Turkulainen VS –muutto on huonoin muuttofirma jota olemme ikinä käyttäneet. Ensiksi, olivat myöhässä yli tunnin. Toiseksi he olivat hitaita kuin etanat, muutto ei ole meillä ikinä noin kauan vaikka on muuttomiehiä ollut vähemmän. Kolmanneksi laskuttivat ihan miten sattui ja hyvin huono maku jäi siitäkin. Ikinä ei ole muutto maksanut noin hulppeita summia. Neljänneksi, yhteydenottoihin ei vastata. Viidenneksi, rikkoivat tavaroita, eivät edes pahoitelleet. Ja muuttomiehet kehtasivat valittaa tavaroiden painosta ja firman johtaja pyysi vielä Facebookissa suosittelemaan. Huh huh mitä toimintaa. Ei enää ikinä kyseistä firmaa, enkä sitä kenellekään suin surminkaan suosittele. Olemme muuttaneet yli 15 kertaa ja vaikeistakin paikoista. Nyt kaikkein helpoin muutto tuli kaikkein kalleimmaksi ja vei aikaa eniten.
Muuttofirma
12
188
Vastaukset
- muutto ok-ok
Juu ei kyllä minullakaan ole hyviä kokemuksia tuosta puljusta. Heidän FB-sivunsa vaan tuntuu olevan täynnä positiivista kommenttia, itse pistin sinne negan, mutta mahtavatko puhdistaa...
- Outoja muuttajia???
"Yli 15 muuttoa"kertoo jo ihmisestä paljon!
Elä niin,ettet saa jatkuvasti häätöjä niin saat asua yhdessä paikassa...- Eipä se aina
Muuton syy ei tarvitse olla häätö.Elämäntilanteet voi vaihdella ja jotkut ihmiset vain tahtovat nähdä elämässään enemmän kuin yhden paikkakunnan.Kaikki ei ole mustavalkoista.Ei edes itse elämä.
- elämä heittelee
Eihän se ole edes paljo. Itse olen muuttanut 8 kertaa ja elämä on vasta puolessavälissä ja kahdessa paikassa olen kummassakin asunut 12 vuotta.
- Elämä on
Eipä se aina kirjoitti:
Muuton syy ei tarvitse olla häätö.Elämäntilanteet voi vaihdella ja jotkut ihmiset vain tahtovat nähdä elämässään enemmän kuin yhden paikkakunnan.Kaikki ei ole mustavalkoista.Ei edes itse elämä.
Seepra on.
- Kumma juttu
elämä heittelee kirjoitti:
Eihän se ole edes paljo. Itse olen muuttanut 8 kertaa ja elämä on vasta puolessavälissä ja kahdessa paikassa olen kummassakin asunut 12 vuotta.
Mistä tiedät, että sulla on elämää jäljellä saman verran kuin on kulunut??
- Ennustat itsellesi?
elämä heittelee kirjoitti:
Yli 15 on paljon enemmän kuin 8kertaa!Olet puolessa välissä elämääsi!?Mistä ihmeestä sen tiedät???Jo huominen kaiken muuttaa voi ja elämäsi loppu...
- tisunalla
Mitä se siis kertoo. Sinusta tuo teksti kertoo ettet tainnu äidin helmoista olla vieläkään muuttanut
- hotelli helpotus
niinhän se on että pers aukiset hipaheikit muuttavat vähän väliä.Näköjään sossusta saa nykyään apua jopa muuttofirman palkkaamiseen.Pikku vinkki yhteiskunnan loisille.Menkää töihin ja maksakaa asumisenne ihan itse.Ei tarvii parkua muuttofirmoja eikä vuokran antajia sillä niiden vikahan se on että ette pysty vuokrianne maksamaan.
- 56v.
itse olen muuttanut 12 kertaa ja viimein suurempaan(900neliö)taas.
muutot menneet ok! (eikä sossu matkassa!) - työtön tyttö
Anna kunnon työtä niin mennään heti, vai luuletko että niitä työpaikkoja puiden oksilla kasvaa. Aivan turhaa syyllistämistä täällä taas.
- Ihmemenoa
Miten häädöt ja sossu liittyy tähän mitenkään. Kai sitä nyt muuttaa saa kuin tahtoo. Itsekin muuttanut joku 10 kertaa ja joka kerta omasta tahdosta kun on vaan kaivannu vaihtelua elämään. Jotkut vaihtaa kampauksia toiset autoja ja kolmannet asuntoja ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261