One Direction

One Direction faneille jotka eivät tule dissaamaan ja arvostelemaan muita faneja!

No, kenelläs on kukin pojista lempparina?(:

21

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liam_1D

      ihanaa uus keskustelu ilman niitä tappelevia teinejä :D nyt ku tyypit vaa löytäis tän :D no mun lempparina ainakin liam mutta kaikista silti tykkään

      • mööööö112546465149198

        sanottiin just ettei tänne tulla dissaamaan one directionia.


    • oneDsmile(:

      UUS KESKUSTELU LUOJAN KIITOS

    • 1D Fan

      Mulla on sellanen I ♥ 1D Paita ♥
      Ja mun lemppari on Niall ja Louis mutta kaikki on kyllä tosi hyviä ♥
      Voikun ne tulis jo lähi aikoina suomeen ♥
      Mulla on mun huone täynnä One Directionin julisteita. En oo laskenu montako niitä on, mutta on niitä aika paljon kun kamuilta saa ♥

      • NoobPahkina

        Louis on se juttu :*


    • ZouisMalikson♥

      Mulla on sellanen I ♥ Louis -paita ((:: AINII ja sit tietty I ♥ Zayn ja tilasin mun kahelle kaverille samat paidat mut vaa Harry ja Niall! Haluisin viel sen Liam -paidan (: Sit mul on sellane musta huppari mis lukee isol "1D" ja sivuttain "One Direction" ja sit takana lukee "VAS HAPPENIN" ♥ mun lemppareina on Zayn&Louis mut ne muut on kyl kans superihanii♥ Mul on vaan mun ovessa molemmil puolil 1D -julisteita ja sitte vaatekaapin sivuil ku mul on uudet tapetit ni en saa laittaa siihe julisteit -.- mul on kaikist yksinjulisteetki ja kaikkee ((:: Ja sit mul on ne molemmat 1D -kirjat (: HALUISIN KÄNNYKÄNKUORET, SEN YÖPAIDAN JA NÄPPÄIMISTÖN KONEESEEN mis on niitte kuvat ♥ xD heeei tän keskustelun tekijäki on Zouis Malikson -fani ♥ (:

    • TRUE DIRECTIONER

      Kaikki ne on aivan superihania, hauskoja ja tosi hyviä laulamaan

      • Jossu1D<3

        rakastan niitä kaikkia ylikaike!!


    • Directioner<3

      Tiiättekö että saako mistään 1D kuoria samsun galaxy y puhelimeen? :)

    • Tepsudirectioner

      NIALL HORAN!

    • Iitu:)

      Uuu!! Rakastan 1D:eetä!!!♥♥♥♥ ne on niiiiin iihhania mut mun lemppari on louis mut oikeestaarakastan niitä kaikkii!!♥♥ mullaki on julisteita aika paljo, sit tkh (take me home), semmosia jortteja ja sit semmonen paita missä on niitten kaikkien kuvat ja nimmarit!♥ love 1D! Muuten tietäiskö joku et mistä sais 1D kuoria samsung galaxy s3 miniin?:) kiitti avusta jos kerrotte;D♥

    • ZAYAN

      ZAYAN on IHANIN

    • Directioner4ever<3

      kaikki niist on niin ihania ja komeita ja hyvii laulaa ja kaikkee

    • 1D ♡♥♡♥♥♥

      Mistä voi ostaa fanikamaa ?

      • Directioneri ♥

        One Direction sivuilta, Toy R Us, Tori, Huuto.net ja mistähä niit viel saa :Dd


    • Hensku1D

      Moi! Saako mistään One direction puhelimen suojakuorta Samsung galaxy ace:lle?

      • Hensku1D

        Ps. ZAYAN sen nimi on Zayn :)


    • minädirectioner♥

      Ihanaa et on tälläne keskustelu mäki tykkään one directionista ja mul on sen kaikki fanitavarat ainki melkri:) mut mun lemppari on harry mut kaikki on ihan parhaita ♥♥♥

    • Directioneri ♥

      Louis ♥

      • biglove<3

        Niall


    • Onedirectionyaaas

      Harry🐸❤️❤️

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe