Tässä ketjussa etsitään Suomen komeinta urosta!
Esiraadin valinnat:
1) Sami Sarjula (Salkkareiden Hunksi)
2) Mikko Leppilampi
3) Tauski
4) Frederik
5) Mr. Lothar (Tuhannen kaadon komistus!)
6) Henry "The Great" Saari
7) Kai Merilä (Luottotoimittaja!)
8) Jyrki Järvilehto (Suomen nopein könsikäs!)
9) Remontti Reiska
10) Oma Valintasi (Pannaanko tulinen vai mieto mies?!)
Kuka on Suomen Komein Mies?
29
614
Vastaukset
- köyhä elämä
Taas älyllisesti vihanneksen tasolla oleva lotikkaspämmääjä asialla, joka tulee kohta vastaamaan itse aloittamaansa ketjuun eri nimimerkeillä.
- oikea vastaus
l
o
t
h
a
r- köyhä elämä
Ja siinä se sitten taas tuli, vastaus omaan aloitukseensa. Huhheijaa mikä imbesilli toi lothar-spämmääjä on!
- deasassxcscx
Lothar on ruma mies ja vastenmielisen oloinen. vain yhden ihmisen mielestä Täällä Lotikka on komea.
- PointsiPirkko
Olen käynyt usein lukemassa tätä palstaa ja nyt kirjoitan ekaa kertaa. Minusta Lothar on komein. *Nauraa räkäisesti päälle*. No ei vaiskaan, hän on jotenkin iljettävän oloinen. Vaikka katsoisi mistä kulmasta tahansa, niin ei hänestä kyllä komeaa saa millään. Oudon muotoinen kiiltävä kuulapää. Jotenkin junttimaiset eleet. Kaikinpuolin vastenmielinen.
Sen sijaan annan ääneni henkilölle nimeltä Mikko Parikka (näyttelee Salatuissa elämissä Jiriä). Tykkään tummista miehistä ja nykyinen tyyli sopii hänelle tosi hyvin. Aah niitä suklaasilmiä... :) - Antti for ever
Höps tytöt! Kaikista maailman miehistä,ei yksistään Suomen,niin aivan ehdottomasti ihanin,seiksikkäin ja mukavin on iki-ihana Antti Reini!! Kuola valuen pöksyt märkinä sitä miestä katson,ai että kun sais kerran maistaa;)
- JanneK
Minä tietenkin
- Tosionniinon
Samilla ei seiso.
Ismo joutuu tyydyttämään naiset - ewrwqerweqrwer
Lothar saa vaan pumpulta
- mielipide naisen
Sami ja Lothar komeimmat, koska tykkään lihaksikkaista miehistä, mutten
niin vanhoista ku remontti reiska.- Sami ok
Mielipide on ilmiselvästi jonkun välinerunkkarin.
- fgfdgdfgdfsg
Jos tykkäät lihaksikkaista voit unohtaa Lotharin
- Anonyymi
Nämä kaikki on nyt 13 vuotta vanhempia koska ketju tehty vuonna 2012.
- Anonyymi
Kari taalasbisse Taalasmaa.
- Anonyymi
Miksi hävisi mun ehdokkaat? Onko kateellisia ylläpitäjiä? Eli Sami Kuronen, Lauri Tähkä, Antti Ketonen, Mikko Parikka, Mikko Leppilampi. Monen monta muutakin komeaa.
- Anonyymi
Seniorikuumaa. Ei polta enää näppejä :D
Mutta jos listalla on Tauski, niin sehän voiton vie. - Anonyymi
Oma suosikki on jo 3 vuoden ajan ollut Antti Lindeman. Komea, puhuu hyvin ja hyväkäytöksinen miäs 🫠
- Anonyymi
*Lindtman
- Anonyymi
oon mies ja sanoisin leppilampi .
- Anonyymi
Komee kuono ei riitä jos ukko on tööt tööt
- Anonyymi
Nyt naiset, onko Suomen komein mies unohtunut? Vai onko edelliset vastaajat vain miehiä. No nyt naisen näkökulma asiaan ja se on tietysti Kai Vaine 😘
- Anonyymi
Kai on 100% seksikäs. Upea mies.
- Anonyymi
Risto- Matti Ratia.
Myös paras tanssija.
Kuka on Suomen huonoin Kuski ?
Selviää Tilannehuoneesta. - Anonyymi
Jyrki 69 laulaja .
- Anonyymi
Eiköhän nuokin ole vitsinä .
- Anonyymi
Tauski oli ja on vieläkin komea mies.
- Anonyymi
Kyllä voiton vie ehdottomasti Timo Soini, mutta misdä sarjassa 😀
- Anonyymi
Hjallis on komein ja toisena tulee Osmo Soininvaara.
- Anonyymi
Mr uik lothar t. Toimiston tytöt
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst27814558Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1544033PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1303811Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1701708Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3971674En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O351639Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn491336Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81111Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok611077Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais1181069