Mitä tehdä? festarit täynnä teinejä, rannat täynnä teinejä... Missä 30 sinkku-ikäluokka Juhannusta vietää pk-seudulla?
30v.+ sinkun Juhannus pk-seudulla
8
656
Vastaukset
- Joose1
Samaa tietoa kaipailisin.
- ........
Onko se poistatus sun elämän tarkoitus? Kannattaisi hankkia muutakin tekemistä. Vai etkö kykene tekemään muuta kuin istumaan päätteen ääressä katkerana muulle maailmalle. Kaikki lähtee sinusta itsestäsi, opettele suvaitsevaisuutta ja anna kaikkien kukkien kukkia. Miksi sinusta muuten on tullut noin katkera?
Ps. tämän aloituksen jatkuva poistattaminen vain todistaa sen olevan täyttä totta ja enemmänkin. - jussinakivaa
Moi!
Mitäs jos järkätään oma juhannus? Ite oon jo puolessa välissä neljääkymmentä sama ongelma. Ei viitsisi lähteä nyt kauas mökille, mutta kuten monella, kavereilla perheet ja suunnitelmat - minulla ei. En ole mikään kännäilijä, viihtyisin mielummin vaikka ulkona piknikillä (edellyttäen ilmoja) tms.... miksei vaan sovita joku aika ja paikka ja tulee kuka tulee... ? - oihiugui
Ajattelin et joku olis järkänny jotain, vittumaist ku kaverit elää perheelämää ja ite ei haluu sinne känniääliöks. Mut olis kiva jutella muitten kaa ku teinien kaa täs iäs ;)
- HaluanRaiskata
Onneksi mun paska luuserimutsi kuoli sata vuotta sitten.
- lomalaperla
Mökille www.lomalaperla.com Mökit paljulla hki ja tku puolivälissä 1h etäisyydellä.
- fzdsfdzsf
30v pitäisi olla jo ammattijuoppona siwan rappusilla.
- qwsedrftgyhujikol
Ne teinipimut on puolenyön jälkeen mielellään lähdössä yöpymään vanhemman miehen kanssa, varsinkin näillä keleillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221