Majoitusta Ilovaarirockin ajalle

Pirjo55

Hei!
Kaksi keski-ikäistä naista vuokraisi mielellään asunnon Ilovaari-viikonlopuksi Joensuun keskustan tuntumasta. Tiedättekö silloin tyhjillään olevia asuntoja?

9

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuomas Hartikainen

Olen eronnut mies,48v,normaalivartaloinen,19 cm.Molemmat sovitte minun kämppään.En tupakoi eikä alko-ongelmaa.Asuminen ei maksa mitään.Kiinnostaisko tällainen vaihtoehto.

• tyty samalta luokalt

Tuomas kirjoittaa huolimattomasti. Koulussakin oli matematiikassa vaikeuksia.
        Esimerkiksi ei oppinut desimaalipilkun käyttöä. Eikä näy osaavan vieläkään.

• -kirjoitustaito-

Löytyiskö huone myös sukulaisiin tulevalle 88v isoäidilleni?

• irstasmies

minulla olisisi huoneita vapaana, maksusta uskoisin että pääsemme sopuun, esim. maksu "ilmantsilaisittain"ranskalaisittain" tai sit muuten hauskan merkeissä; )

• No niin, Pirjo55

asiasi on esillä joten siitä vaan sitten ottamaan yhteyttä paikallisiin herrasmiehiin jotka kuulunevat lisäksi valtakunnan neroihin. Näin rohkenen päätellä viestien sisällöstä.
      Hyvä sentään kun kukaan järjestään vähälle jäänyt ei ennättänyt kirjoittelemaan, vaan ensimmäiseksi ehtivät -kuten aina vastaavanlaisissa tapauksissa- ne jotka pitävät paikkakunnan mainetta yllä suurella älykkyydellään.

• 12+20

hehe..."19cm" ?? ... Ei voi kun nauraa näitä vastauksia. No mutta Pirjolle onnea etsintään ja hyvää rokkia!

• Vain siistit ihmiset

Vois ollakin, pieni kaksio parin sadan metin päästä alueelta. Paljon tarjootte? (Olen nainen, joten tämä ei ole mitään pilaa) -Seuratkaa myös tori.fi palstaa, monet ilmottavat siellä!

• en luota yhtään

Minähän en asuntoani vuokraa sotkettavaksi, keskustassa yksiö ja paljon tyhjillään kun työni puolesta poissa pitkiäkin aikoja. Nykyisin ei ole mitään kunnioitusta toisen omaisuutta kohtaan, sotketaan ja rikotaan kaikki, en uskaltaisi antaa asuntoani kenellekkään, en edes naisille.

• lomallako

totta turiset,olen huomannut saman,turha sitten ihmetellä jos ei löydy kämppää,kun kaikki hajoitetaan ja sotketaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4164
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      96
      3587
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3309
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2830
    5. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2309
    6. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2248
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2042
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      20
      1554
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      12
      1500
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      32
      1486
    Aihe