Hei!
Kertokaa minkälaisia kokemuksia teil on ja onko se onnistunut kuin hyvin? Haluisin kokeilla joskus jonkun miehen kanssa.
nettiseksi
11
974
Vastaukset 11
- M 26
Hyviä ja kiihottavia kokemuksia, kehujakin on tullut ja monta ihanaa orgasmia joskus webcamissä ja ja joskus ilman..;)
- pupuliini68
Saa poistaa viestin.
- pupuliini68
Saa poistaa.
olishan kivaa kokeilla sinun kanssa....
- Harkinnassa
Olen pitkään miettinyt koittamista mutta en ole tullut koittaneeksi koskaan. Kannattaako kokeilla?
- Tyttönen17v
Onnistunu hyvin ja kun harrastaa ulkomaalaisten kanssa niin ei ihan kamalan suurta pelkoo oo siitä että on otettu kuvia yms yms mitkä lähtis ainakaa suomalaisille sivustoille leviämään :D
- niksaaa
try me
- Brunot
No voihan kummaa,sinu kanssa voisin vaikka mitä!!
- boyhi
kannattaa siirtyä suomalais omegle sivustolle. Siellä on tapahtumaa.msuomalaisia puuttees ja ihan asiallisellakin meiningillä liikkeessa, vaatii kameran.
- zdjdj
mikä ihmeen suomalaisomegle?
- nettiseksi
Jos naisia kiinnostaa nettiseksi niin mailailkaa [email protected]. Nuori jätkä odottelee.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832021
- 971490
- 1141023
- 106950
Olen osastolla
Henkisesti olen aivan rikki siitä mitä olen tehnyt. Lisäksi olen vakavasti sairas. Verikokeet kertoo sen.65794- 61682
Oletkohan tajunnut mitä olen päättänyt
En tule koskaan, ikinä, sanomaan sinulle mitään, ei tervehtimistä, ei aloitetta, ei katsetta, ei mitään, koska et ole si41669- 50630
- 27595
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M75585