Heippa!
Etsin satunnaista tai säännölistä lastenhoito työtä kesäksi. Syksyllä olen menossa päiväkotiin työharjoitteluun kuudeksi kuukaudeksi.
Olen syksyllä 18-vuotta täyttävä nuori nainen. Tykkään todella puuhata lasten kanssa niin sisällä kuin ulkonakin kaiken moista. Olen rento lasten kanssa,mutta osaan myös pitää kuria tarpeeksi lempeästi. Sovituista säännöistä pidän kiinni! Kokemusta on ikähaarukalla 2kk-8v lapsista.
Itselläni on kaksi koiraa,joten minua ei haittaa mitkään lemmikkieläimet talossa,olen myös elänirakas.
Mielelläni en olisi öitä etti koirat joutuisivat olemaan yötä yksin.
Palkka neuvotellaan sitten! :)
Laita sähköpostia minulle osoitteesen [email protected]
Lastenhoitaja Tampere 33720+lähialueet!
Last.hoit. 33720+läh
2
136
Vastaukset
- aloittajaa
Kiitos sulle Heli!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684735KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1713665- 1723226
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723114Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502839- 251964
- 241891
- 301666
- 1741660
- 431375