Miekkailu harrastuksena? Olisin kiinnostunut kokeileen ja ehkä aloittaamaan tälläisen harrastuksen, mutta unenko nään jos opiskelijana tälläisestä haaveilen?
Kertokaa hiukan tuntihinnoista ja aloittajien kursseista sekä mitä varusteita pitää itse hankkia?
En itse tunne ketään tuttua joka tälläistä harrastais ja olen nyt muuttamassa tampereelle jossa olisi tämä mahdillisuus olemassa.
Mitä maksaa?
5
957
Vastaukset
- MR
Miekkailu on varsin edullinen harrastus!
Kurssi maksaa n. 100 e ja usein sisältää mahdollisuuden jatkaa syyskauden loppuun (tai kevätkauden jos aloittaa keväällä).
Alussa ei tarvitse kuin sisäpelitossut ja urheiluvaatteet, järjestäjä usein tarjoaa varsinaiset miekkailuvarusteet.
Kun sitten itse haluaa varusteet ne maksavat kaikkineen n. 500-600 euroa. Yleensä kaikkea ei tarvitse hankkia heti. - köyhimys
Kiitos vastauksesta. Ehkäpä sitten uskallan syksyllä käydä testaamassa lajin? Tarviiko siinä olla jo kaveri sinne mennessä vai löytyykö sieltä salilta?
- MR
Kaverit löytyy salilta :)
- NollSevenSeven
mieki olisin kiinnostunut tästä lajista, mutta onko harrastuksella jokin ikäraja ?? ja pitääkö hankkia suojavarusteita?
- MR
Mitään virallista ikärajaa ei ole. Kursseja järjestetään seuroissa eri ikäisille. Lisätietoja löytyy osoitteesta miekkailu.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait233113Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68710Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso3703Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä32581Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha35567Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3560- 40501
Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve3499- 36495
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es17495