään One direction puhelimen suojakuorta Samsung galaxy ace:lle?
- Hensku1D
Ps. ZAYAN sen nimi on Zayn :)
- minädirectioner♥
Ihanaa et on tälläne keskustelu mäki tykkään one directionista ja mul on sen kaikki fanitavarat ainki melkri:) mut mun lemppari on harry mut kaikki on ihan parhaita ♥♥♥
- Directioneri ♥
Louis ♥
- biglove<3
Niall
- Onedirectionyaaas
Harry🐸❤️❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713528
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851548Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16963Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57842Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62755